money tourism photo
© ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ποιές ταξιδιωτικές εταιρίες “έψαξαν” οι Άγγλοι στην καραντίνα|Πρώτη η Jet2

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Jet2holidays ήταν η εταιρεία με τις περισσότερες αναζητήσεις για πακέτα διακοπών κατά τη διάρκεια της καραντίνας, σύμφωνα με έρευνα του ιστότοπου καταναλωτών money.co.uk.

Η έρευνα αναφέρει ότι οι διαδικτυακές αναζητήσεις για την Jet2holidays κατά τον Απρίλιο και τον Μάιο αυξήθηκαν κατά 178%.

Η TUI ήρθε δεύτερη στην έρευνα, με αύξηση κατά 71% στις αναζητήσεις, ακολουθούμενη  από την First Choice, αύξηση 56%.

Ωστόσο, πολλοί άνθρωποι που αναζητούσαν διακοπές στην TUI πιθανότατα έψαχναν για την αποσυρμένη μάρκα «Thomson», η οποία σημείωσε αύξηση κατά 55% καθιστώντας την τέταρτη μάρκα με τις περισσότερες αναζητήσεις, παρόλο που το όνομα καταργήθηκε τον Σεπτέμβριο του 2017.

ksd
adv

Η Thomas Cook ήρθε όγδοη στις αναζητήσεις, παρόλο που κατέρρευσε τον περασμένο Σεπτέμβριο.

Η EasyJet Holidays ήταν στην πέμπτη θέση, με αύξηση 53%, η British Airways Holidays ήρθε έκτη στην έρευνα, αλλά ο αριθμός των αναζητήσεων μειώθηκε κατά 9% και η Virgin Holidays ήρθε έβδομη, μετά από πτώση στις αναζητήσεις κατά 17%.

Το Lastminute.com, το Expedia, το Opodo, το Kuoni, το Princess Cruises, το Viking Ocean Cruises και το Riviera Travel ήταν μεταξύ πολλών άλλων εμπορικών σημάτων που παρατήρησαν πτώση του ενδιαφέροντος κατά τη διάρκεια της πανδημίας, σύμφωνα με το money.co.uk.

Η έρευνα Brand-A-Lust πήρε τις κορυφαίες εταιρείες από τις Βαθμολογίες δημοτικότητας του YouGov και εφάρμοσε τα δεδομένα του Google Trends και του Όγκου Αναζήτησης Google για να αποκαλύψει τις πιο δημοφιλείς μάρκες κατά το κλείδωμα.

Η μάρκα ταξιδιού με τις περισσότερες αναζητήσεις ήταν η Butlin’s, με 186% περισσότερες αναζητήσεις τον Απρίλιο και τον Μάιο από ό, τι στο παρελθόν.

Οι κορυφαίες μάρκες πολυτελείας ήταν η James Villa Holidays, κατά 98% και η Sandals Resorts, 92%.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *