Photo by Quiz Zard on Unsplash
Photo by Quiz Zard on Unsplash

Περισσότερα ταξίδια, σύντομης διάρκειας, η νέα τάση στην αμερικανική, ταξιδιωτική αγορά

ΔΙΕΘΝΗ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Πολλά, σύντομης διάρκειας ταξίδια, το τρίτο τρίμηνο του 2021, αναμένεται να πραγματοποιήσουν σε ποσοστό 34% οι Αμερικανοί, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποίησε η εταιρία δημοσκοπήσεων Ipsos Public Affairs, για λογαριασμό του πάροχου ταξιδιωτικών ασφαλίσεων, Allianz Partners.

Η νέα τάση των “κατακερματισμένων διακοπών”, για το διάστημα Ιουλίου-Σεπτεμβρίου 2021, αφορά έναν στους τρεις Αμερικανούς, οι οποίοι επιλέγουν για το φετινό καλοκαίρι πολλά σύντομης διάρκειας ταξίδια από παρατεταμένες διακοπές.

Η εταιρία ταξιδιωτικής ασφάλισης αποκάλυψε ότι, δύο στους τρεις (67%) Αμερικανούς θα ταξιδέψουν μακριά από την πατρίδα, αυτό το καλοκαίρι, για τουλάχιστον μια διανυκτέρευση, και πως ο μέσος αριθμός ταξιδιών είναι 1,2 ταξίδια. Πρόκειται για ταξίδια αναψυχής, σε απόσταση, τουλάχιστον, 100 μιλίων από το σπίτι.

Τέσσερις στους 10 (44%) Αμερικανούς εμφανίζονται πρόθυμοι να ταξιδέψουν και με την πρώτη ευκαιρία να κάνουν διακοπές. Στην πραγματικότητα, η πλειοψηφία (51%) αυτών των “ανυπόμονων” ταξιδιωτών θα κάνει πολλά ταξίδια, ενώ το 22% σκοπεύει να κάνει τρία ή περισσότερα ταξίδια αυτό το καλοκαίρι.

Τέσσερις διανυκτερεύσεις είναι η μέση διάρκεια ταξιδιού -που είναι γνωστό ως micro-cation, ταξίδι που σύμφωνα με την Allianz Partners, έχει διάρκεια μικρότερη των πέντε διανυκτερεύσεων- , η οποία μειώνεται για όσους κάνουν διακοπές πιο συχνά, σύμφωνα με την έρευνα της Allianz.

Από αυτούς που πρόκειται να πραγματοποιούν τέσσερα ή πέντε ταξίδια μέσα στον χρόνο, τέσσερις στους 10 (40%) θα πραγματοποιήσουν ταξίδια μόλις δύο ή λιγότερων διανυκτερεύσεων. Η τάση “multi-cation” είναι δημοφιλής στους ταξιδιώτες ηλικίας 18 έως 34 ετών, με σχεδόν το ήμισυ αυτής της ηλικιακής ομάδας (46%) να σκοπεύει να πραγματοποιήσει δύο ή περισσότερα ταξίδια εφέτος.

Μιλώντας σχετικά, ο Daniel Durazo, διευθυντής μάρκετινγκ και επικοινωνίας της Allianz Partners USA, λέει: “Οι Αμερικανοί αντισταθμίζουν τον χαμένο χρόνο και προγραμματίζουν όχι μόνο ένα ταξίδι διακοπών φέτος το καλοκαίρι, αλλά πολλά μικρότερης διάρκειας”.

Για να προσθέσει: “Την εποχή πριν από την πανδημία επινοήσαμε τον όρο micro-cation και φέτος βλέπουμε ότι η τάση αυτή επιστρέφει δυναμικά, με τις ηλικιακές ομάδες Generation Z και Millennials να ‘ηγούνται’ των Αμερικανών που επιλέγουν να κάνουν πολλά ταξίδια. Για όσους σχεδιάζουν να ταξιδέψουν πολλές φορές φέτος, η ετήσια ταξιδιωτική ασφάλιση προσφέρει κάλυψη για ενοικίαση αυτοκινήτου, καθώς και κάλυψη για ακυρώσεις ταξιδιού, διακοπές και καθυστερήσεις, θέματα αποσκευών και έκτακτα ιατρικά περιστατικά. Η ετήσια ταξιδιωτική ασφάλιση προσφέρει αξία και την ευκολία μιας αγοράς για 12 μήνες”.

Ο δείκτης εμπιστοσύνης διακοπών συντάσσεται κάθε καλοκαίρι, από το 2010, από την εθνική εταιρία δημοσκόπησης Ipsos Public Affairs, για λογαριασμό της Allianz Partners USA.

Παρόλο που τα προϊόντα ασφάλισης ταξιδιών της Allianz γενικά δεν καλύπτουν γνωστά, προβλέψιμα ή αναμενόμενα γεγονότα, επιδημίες, κυβερνητικές απαγορεύσεις, προειδοποιήσεις ή ταξιδιωτικές συμβουλές, φέτος η Allianz Partners USA ανακοίνωσε την κυκλοφορία μιας νέας κάλυψης, η οποία προσθέτει βελτιώσεις σε προϊόντα ταξιδιωτικής ασφάλισης για τον Covid-19 ή άλλη πανδημική ασθένεια.

Η έρευνα της Ipsos πραγματοποιήθηκε σε ένα δείγμα 2.009 Αμερικανών, ηλικίας 18 και άνω, μέσω του Ipsos Online Omnibus, από τις 24 έως τις 28 Μαΐου 2021.

ksd PRIMAGEL ταξίδια
adv
Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *