grande

Ποια θα είναι η τουριστική προβολή της Αθήνας το 2019

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Η Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών Αναπτυξιακή Α.Ε. ΟΤΑ αποφάσισε να υλοποιήσει το πρόγραμμα: «Ολοκληρωμένο Πρόγραμμα Προώθησης και Προβολής της Αθήνας μέσα από B2B και B2C κανάλια».

Η πράξη

H πράξη έχει ως στόχο την υλοποίηση προωθητικών ενεργειών και δράσεων που θα καταστήσουν την Αθήνα μοναδικό προορισμό παγκόσμιας εμβέλειας μέσα από την προβολή και διάχυση της εικόνας της Αθήνας στο εξωτερικό, μέσα από συμμετοχή σε διεθνείςεκθέσεις και εκδηλώσεις, την αναβάθμιση και ανάπτυξη του Δικτύου Υποδοχής και Εξυπηρέτησης Επισκεπτών, την οργάνωση ολοκληρωμένων προγραμμάτων φιλοξενίας φορέων του διεθνή τουριστικού κλάδου, τη διοργάνωση σεμιναρίων προβολής του προορισμού Αθήνα σε ξένους επισκέπτες καθώς και την διοργάνωση εκδηλώσεων.

Η πράξη περιλαμβάνει τέσσερα (4) υποέργα:

Υποέργο 1: Εξειδικευμένες ενέργειες προώθησης και προβολής του προορισμού Αθήνα (υλοποίηση με ίδια μέσα)

Υποέργο 2: Προμήθειες και εκτυπώσεις επικοινωνιακού υλικού (ανοικτός διεθνής διαγωνισμός)

Υποέργο 3: Διοργάνωση ταξιδίων εξοικείωσης (ανοικτός διεθνής διαγωνισμός)

Υποέργο 4: Υλοποίηση καμπάνιας γενικής τουριστικής προβολής για την προώθηση της Αθήνας ως μια ζωντανή και αυθεντική πόλη (ανοικτός διεθνής διαγωνισμός)

Ακόμη, στο πλαίσιο του Υποέργου 1 κρίνεται απαραίτητη η συμμετοχή του Δήμου Αθηναίων σε διεθνείς εκθέσεις και ομάδες εργασίας/συνέδρια του εξωτερικού με προοπτική: να προβληθεί και ενισχυθεί η ταυτότητα της Αθήνας ως προορισμός, να διευκολυνθεί η επιτόπια γνωριμία και προβολή της Αθήνας.

Επιπλέον στο πλαίσιο του Υποέργου 1 προγραμματίζεται η διεξαγωγή συγκεκριμένου αριθμού Roadshows, σε στοχευμένους
προορισμούς με υψηλή συγκέντρωση φορέων διοργάνωσης εκδηλώσεων, καθώς και ο σχεδιασμός και η διοργάνωση σεμιναρίων προβολής του προορισμού Αθήνα σε ξένους επισκέπτες. Συνολικά προβλέπεται η συμμετοχή σε εικοσι (20) διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, οκτώ (8) διεθνή σεμινάρια / συνέδρια και τέσσερα (4) roadshows στους 25 μήνες υλοποίησης του έργου.

Το Υποέργο 2 θα υλοποιηθεί μέσα απο την διαδικασία ανοικτού διεθνή διαγωνισμού και περιλαμβάνει όλο το έντυπο και προωθητικό επικοινωνιακό υλικό που θα χρειαστεί για τις ανάγκες υλοποίησης του έργου.

Το Υποέργο 3 αφορά στη διεξαγωγή προγραμμάτων φιλοξενίας, γνωστά και ως Fam (Familiarization) Trips. Στόχος των Fam Trips είναι η καλύτερη γνωριμία-εξοικίωση των φορέων τουρισμού με το τουριστικό προϊόν προκειμένου να καταφέρουν να το προωθήσουν πιο αποτελεσματικά αλλά και να ανακαλύψουν συγκεκριμένες πτυχές ενδιαφέροντος του προορισμού. Συνολικά προβλέπεται η διεξαγωγή fam trips με συμμετοχή περίπου 110 ατόμων.

Το Υποέργο 4 αφορά τον σχεδιασμό και την εφαρμογή καμπάνιας για την προώθηση της ταυτότητας της Αθήνας ως μία ζωντανή και
αυθεντική πόλη, μέσω της διοργάνωσης εκδηλώσεων που αναδεικνύουν την ταυτότητα της πόλης.

Οι λεπτομέρειες της απόφασης, ΕΔΩ.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *