Unsplash
Photo by Erik Odiin on Unsplash

Περιβαλλοντικά ευαισθητοποιημένοι οι Βρετανοί και Αμερικανοί ταξιδιώτες

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Όχι μόνο αισιόδοξοι και θετικοί απέναντι στα ταξίδια, αλλά και περιβαλλοντικά ευαισθητοποιημένοι εμφανίζονται στην πλειοψηφία τους (80%) οι Βρετανοί και Αμερικανοί ταξιδιώτες, επιδιώκοντας πιο φιλικές προς το περιβάλλον εναλλακτικές λύσεις και μεγαλύτερη άνεση όταν κάνουν κράτηση για τα ταξίδια τους.

Αυτό προκύπτει σε νέα έκθεση της CarTrawler, του κορυφαίου πάροχου τεχνολογίας B2B στην παγκόσμια ταξιδιωτική βιομηχανία, η οποία εξέτασε 2.000 ενήλικες ταξιδιώτες στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο.

Σύμφωνα με την έκθεση “The Evolution of Travel: CarTrawler’s Consumer Trends for 2022”, οι άνθρωποι αγαπούν τα ταξίδια, αλλά επιδιώκουν ασφαλέστερες επιλογές, βιώσιμες εναλλακτικές λύσεις και μεγαλύτερη άνεση όταν ταξιδεύουν.

Παρά τις ανησυχίες γύρω από τον Covid, οι ταξιδιώτες έχουν μια έντονη αίσθηση περιπλάνησης, με το 77% των ταξιδιωτών να εκφράζουν θετικά συναισθήματα γύρω από τα ταξίδια. Είναι, επίσης, πιο περιβαλλοντικά ευαισθητοποιημένοι από ποτέ, με το 73% των ταξιδιωτών να είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για να νοικιάσουν ένα φιλικό προς το περιβάλλον αυτοκίνητο -έως και 22 $ περισσότερα την ημέρα και πλέον- και σε ποσοστό 52% να προτιμούν αεροπορικές εταιρίες που έχουν δεσμευτεί για ουδέτερο αποτύπωμα άνθρακα. Οι ταξιδιώτες είναι επίσης πρόθυμοι για προσφορές μέσω κινητών, που διευκολύνουν τη διαδικασία κράτησης και τους επιτρέπουν να διαχειρίζονται το ταξίδι τους συνολικά.

“Τα τελευταία δύο χρόνια ανάγκασαν την ταξιδιωτική βιομηχανία και τους ίδιους τους ταξιδιώτες να προσαρμοστούν και να εξελιχθούν”, δήλωσε ο Cormac Barry, διευθύνων σύμβουλος της CarTrawler. “Πέρα από την πανδημία, η βιομηχανία πρέπει να αναγνωρίσει και να προσαρμοστεί στις συμπεριφορές των σημερινών ταξιδιωτών. Οι άνθρωποι είναι βαθύτεροι γνώστες της τεχνολογίας και του περιβάλλοντος και αναμένουν ότι οι επωνυμίες με τις οποίες συνεργάζονται θα είναι κι αυτές το ίδιο”.

Οι ταξιδιώτες στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο αισθάνονται καλά με τα ταξίδια -περισσότεροι από τους μισούς από τους ερωτηθέντες (51%) αναμένουν να κάνουν περισσότερα εγχώρια ταξίδια αναψυχής το επόμενο έτος, ενώ σε ποσοστό 43% αναμένουν να ταξιδέψουν διεθνώς. Ωστόσο, οι ταξιδιώτες έχουν επίσης ανάμεικτα συναισθήματα σχετικά με τους υγειονομικούς κανονισμούς.

Σε ποσοστό 53% πιστεύουν ότι οι ταξιδιωτικοί πάροχοι μοιράζονται αρκετές πληροφορίες -και είναι κάτι παραπάνω από διαφανείς- σχετικά με τις πολιτικές τους για τον Covid-19. Εν τω μεταξύ, πάνω από το ένα τρίτο (37%) θα ήθελαν περισσότερη σαφήνεια σχετικά με τις πολιτικές Covid.

Είναι ενδιαφέρον ότι οι νέοι κανόνες και κανονισμοί, όπως ο καθαρισμός, αύξησαν την εμπιστοσύνη στις πτήσεις για το 34% των ταξιδιωτών, ενώ σε ποσοστό 41% ​​λένε ότι αισθάνονται πιο ασφαλείς και καθαροί να πετάνε τώρα., σε σχέση με το παρελθόν.

Σε ποσοστό 60% οι ταξιδιώτες, το τελευταίο ταξίδι των οποίων ήταν μεγαλύτερο από ό,τι πριν από ένα χρόνο, δηλώνουν ότι ανησυχούν για την υγεία και τη σωματική τους ασφάλεια εάν πρόκειται να ταξιδέψουν τώρα ή στο εγγύς μέλλον, σε σύγκριση με μόνο το 36% όσων έκαναν ταξίδια πέρυσι. Παρόλα αυτά, οι ταξιδιώτες εξακολουθούν να αναζητούν περισσότερη ευελιξία, με το 73% να λένε ότι θα ήταν πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερα για αεροπορική ασφάλιση τώρα, σε σχέση με το παρελθόν.

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ειδικά με τη μετάβαση στην εξ αποστάσεως και ψηφιακή εργασία, οι άνθρωποι έχουν συνηθίσει περισσότερο να χρησιμοποιούν υπηρεσίες και εφαρμογές cloud. Η ταξιδιωτική βιομηχανία θα πρέπει να ανταποκριθεί σε αυτόν τον προσανατολισμό, προσφέροντας στους ταξιδιώτες περισσότερες επιλογές για άνεση και ευελιξία.

Το 60% των ταξιδιωτών θέλουν μια ευκολότερη διαδικασία κράτησης και περισσότεροι από τους μισούς (51%) επιθυμούν να υπήρχε μια ενιαία εφαρμογή για κινητά, από την οποία θα μπορούσαν να διαχειριστούν όλα τα μέρη του ταξιδιού τους.

Σχεδόν οι μισοί (49%) από τους ταξιδιώτες λένε ότι θα αγόραζαν μία και μόνο ταξιδιωτική εφαρμογή, εάν περιείχε όλα τα απαραίτητα στοιχεία για το ταξίδι τους, συμπεριλαμβανομένων των εισιτηρίων, των δρομολογίων, των διαβατηρίων και των πιστοποιητικών εμβολιασμού.

Περισσότεροι από τους μισούς ταξιδιώτες (55%) δηλώνουν ότι θα ήθελαν να κάνουν κράτηση πτήσεων και να νοικιάσουν αυτοκίνητα ταυτόχρονα.

Όσον αφορά τη χρήση ταξιδιωτικών εφαρμογών σε κινητά, το χάσμα μεταξύ των γενεών είναι αρκετά έντονο -το 43% των Millennials, το 36% των Gen Z και το 31% των Gen X έχουν χρησιμοποιήσει μια εφαρμογή κινητής τηλεφωνίας που ανήκει σε αεροπορική εταιρία ή εταιρία ενοικίασης αυτοκινήτου για να κάνουν κράτηση μεταφοράς, σε σύγκριση με μόνο το 15% των Boomers.

Πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για φιλικές προς το περιβάλλον επιλογές

Οι ταξιδιώτες στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο ενδιαφέρονται όλο και περισσότερο για πιο φιλικές προς το περιβάλλον επιλογές και είναι πρόθυμοι να πληρώσουν παραπάνω για αυτό.

Περισσότεροι από τους μισούς ταξιδιώτες (55%) προτιμούν να νοικιάσουν ένα φιλικό προς το περιβάλλον αυτοκίνητο, παρά ένα συμβατικό αυτοκίνητο, που λειτουργεί με βενζίνη, και το ένα τρίτο (33%) προτιμά να νοικιάζει ηλεκτρικά οχήματα.

Η εμπειρία με τις φιλικές προς το περιβάλλον ενοικιάσεις αυτοκινήτων έχει περάσει από γενιά σε γενιά, με το 69% των Gen Z και το 68% των Millennials να έχουν νοικιάσει βιώσιμα οχήματα, έναντι του 40% των Gen X και του μόλις 8% των Boomers.

Κατά μέσο όρο, οι Αμερικανοί ταξιδιώτες δήλωσαν πρόθυμοι να ξοδέψουν 22 $ και οι ταξιδιώτες του Ηνωμένου Βασιλείου 14 £ περισσότερα την ημέρα, πέρα ​​από την συνηθισμένη τιμή, για να νοικιάσουν ένα φιλικό προς το περιβάλλον αυτοκίνητο. Ωστόσο, τα δύο τρίτα (66%) των ταξιδιωτών λένε ότι οι εταιρίες ενοικίασης αυτοκινήτων δεν θα πρέπει να χρεώνουν περισσότερα για φιλικές προς το περιβάλλον επιλογές.

Όταν ρωτήθηκαν για τους τρόπους μεταφοράς που προτιμούν, τα αεροπορικά ταξίδια ξεπέρασαν κατά πολύ τα ιδιωτικά οχήματα. Ωστόσο, οι ταξιδιώτες μπορεί να κάνουν μια στροφή 180 μοιρών, από την αρχή της πανδημίας, με το 85% των ταξιδιωτών να έχουν κάνει οδικά ταξίδια.

Οι Gen Z (74%) και οι Millennials (72%) που έκαναν οδικό ταξίδι λένε ότι η πρώτη φορά που νοίκιασαν αυτοκίνητο, αντί να χρησιμοποιήσουν προσωπικό όχημα, είναι κατά τη διάρκεια της πανδημίας, σε σύγκριση με το 49% των Gen X και το 16 % των Boomers.

 

 

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *