tripadvisor

Ποινή φυλάκισης σε Ιταλό για ψευδείς κριτικές στο TripAdvisor

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Iταλικό δικαστήριο επέβαλλε ποινή φυλάκισης εννέα μηνών σε άτομο που έγραψε ψεύτικες αξιολογήσεις ξενοδοχείων στο TripAdvisor με χρηματικό αντάλλαγμα από ξενοδοχεία, με στόχο να ενισχύσει το προφίλ τους, στην τεράστια αυτή πλατφόρμα τουριστικών εμπειριών και όχι μόνο.

Η PromoSalento δημοσίευσε επιτυχώς ψευδείς κριτικές για λογαριασμό εκατοντάδων επιχειρήσεων. Και ενώ η δημοσίευση ψεύτικων κριτικών δεν είναι καινούργια, η τιμωρία, στην περίπτωση αυτή, είναι πρωτοφανής.

Ο ιδιοκτήτης της διαφημιστικής εταιρίας PromoSalento, της ιταλικής εταιρείας που πωλούσε πακέτα ψευδών κριτικών σε ξενοδοχεία, καταδικάστηκε σε φυλάκιση και του διατάχτηκε να πληρώσει περίπου 9.200 δολάρια, ή € 8.000, σε έξοδα και ζημίες για το έγκλημα της ψευδούς κριτικής, χρησιμοποιώντας ψεύτικη ταυτότητα.

“Η σύνταξη ψευδών κριτικών ήταν πάντα απάτη, αλλά αυτή είναι η πρώτη φορά που έχουμε δει κάποιον που αποστέλλεται στη φυλακή, σαν αποτέλεσμα της πράξης του αυτής”, δήλωσε ο Brad Young, Αντιπρόεδρος και Γενικός Σύμβουλος του TripAdvisor σε δήλωσή του.

To ιστορικό

Το 2015 η εταιρεία αντιλήφθηκε ότι η PromoSalento προσφερόταν να αναρτήσει ψευδείς κριτικές, αφού αρκετές ιταλικές επιχειρήσεις της προώθησαν διαφημιστικά μηνύματα που είχαν λάβει.  Το TripAdvisor έκανε μια τεχνική ανάλυση και στη συνέχεια είτε μπλόκαρε, είτε αφαίρεσε, περισσότερες από 1.000 απόπειρες από την PromoSalento για να υποβάλει σχόλια, με εκατοντάδες διαφορετικές ταυτότητες-ιδιότητες.  Η εταιρεία κοινοποίησε στις επιχειρήσεις που είχε δημοσιεύσει πλαστά σχόλια η PromoSalento και μείωσε τις θέσεις τους στην κατάταξη δημοτικότητας. Για κάθε εταιρεία που δεν συμμορφώθηκε, το TripAdvisor ανάρτησε ένα κόκκινο σήμα στη σελίδα καταχώρησης που προειδοποιούσε τους ταξιδιώτες ότι η επιχείρηση προσπαθεί να εκμαιεύσει ψευδή σχόλια.

Από το 2015, το TripAdvisor έχει μπλοκάρει τη δραστηριότητα περισσότερων από 60 εταιρειών ψευδών κριτικών παγκοσμίως. Τον Ιούλιο η εταιρεία δημοσίευσε online περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο μετριάζει τις κριτικές και ακυρώνει την απάτη.

Οποιοσδήποτε μπορεί να δημοσιεύσει μια κριτική στο TripAdvisor, στο Yelp και το στο Minube, ενώ ένας επισκέπτης μπορεί να δημοσιεύσει μια κριτική ενός ξενοδοχείου σε ηλεκτρονικές πλατφόρμες ταξιδιωτικών πρακτορείων, αν το άτομο διανυκτερεύσει  τουλάχιστον μία νύχτα στο ξενοδοχείο μέσω του πρακτορείου.

Ανεξάρτητα από αυτό, οι εκστρατείες προώθησης του TripAdvisor έχουν προχωρήσει παραπέρα και τώρα διαθέτουν ένα νέο tagline: “Γνωρίστε καλύτερα. Κάντε κράτηση καλύτερα. Πηγαίνετε καλύτερα.”

Διεθνής συνεργασία

Η επιβολή της νομοθεσίας είναι καθοριστική για τις προσπάθειές της. “Έχουμε αρχίσει συνομιλίες με ρυθμιστικούς φορείς σε διάφορες παγκόσμιες αγορές, όπως η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου των ΗΠΑ και η Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών του Ηνωμένου Βασιλείου, καθώς και άλλες ευρωπαϊκές αρχές επιβολής του νόμου για να συζητήσουν ευκαιρίες συνεργασίας μεταξύ τους για την  ανταλλαγή πληροφοριών και την υποστήριξη των προσπαθειών τους για την αντιμετώπιση των ψευδών κριτικών”, δήλωσε ένας εκπρόσωπος του TripAdvisor.

Τούτου λεχθέντος, η εταιρεία δήλωσε ότι πιστεύει ότι το ποσοστό της απάτης που επιχειρήθηκε στο TripAdvisor είναι “εξαιρετικά μικρό.”

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *