athens_airport

Περισσότερα θα ξοδέψουν οι millennials για διακοπές φέτος

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Πιο πιθανό φαίνεται οι millennials παρά άλλα ηλικιακά γκρουπ να επενδύσουν σε διακοπές φέτος, όπως φαίνεται από νέα έρευνα της Travelport.

Η 2018 Travelport US Survey, που διενεργήθηκε σε περίπου 1500 Αμερικανούς αποκαλύπτει ότι οι Millennials (ηλικίας 18-34 ετών) είναι πιο πιθανό να ξοδέψουν περισσότερα στις επερχόμενες διακοπές τους από ό, τι άλλες ηλικιακές ομάδες, με 1στους 3 να σκοπεύουν να δαπανήσουν 5.000 δολάρια ή και περισσότερα σε διακοπές.

Συνολικά περισσότεροι από το 1/3 των Αμερικανών (38%) είναι πολύ πιθανό να κάνουν διακοπές αυτό το καλοκαίρι σε σχέση με πέρυσι. Ωστόσο, οι Αμερικανοί ηλικίας 35 ετών και άνω δεν συμμερίζονται πλήρως αυτή την άποψη των Millennials σχετικά με τις διακοπές. Περισσότεροι από τους μισούς Millennials (56%) σχεδιάζουν να ταξιδέψουν περισσότερο αυτό το καλοκαίρι σε σύγκριση με το 2017, σε αντίθεση με το 35% των ερωτηθέντων Generation X (ηλικίας 35-54 ετών) και το 22% των Baby Boomers (ηλικίας 55+).

Άλλα σημαντικά ευρήματα της έρευνας:

Δαπάνες διακοπών και φύλο: Ενώ οι περισσότεροι εκ των ερωτηθέντων (42%) σκοπεύουν να δαπανήσουν από 1.001 έως 5.000 δολάρια κατά τη διάρκεια των διακοπών τους, οι άντρες είναι πολύ πιθανό να ξεπεράσουν τις γυναίκες. Το 37% των ανδρών σχεδιάζουν να ξοδέψουν περισσότερα από 5.000 δολάρια μέσα στους επόμενους 12 μήνες σε σύγκριση με τον προηγούμενο χρόνο, ενώ το ποσοστό των γυναικών ανέρχεται μόλις στο 15%.

Περισσότερη εκπαίδευση + περισσότερα έσοδα = περισσότερες πιθανότητες για διακοπές φέτος: Αμερικανοί με μεταπτυχιακό δίπλωμα (64%) και με οικογενειακό εισόδημα άνω των 200.000 δολαρίων (71%) είναι οι πιο πιθανοί να επιλέξουν διακοπές αυτό το καλοκαίρι σε σχέση με πέρυσι. Οι ίδιοι είναι πιθανότερο να ξοδέψουν περισσότερα από 5000 δολάρια στις διακοπές τους μέσα στους επόμενους 12 μήνες.

Οι millennials «καθ’ οδόν»: Σχεδόν οι μισοί (49%) των ερωτηθέντων ταξίδεψαν για δουλειά ή αναψυχή μέσα στο προηγούμενο έτος. Ωστόσο, περισσότερο από όλους ταξίδεψαν οι Millennials τους τελευταίους 12 μήνες (51%), σε σύγκριση με την Generation X (48%) και τους Baby Boomers (48%).

Λιγότερο πιθανό να ταξιδέψουν περισσότερο οι Baby Boomers: Οι Baby Boomers είναι λιγότερο πιθανό να αυξήσουν τα ταξίδια τους μέσα στο επόμενο έτος σε σύγκριση με πέρυσι. Περισσότεροι από το 78% δήλωσαν ότι θα ταξιδέψουν είτε το ίδιο είτε λιγότερο με πέρυσι.

Κυριαρχία των άμεσων και συγκεντρωτικών κρατήσεων: Η πιο συνηθισμένη μέθοδος κράτησης αεροπορικών εισιτηρίων είναι απευθείας μέσω της ιστοσελίδας της εταιρείας (30%), ενώ ακολουθεί η κράτηση μέσω ιστοσελίδων συγκεντρωτικών πληροφοριών, όπως η Priceline ή η Expedia, (21%). Παραδόξως για τις ξενοδοχειακές κρατήσεις οι Millennials είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιήσουν παραδοσιακά ταξιδιωτικά πρακτορεία (23%), σε σύγκριση με την Gen X (7%) και τους Baby Boomers (6%).

Εύκολη και προσαρμοσμένη τεχνολογία το κλειδί για τους νέους ταξιδιώτες: οι Millennials, που έχουν μεγαλώσει χρησιμοποιώντας ψηφιακή τεχνολογία, είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιήσουν για την κράτησή τους ένα ταξιδιωτικό γραφείο, που διαθέτει εφαρμογή για κινητά με προσαρμοσμένες ειδοποιήσεις. Ενώ το 44% των Millennials είναι πρόθυμοι να κάνουν την αλλαγή, αυτό δεν ισχύει για την Gen X (23%) και τους Baby Boomers (5%).

Η Erika Moore, αντιπρόεδρος και γενική διευθύντρια της Travelport για τις Ηνωμένες Πολιτείες, δήλωσε: «Η έρευνα της Travelport φέρνει καλά νέα στην αμερικανική ταξιδιωτική βιομηχανία, καθώς οι Αμερικανοί είναι αισιόδοξοι σχετικά με τις διακοπές τους, τόσο φέτος όσο και του χρόνου. Το κλειδί της επιτυχίας είναι να προσφέρουμε στους καταναλωτές, ανεξαρτήτων του προϋπολογισμού τους, το καλύτερο ξενοδοχείο και προσφορές διακοπών, που απαιτούν οι ταξιδιωτικοί πράκτορες και όσοι πωλούν ταξίδια να προσφέρουν εξατομικευμένη, απρόσκοπτη και χωρίς άγχος ταξιδιωτική εμπειρία».

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *