Η EasyJet βρίσκεται σε συζητήσεις με πολλές μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες και μεμονωμένα ξενοδοχεία για να διευρύνει το τμήμα της EasyJet Holidays με σκοπό να ενισχύσει τις επενδύσεις στην επιχείρηση, η οποία ξεκίνησε πριν από τρία χρόνια.
Μιλώντας στο συνέδριο της ABTA στη Σεβίλλη αυτή την εβδομάδα, ο Διευθύνων Σύμβουλος της easyJet Johan Lundgren ανέφερε ότι υπήρχε μια τεράστια ευκαιρία για τα ξενοδοχεία να αξιοποιήσουν την πελατειακή τους βάση.
“Βάζουμε 20 εκατομμύρια ανθρώπους στα αεροσκάφη μας και 19,5 εκατομμύρια από αυτούς κλείνουν αλλού τη διαμονή τους. Θέλουμε να αυξήσουμε αυτή τη μετατροπή”, δήλωσε. Ωστόσο, ανέφερε ότι η αεροπορική εταιρεία δεν σχεδιάζει να γίνει πλήρης οργανωτής ταξιδίων σύμφωνα με τα πρότυπα του Jet2 Holidays.
“Θα συνεργαστούμε με μερικούς επιλεκτικούς συνεργάτες αλλά σε καλό φάσμα προορισμών”, δήλωσε. “Δεν χρειάζεται να πουλήσουμε τόσα ξενοδοχεία όπως το booking.com.
“Η πυρήνας της EasyJet θα συνεχίσει να είναι η αεροπορική εταιρία, δεν αλλάζουμε σε ταξιδιωτικό πράκτορα”. Ξεκινήσαμε το easyJet Holidays πριν από τρία χρόνια και τώρα επενδύουμε περισσότερο. Η easyJet Holidays είναι ανοιχτή για να συνεργαστεί με ταξιδιωτικούς πράκτορες Υπάρχουν πράκτορες που πωλούν ήδη τις πτήσεις μας και αν υπάρχουν πράκτορες εκεί έξω που αισθάνονται ότι θα ήθελαν να είναι μέρος αυτής της ιστορίας θα χαρούμε να μιλήσουμε μαζί τους”, είπε.
Επικεφαλής του τμήματος θα είναι ο Garry Wilson, ο οποίος προηγουμένως εργάστηκε με την Lundgren στην TUI.