© ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ποιοι προορισμοί επανενεργοποίησαν τις απευθείας αεροπορικές συνδέσεις τους με την Κίνα για το 2023 | Ποια είναι η θέση της Ελλάδας

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΜΕΛΕΤΕΣ

Στην τέταρτη θέση στον κατάλογο των πρωτευουσών με βάση τον ρυθμό ανάκαμψης της αεροπορικής συνδεσιμότητας με την Κίνα βρίσκεται η Ελλάδα, με τη Βουδαπέστη, τη Λισαβόνα και η Βαρσοβία να  ηγούνται της κατάταξης, σύμφωνα με μελέτη του “leader” στην παροχή τουριστικών πληροφοριών, Mabrian.

Ένα από τα κύρια συμπεράσματα που εξάγονται από τη μελέτη είναι ότι η ανάκαμψη των πτήσεων θα είναι σταδιακή και ότι, δεδομένου του πρόσφατου ανοίγματος της Κίνας, οι περισσότεροι από τους προορισμούς που αναλύθηκαν εξακολουθούν να βρίσκονται κάτω από τα προ-πανδημικά επίπεδα του 2019.

Ωστόσο, αυτό δεν ισχύει για όλους τους προορισμούς, καθώς υπάρχουν τρεις προορισμοί που ξεχωρίζουν για την άμεση επανενεργοποίησή τους, οι οποίοι, ήδη, υπερβαίνουν τον αριθμό των πτήσεων της προ-πανδημικής περιόδου: Βουδαπέστη, Λισαβόνα και Βαρσοβία. Αντίστοιχα, οι τρεις αυτές πρωτεύουσες έχουν αυξήσει την αεροπορική τους συνδεσιμότητα με την Κίνα κατά 138%, 107% και 6%, αντίστοιχα, για φέτος, σε σύγκριση με το 2019.

Στο επόμενο επίπεδο προς τα κάτω, όσον αφορά την ανάκτηση της συνδεσιμότητας, η μελέτη τοποθετεί την Αθήνα, το Μινσκ, τη Φρανκφούρτη, το Μόναχο, το Χαμπάροφσκ, τις Βρυξέλλες, την Κοπεγχάγη και το Λονδίνο, με 38% λιγότερες πτήσεις από το 2019 στην περίπτωση της Αθήνας και από 50% έως 63% λιγότερες προγραμματισμένες πτήσεις από το 2019 για τις υπόλοιπες.

Στην τελευταία ομάδα ευρωπαϊκών πρωτευουσών που μέχρι σήμερα έχουν ενεργοποιήσει τη δυναμικότητά τους λιγότερο από την Κίνα, η Mabrian ανακαλύπτει ότι πρόκειται για μερικές από τις πιο παραδοσιακά επισκέψιμες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, όπως η Ρώμη, το Παρίσι και η Μαδρίτη. Αυτές οι τέσσερις πόλεις έχουν μειωμένο όγκο μεταξύ 72% και 90% σε σχέση με την περίοδο πριν από την πανδημία. Μια εξήγηση γι’ αυτό μπορεί να είναι ο μεγάλος όγκος πτήσεων που κατέγραψαν το 2019 και ότι έτσι μπορεί να χρειαστούν λίγο χρόνο για να ανακάμψουν.

Σε αυτή τη μελέτη, η Mabrian ανέλυσε τα στοιχεία που ενημερώθηκαν στις 23 Ιανουαρίου για τα προγράμματα πτήσεων για το 2023, που συνδέουν ευρωπαϊκούς προορισμούς με την Κίνα μέσω απευθείας δρομολογίων.

Από τη Mabrian τονίζουν ότι η ανάκαμψη της κινεζικής αγοράς θα είναι σταδιακή, παρά την υψηλή ζήτηση των πολιτών της να επισκεφθούν άλλες χώρες. Η επαναδραστηριοποίηση των αεροπορικών συνδέσεων είναι το “κλειδί” σε αυτή τη διαδικασία και θα χρειαστεί κάποιο χρονικό διάστημα για να αναπρογραμματίσουν οι αεροπορικές εταιρίες και να αναδιανείμουν τη χωρητικότητά τους ώστε να ανταποκριθούν στη ζήτηση.

Όπως εξηγεί ο Carlos Cendra, διευθυντής μάρκετινγκ και πωλήσεων της Mabrian, “προκειμένου να είμαστε ανταγωνιστικοί και να ανακτήσουμε την κινεζική αγορά ταχύτερα, είναι βασικό να παρακολουθούμε στενά την εξέλιξη της συνδεσιμότητας, να γνωρίζουμε την πιθανή αλλαγή στα ενδιαφέροντα και τις προτιμήσεις των ταξιδιωτών μετά την πανδημία και να συγκρίνουμε τους ανταγωνιστικούς προορισμούς. Για τον σκοπό αυτό, είναι βασικό να συνεργαζόμαστε χέρι-χέρι με την τουριστική πληροφόρηση, ώστε να είμαστε σε θέση να λαμβάνουμε καλύτερες αποφάσεις όσον αφορά τον προγραμματισμό για το τρέχον έτος”.

Tagged

1 σχόλιο στο “Ποιοι προορισμοί επανενεργοποίησαν τις απευθείας αεροπορικές συνδέσεις τους με την Κίνα για το 2023 | Ποια είναι η θέση της Ελλάδας

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *