Photo by Kindel Media on Pexels

Πολυεθνικοί ταξιδιώτες, μία δυναμική, αλλά αναξιοποίητη κατηγορία ταξιδιωτών

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Με διαθέσιμο ετήσιο εισόδημα 4,5 δισ. λίρες και μεγαλύτερες πιθανότητες να πραγματοποιήσουν διεθνή ταξίδια, σε σύγκριση με τους λευκούς, οι πολυεθνικοί ταξιδιώτες συνιστούν μία συναρπαστική, αλλά συνάμα αναξιοποίητη τουριστική αγορά.

Αυτό διαπιστώνει η έκθεση Black Pound Report 2022, από τον οργανισμό αλλαγής κουλτούρας Backlight, η οποία αποτυπώνει τις συνήθειες και τη συμπεριφορά, αλλά και τη σημασία αυτής της αγοράς για την ταξιδιωτική βιομηχανία.

Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έκθεσης, οι πολυεθνικοί καταναλωτές (μαύροι, Ασιάτες και άνθρωποι με σύνθετη καταγωγή) που ζουν στο Ηνωμένο Βασίλειο, συλλογικά έχουν μηνιαίο διαθέσιμο εισόδημα 374,3 εκατομμυρίων λιρών ή ετήσιο εισόδημα 4,5 δισεκατομμυρίων λιρών.

Οι πολυεθνικοί καταναλωτές έχουν 38% περισσότερες πιθανότητες να ταξιδέψουν στο εξωτερικό από άλλους κατοίκους του Ηνωμένου Βασιλείου, με τη συντριπτική πλειονότητα (91%) να κάνει ταξίδια προκειμένου να επισκεφτεί την οικογένεια και τους συγγενείς που ζουν στο εξωτερικό. Οι πολυεθνικοί ταξιδιώτες είναι γενικά πιο πιθανό να ταξιδέψουν σε διαφορετικές ηπείρους από ότι ο λευκός πληθυσμός.

Ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες για την επιλογή ταξιδιωτικού προορισμού για έξι στους 10 πολυεθνικούς ταξιδιώτες είναι η ασφάλεια, γεωπολιτική, αλλά και ατομική.

Επιπλέον, οι ταξιδιώτες αυτής της κατηγορίας έχουν περισσότερες από διπλάσιες πιθανότητες να θέλουν να γνωρίζουν ότι θα γίνουν αποδεκτοί από την τοπική κοινότητα όταν ταξιδεύουν.

Ένα ακόμη χαρακτηριστικό των πολυεθνικών ταξιδιωτών είναι ότι προτιμούν να πληρώνουν με μετρητά, ενώ λαμβάνουν υπόψη τις συστάσεις από άτομα τους κοινωνικού τους κύκλου.

Η μελέτη διαπίστωσε περαιτέρω ότι οι πολυεθνικοί ταξιδιώτες έχουν διπλάσιες πιθανότητες να επιλέξου ταξίδι πολυτελείας από ό,τι οι λευκοί καταναλωτές, καταδεικνύοντας και πάλι την κερδοφόρα φύση αυτής της ταξιδιωτικής αγοράς.

Η σύνδεση με την κληρονομιά τους είναι ένα άλλο κρίσιμο στοιχείο για τους πολυεθνικούς ταξιδιώτες, με το 28% αυτών των ταξιδιωτών να αναφέρουν ότι πρόκειται για σημαντικό λόγο για να ταξιδέψουν. Αυτό αφορά, τόσο τα μέλη της οικογένειας που επισκέπτονται, όσο και μια ευρύτερη ανάγκη “επανασύνδεσης με την κληρονομιά τους”, προκειμένου να κατανοήσουν καλύτερα τη ζωή των γονιών και των παππούδων τους.

Η γνωριμία με την ιστορία του τόπου καταγωγής τους είναι σημαντική, συμπεριλαμβανομένης της επιθυμίας να επισκεφτούν ιστορικές τοποθεσίες και μουσεία, καθώς και να γνωρίσουν καλύτερα την ιστορία και τον πολιτισμό του προορισμού που επισκέπτονται, μιλώντας με τους ντόπιους.

“Για πρώτη φορά, αυτή η έκθεση δείχνει την αναξιοποίητη, οικονομική δύναμη του πολυεθνικού καταναλωτή και επιτρέπει στις επιχειρήσεις να κατανοήσουν ένα κοινό που σπάνια έχει ερευνηθεί σε βάθος. Οι πολυεθνικοί καταναλωτές έχουν ξεχωριστά κίνητρα για τα ταξίδια και τα ταξιδιωτικά brands οφείλουν να κατανοήσουν αυτά τα κίνητρα και να προσαρμόσουν σε αυτά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, οι οποίες είναι πραγματικά περιεκτικές”, είπε αναφερόμενη στα συμπεράσματα της έρευνας, η Lydia Amoah, ιδρύτρια και διευθύνουσα σύμβουλος του Backlight.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *