Photo by cottonbro on Pexels

Περιζήτητοι οι Ινδοί τουρίστες λέει η GlobalData

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι Ινδοί τουρίστες θα είναι από τους πιο επιθυμητούς ταξιδιώτες, δεδομένης της αναπτυσσόμενης οικονομίας, του νέου πληθυσμού και της ανερχόμενης μεσαίας τάξης της Ινδίας, σύμφωνα με την GlobalData.

Η κορυφαία εταιρία δεδομένων και αναλύσεων σημειώνει ότι η χώρα προβλέπεται να φτάσει σε επίπεδα ρεκόρ 29 εκατομμυρίων εξερχόμενων ταξιδιών έως το 2025, μια ευνοϊκή προοπτική λαμβάνοντας υπόψη την πανδημία Covid-19.

Ο Craig Bradley, αναλυτής Ταξιδιών και Τουρισμού, συνεργάτης της GlobalData, σχολιάζει: “Πριν από την πανδημία, η Ινδία ήταν μια από τις πιο σημαντικές και περιζήτητες αγορές – πηγές τουριστών παγκοσμίως και ήταν βασικός στόχος για σημαντικούς παίκτες όπως η VisitBritain και η Tourism Australia. Ενώ η κρίση του Covid-19 άσκησε σημαντική πίεση στην οικονομία και την τουριστική βιομηχανία της χώρας, οι Ινδοί ταξιδιώτες αναμένεται να είναι έτοιμοι να ταξιδέψουν ξανά”.

Αυξημένο κατά 50% το ινδικό ΑΕΠ

Η οικονομία της Ινδίας θα συνεχίσει να στηρίζεται στην επιτυχία της, μετά από μια σχετική ηρεμία το 2020, σύμφωνα με την GlobalData. Οι τρέχουσες προβλέψεις δείχνουν ότι το εθνικό ΑΕΠ της Ινδίας θα φτάσει τα 4 τρισεκατομμύρια δολάρια, 50% υψηλότερα από τα επίπεδα του 2021, σύμφωνα με τη Μακροοικονομική βάση δεδομένων της εταιρία αναλύσεων. Η ανάπτυξη στην οικονομία της Ινδίας θα συμβάλει άμεσα στην τόνωση του πληθυσμού της μεσαίας τάξης, με αποτέλεσμα την αύξηση του πλούτου και του διαθέσιμου εισοδήματος για τα επόμενα χρόνια.

Συνεχίζοντας τις προβλέψεις του ο Bradley λέει: “Η τουριστική ανάπτυξη συνήθως ευδοκιμεί στις αναπτυσσόμενες οικονομίες και το μέλλον της Ινδίας φαίνεται λαμπρό, με την προϋπόθεση ότι μπορεί να αποφύγει περαιτέρω κρούσματα Covid-19 και επακόλουθα lockdown. Αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ προορισμών, οι οποίοι μπορούν να επωφεληθούν από τον αυξανόμενο πληθυσμό της χώρας, που περιλαμβάνει τη γενιά των Gen Z και των Millennials (περίπου 51%), οι οποίες έχουν την τάση να ταξιδεύουν. Επιπλέον, η βελτίωση της υποδομής της Ινδίας και η ανάπτυξη της αγοράς αεροπορικών εταιριών χαμηλού κόστους σημαίνει ότι τα εξερχόμενα ταξίδια είναι προσιτά και προσβάσιμα”.

Σύμφωνα με μια παγκόσμια έρευνα καταναλωτών, το τρίτο τρίμηνο του 2021, της GlobalData, το 56% των Ινδών θεωρούν ότι η “προσιτότητα” και η “προσβασιμότητα” ήταν βασικά ζητήματα κατά την αγορά διακοπών. Αυτό υπογραμμίζει ότι απλές, οικονομικά αποδοτικές ταξιδιωτικές λύσεις είναι ο δρόμος προς τα εμπρός.

“Η αυξημένη επένδυση της Ινδίας σε αεροπορικές εταιρίες χαμηλού προϋπολογισμού, καθώς και η βελτίωση της υποδομής των αεροδρομίων, σημαίνει καλύτερες συνδέσεις από περιφερειακά και μεγάλα αεροδρόμια. Ως εκ τούτου, τα διεθνή ταξίδια θα είναι πιο απλά και φθηνότερα για τους Ινδούς ταξιδιώτες. Αυτό  είναι απαραίτητο για την επιτυχία της Ινδίας στη μετά την πανδημία εποχή”, καταλήγει ο Bradley.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *