room athens marriott

Περισσότερα από 35 πολυτελή ξενοδοχεία προγραμματίζει να ανοίξει η Marriott το 2023

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Τα σχέδιά της να εγκαινιάσει περισσότερα από 35 πολυτελή ξενοδοχεία το 2023 ανακοίνωσε η Marriott International, από την International Luxury Travel Market (ILTM) στις Κάννες.

Με ένα χαρτοφυλάκιο πολυτελών εμπορικών σημάτων που περιλαμβάνει τα The Ritz-Carlton, Ritz-Carlton Reserve, St. Regis, W Hotels, The Luxury Collection, EDITION, JW Marriott και Bulgari Hotels & Resorts, η Marriott International συνεχίζει να διευρύνει τo πλαίσιo, επαναπροσδιορίζοντας τα ταξίδια με μια παγκόσμια εμπνευσμένη προοπτική που καθορίζει το μέλλον της πολυτέλειας.

Με ένα απαράμιλλο αποτύπωμα σχεδόν 500 πολυτελών ξενοδοχείων και θέρετρων σε 68 χώρες και περιοχές σήμερα, η Marriott International είναι έτοιμη να ενισχύσει τη θέση της ως παγκόσμιος ηγέτης στην πολυτελή φιλοξενία με περισσότερα από 200 πολυτελή ξενοδοχεία στο στάδιο της ανάπτυξης.

Από την Κένυα έως τη Σιγκαπούρη και από την Ιαπωνία έως το Μεξικό, περισσότερα από 35 νέα ξενοδοχεία αναμένεται να ανοίξουν το επόμενο έτος σε περιζήτητους και αναδυόμενους προορισμούς σε όλο τον κόσμο.

“Αναζητούμε τους μεγάλους επαναπροσδιοριστές, ανθρώπους που αντιλαμβάνονται τις κρίσεις ως στιγμές ευκαιρίας για να επανεξετάσουν τη ζωή τους και να επαναπροσδιορίσουν τον κόσμο γύρω τους. Η συλλογική μας νοοτροπία έχει αλλάξει από το να θεωρούμε τα ταξίδια ως αγαθό πολυτελείας σε μια δραστηριότητα ζωτικής σημασίας για τη συνολική ευημερία”, δήλωσε η Tina Edmundson, Global Brand and Marketing Officer, Marriott International.

“Περισσότερο από ποτέ άλλοτε, οι επισκέπτες μας δίνουν προτεραιότητα σε πιο ουσιαστικά ταξίδια και χρόνο που περνούν με τους αγαπημένους τους, αναζητώντας εμπειρίες που αντικατοπτρίζουν τις προσωπικές τους αξίες και βελτιώνουν τη συνολική ποιότητα ζωής τους”, πρόσθεσε η κα. Edmundson.

“Είτε πρόκειται για την εστίαση στην καλλιέργεια στενότερων σχέσεων, είτε για την επιθυμία να είμαστε περισσότερο παρόντες, είτε για την εξεύρεση τρόπων για θετικό αντίκτυπο, σε όλα τα πολυτελή brands μας εξελισσόμαστε ώστε να επιτρέψουμε στους επισκέπτες μας να επικεντρωθούν σε αυτό που πιστεύουν ότι έχει μεγαλύτερη σημασία”, δήλωσε ο Chris Gabaldon, Senior Vice President, Luxury Brands, Marriott International. Και συμπλήρωσε: “Καθώς αυξάνουμε το χαρτοφυλάκιο των πολυτελών ξενοδοχείων και θέρετρων μας σε μερικούς από τους πιο εμβληματικούς και συναρπαστικούς προορισμούς παγκοσμίως, η επέκταση του αποτυπώματός μας μας επιτρέπει να προσφέρουμε τις μετασχηματιστικές εμπειρίες που οδηγούν σε μια ανανεωμένη αίσθηση του σκοπού και σε ενισχυμένη ψυχική και σωματική ευεξία για τον σύγχρονο ταξιδιώτη πολυτελείας”.

The Ritz-Carlton

Παρουσιάζοντας μια νέα σύγχρονη αισθητική και τις θρυλικές υπηρεσίες της διάσημης μάρκας, το The Ritz-Carlton συνεχίζει να ηγείται μέσω της καινοτομίας, καθώς αναπτύσσει με προσοχή το χαρτοφυλάκιό του στους πιο συναρπαστικούς προορισμούς του κόσμου. Το 2022, η εμβληματική μάρκα προκάλεσε παγκόσμια αίσθηση με τα ντεμπούτο της στη γειτονιά NoMad της Νέας Υόρκης και στο Αμμάν, εκτός από τον εορτασμό της παρουσίασης του Evrima, του πρώτου γιοτ από τη συλλογή The Ritz-Carlton Yacht Collection.
Την επόμενη χρονιά, η μάρκα αναμένεται να ανοίξει δύο νέα ξενοδοχεία στη Βόρεια Αμερική, συμπεριλαμβανομένου του πρώτου της καταλύματος στην περιοχή Pacific Northwest της Αμερικής με το The Ritz-Carlton, Portland, και το The Ritz-Carlton Paradise Valley, The Palmeraie στην περιζήτητη περιοχή Scottsdale της Αριζόνα.
Τοποθετημένο πάνω από τον ορίζοντα της πόλης, το The Ritz-Carlton, Melbourne, αναμένεται να αυξήσει το αποτύπωμα της μάρκας στην Αυστραλία το επόμενο έτος, ενώ το The Ritz-Carlton, Fukuoka, αναμένεται να προσφέρει μια νέα πρόταση στην επιχειρηματική περιοχή αυτής της νοτιοδυτικής ιαπωνικής πόλης.
Το Ritz-Carlton Reserve προβλέπει την επέκταση του αποκλειστικού χαρτοφυλακίου του το 2023 με το Rissai Valley, ένα Ritz-Carlton Reserve κοντά στην ιστορική κινεζική κοιλάδα Jiuzhaigou και το Nujuma, ένα Ritz-Carlton Reserve που βρίσκεται στα ανοικτά της δυτικής ακτής της Σαουδικής Αραβίας και αποτελεί μέρος του έργου Ερυθρά Θάλασσα, της χώρας.

St. Regis

Το St. Regis συνεχίζει να εδραιώνει τη θέση του ως παγκόσμιο σύμβολο της πολυτέλειας, φέρνοντας το πρωτοποριακό πνεύμα, την ιδιαίτερη αίγλη και τις διάσημες τελετουργίες του σε μερικούς από τους πιο επιθυμητούς προορισμούς στον κόσμο.
Επισημαίνοντας τη δέσμευσή της να αυξήσει το χαρτοφυλάκιο των θέρετρων της, το 2023 η μάρκα αναμένεται να παρουσιάσει το The St. Regis Kanai Resort, ένα μαγευτικό θέρετρο που βρίσκεται σε ένα φυσικό καταφύγιο 620 στρεμμάτων κατά μήκος της χερσονήσου Yucatán του Μεξικού με θέα στον ωκεανό από κάθε δωμάτιο.
Το επόμενο έτος το St. Regis προσδοκά επίσης να επεκτείνει το αποτύπωμά του στη Βόρεια Αμερική με το The St. Regis Chicago, ένα εξαίσιο αρχιτεκτονικό θαύμα που οραματίστηκε το Jeanne Gang Studio.
Το εμβληματικό brand έχει επίσης προγραμματίσει να φέρει το φημισμένο Butler Service και την ιστορική κληρονομιά του στο Βελιγράδι και αναμένεται να ανοίξει τα δύο πρώτα του ακίνητα στη Σαουδική Αραβία, κάνοντας το ντεμπούτο του με ένα ξενοδοχείο στο Ριάντ και ένα θέρετρο που βρίσκεται στο δικό του ιδιωτικό νησί στο πλαίσιο του σχεδίου Ερυθρά Θάλασσα.
Το περασμένο έτος σηματοδότησε επίσης τα ανοίγματα του St. Regis στο Κατάρ, την Ινδία, το Κουβέιτ και την Ινδονησία.

W Hotels

Το 2022, η W Hotels παρουσίασε έναν εξελιγμένο προσανατολισμό στην ανεπιτήδευτη προσέγγισή της στην πολυτέλεια και πρόκειται να εισάγει διακριτική φινέτσα σε κάθε ένα από τα 67 ξενοδοχεία της σε όλο τον κόσμο.
Το W διευρύνει τα όρια του υπερυψωμένου σχεδιασμού, του τοπικά εμπνευσμένου προγραμματισμού και της εμβληματικής του υπηρεσίας “Whatever/Whenever”, η οποία έχει βελτιωθεί για την επόμενη γενιά ταξιδιωτών. Με το άνοιγμα του W Algarve – στην κορυφή των δραματικών βράχων της Νότιας Πορτογαλίας -και του W Costa Navarino- που βρίσκεται κατά μήκος των αμμωδών ακτών της Ελλάδας, η μάρκα έκανε το ντεμπούτο της σε δύο περιζήτητες τοποθεσίες το 2022, δίνοντας μια γεύση από το νέο όραμα του W.
Αυτό το έτος έφερε επίσης περαιτέρω ανάπτυξη στη Μέση Ανατολή με την προσθήκη του W Dubai – Mina Seyahi, που υψώνεται 31 ορόφους πάνω από τον Αραβικό Κόλπο, και στον Καναδά με το W Toronto, το οποίο κάνει νεύμα στην πλούσια μουσική κληρονομιά της πόλης με την πρώτη W Sound Suite του Καναδά -την εμπειρία στούντιο ηχογράφησης που φέρει την υπογραφή της μάρκας- και γιορτάζει την ιστορική καλλιτεχνική σκηνή του Τορόντο, την ποικιλομορφία του πολιτισμού και την κληρονομιά της συμμετοχικότητας.
Με το βλέμμα στραμμένο στο 2023, τα W Hotels αναμένεται να πρωτοεμφανιστούν στην Πράγα, τη Βουδαπέστη, το Εδιμβούργο, το Σίδνεϊ, το Μακάο και το Μιλάνο.
Επίσης, αργότερα το επόμενο έτος, το W New York – Union Square και το W Hollywood αναμένεται να παρουσιαστούν πλήρως ανανεωμένα, ενσαρκώνοντας την επανασχεδιασμένη εμπειρία του W.

EDITION

Η EDITION, μια μοναδική πολυτελής συλλογή εξατομικευμένων ξενοδοχείων που θεωρείται το επόμενο κεφάλαιο στην ιστορία των lifestyle ξενοδοχείων, επεκτάθηκε στη Μαδρίτη και την Τάμπα το 2022. Γνωστά για τον εκλεπτυσμένο σχεδιασμό, την επιμελημένη τοπική αισθητική και τη σύγχρονη εξυπηρέτηση, τα EDITION Hotels επεκτείνονται γρήγορα διεθνώς το 2023 με νέα ανοίγματα που προγραμματίζονται σε διάφορες περιοχές, συμπεριλαμβανομένων των πρώτων ξενοδοχείων της μάρκας στην Ιταλία, το Μεξικό και τη Νοτιοανατολική Ασία. Με 15 ξενοδοχεία σήμερα στο παγκόσμιο χαρτοφυλάκιο, η EDITION προβλέπεται να αυξήσει την προσωπική και οικεία εμπειρία φιλοξενίας της σε 21 συνολικά προορισμούς μέχρι το τέλος του 2023, με αναμενόμενα ανοίγματα το επόμενο έτος που θα περιλαμβάνουν τη Ρώμη, τη Ριβιέρα Μάγια στο Kanai, το Τόκιο, την Ginza, τη Σιγκαπούρη, την Τζέντα και τη Ντόχα.

The Luxury Collection

Το αυξανόμενο σύνολο της Luxury Collection με περισσότερα από 120 ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο προσφέρει την υπόσχεση αυθεντικών εμπειριών που είναι ιδιαίτερα συναρπαστικές και αντικατοπτρίζουν βαθιά τον προορισμό.
Το 2022, η μάρκα παρουσίασε υπερυψωμένους ανακτορικούς χώρους και επικούρειες απολαύσεις παγκόσμιας κλάσης στη Μαδρίτη με το άνοιγμα του Santo Mauro, έφερε την πολυτελή παραθαλάσσια γοητεία στο ειδυλλιακό ελληνικό νησί της Πάρου μέσω του Cosme και έκανε πρεμιέρα στην Αυστραλία με το άνοιγμα του The Tasman στο Χόμπαρτ, μια παραθαλάσσια πόλη γεμάτη πλούσια ιστορία.
Με κάθε ξενοδοχείο να λειτουργεί ως πύλη για τη μοναδική γοητεία του προορισμού, η The Luxury Collection αναμένει να κάνει την εμφάνισή της το επόμενο έτος σε συναρπαστικές τοποθεσίες που εκτείνονται σε όλο τον κόσμο, όπως η Τουρκία, τα Μπαρμπάντος, η Ιαπωνία, το Μεξικό και η Τιφλίδα της Γεωργίας.

JW Marriott

Εμπνευσμένο από το θρυλικό ομώνυμο ξενοδοχείο και προσφέροντας εμπειρίες που ενθαρρύνουν τους επισκέπτες να είναι πλήρως παρόντες, το JW Marriott απευθύνεται σε εκλεπτυσμένους, προσεγμένους ταξιδιώτες που αναζητούν ισορροπία στο μυαλό, το σώμα και το πνεύμα.
Το 2022, η μάρκα εγκαινίασε ξενοδοχεία σε συναρπαστικούς προορισμούς, όπως το Σάο Πάολο, η Τσανγκσά, η Κωνσταντινούπολη, η Μπανγκαλόρ και η Φρανκφούρτη, σηματοδοτώντας το ντεμπούτο της μάρκας στη Γερμανία. Το επόμενο έτος, η JW Marriott αναμένει να συνεχίσει να προσφέρει το ξεχωριστό της στυλ με τις ζεστές, αυθεντικές υπηρεσίες σε καθιερωμένους και αναδυόμενους προορισμούς με προγραμματισμένα ανοίγματα από τη Μαδρίτη έως το νησί Jeju της Νότιας Κορέας και από το Ντάλας έως το Xi’an και το Βερολίνο.
Η μάρκα έχει επίσης προγραμματιστεί να εισέλθει στον τομέα του πολυτελούς σαφάρι το 2023 με το αναμενόμενο άνοιγμα του JW Marriott Masai Mara Lodge στην Κένυα.

Tagged

1 σχόλιο στο “Περισσότερα από 35 πολυτελή ξενοδοχεία προγραμματίζει να ανοίξει η Marriott το 2023

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *