Η πλειονότητα των τουριστών που κλείνουν εκδρομές διακοπών μέσω διαδικτύου δεν θυμάται πού τις έκλεισαν

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

-Το 40% των τουριστών πιστεύουν ότι έκαναν κράτηση “μέσω Google” – καθώς και μέσω άλλων εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης και ιστότοπων που δεν πωλούν εκδρομές

Σύμφωνα με νέα έρευνα της Arival και της Phocuswright, σχεδόν οι μισοί από τους ταξιδιώτες που κλείνουν online εκδρομές και δραστηριότητες διακοπών δεν θυμούνται μέσω ποιας εταιρείας έκαναν κράτηση. Το 40 τοις εκατό πιστεύει ότι έκανε κράτηση “μέσω Google” και σχεδόν 1 στους 5 πιστεύει ότι έκανε κράτηση “μέσω εφαρμογών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης”, που συνήθως δεν πωλούν εκδρομές και δραστηριότητες.

Η έκθεση με τίτλο “The 2023 Experiences Traveler” (Ο ταξιδιώτης των εμπειριών του 2023) δημοσιεύεται πριν από το συνέδριο Arival 360 στο Βερολίνο, το μοναδικό παγκόσμιο συνέδριο αφιερωμένο στις περιηγήσεις, τα αξιοθέατα και τις ταξιδιωτικές εμπειρίες. Η έκθεση αποκάλυψε μια γενική έλλειψη ενημέρωσης για τους φορείς εκμετάλλευσης και τις διαδικτυακές μάρκες που πωλούν περιηγήσεις και δραστηριότητες, γεγονός που αντανακλά τον κατακερματισμένο χαρακτήρα της αγοράς και το πόσο ανταγωνιστικό είναι το διαδικτυακό τοπίο.

“Ο τομέας των περιηγήσεων και των δραστηριοτήτων είναι εξαιρετικά κατακερματισμένος και η εύρεση και η επιλογή πραγμάτων που μπορούν να γίνουν παραμένει πεισματικά δύσκολη για τους ταξιδιώτες”, δήλωσε ο Douglas Quinby, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Arival, ενόψει του συνεδρίου Arival 360 στο Βερολίνο από 5 έως 7 Μαρτίου.

“Αυτό επιδεινώνεται από το γεγονός ότι πρόκειται για μια πολύ πιο σύνθετη και σημαντική απόφαση για τους ταξιδιώτες από την επιλογή μεταφοράς ή διαμονής. Η απόφαση για το πώς θα περάσετε τον χρόνο σας και η διασφάλιση ότι οι συνταξιδιώτες σας θα έχουν μια εξαιρετική εμπειρία, είναι ένας σημαντικός παράγοντας. Οι ταξιδιώτες χρησιμοποιούν πολύ περισσότερες πηγές πληροφοριών – διαδικτυακές και μη – για να βρουν και να επιλέξουν τις εκδρομές, τα αξιοθέατα και τις εμπειρίες για τα ταξίδια τους”.

Περίπου το 35 τοις εκατό των ερωτηθέντων θυμάται να κάνει κράτηση μέσω ενός “γενικού διαδικτυακού ταξιδιωτικού πράκτορα”, όπως το Expedia, το Viator ή το GetYourGuide.

“Είναι σαφές από τα ευρήματά μας ότι ο τομέας πάσχει από έλλειψη αναγνωρισιμότητας των εμπορικών σημάτων, ενώ η διαδικτυακή αγορά είναι επίσης πολύ πιο ανταγωνιστική”, συνέχισε ο Quinby. “Αυτό δείχνει πόσο σημαντικό είναι για τα εμπορικά σήματα ταξιδιωτικών εμπειριών να έχουν ισχυρό μάρκετινγκ σε πολλαπλά online και offline κανάλια, καθιστώντας όσο το δυνατόν πιο εύκολο για τους ταξιδιώτες να βρουν και να κλείσουν τις εμπειρίες τους”.

Τα ευρήματα αποκαλύφθηκαν στην έρευνα της Arival για το 2023 Experiences Traveler, η οποία διεξήγαγε έρευνα σε περισσότερους από 4.000 ενήλικες στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία και τη Γερμανία, το τρίτο τρίμηνο του 2022.

Στην πλήρη έκθεση της Arival, The 2023 Experiences Traveler, αναλύονται θέματα όπως:

– Τι θέλουν οι ταξιδιώτες – κορυφαίες μετατοπίσεις εμπειριών και περιφερειακές διαφορές
– Μια μεγάλη στροφή προς τις μικρές ομάδες – πώς οι ταξιδιώτες πληρώνουν περισσότερο για μικρά ή ιδιωτικά ταξίδια
– Έρευνα και σχεδιασμός – πώς οι ταξιδιώτες σχεδιάζουν και ερευνούν τα ταξίδια και τις εμπειρίες, συμπεριλαμβανομένου του ρόλου που διαδραματίζουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
– Η πορεία προς την αγορά – συνήθειες κρατήσεων.

Tagged

1 σχόλιο στο “Η πλειονότητα των τουριστών που κλείνουν εκδρομές διακοπών μέσω διαδικτύου δεν θυμάται πού τις έκλεισαν

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *