air

«Πονοκέφαλος» οι νέοι, οικονομικοί ναύλοι στα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ

Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες κατηγορούν τις αεροπορικές εταιρίες ότι «καθιστούν υποδεέστερο το παρεχόμενο προϊόν τους» και προκαλούν «σύγχυση», με την αποδέσμευση των οικονομικών ναύλων, στις πτήσεις μεγάλων αποστάσεων.

Η Virgin Atlantic ήταν η τελευταία αεροπορική εταιρία που ανακοίνωσε νέες τιμές την περασμένη εβδομάδα, αποκαλύπτοντας τρεις, νέες οικονομικές κατηγορίες ναύλων: «Delight», «Classic» και «Light», που αναμένεται να αρχίσουν να πωλούνται τις επόμενες εβδομάδες.

Σύμφωνα με την κατηγορία Delight θα προσφέρεται περισσότερος ελεύθερος χώρος για τα πόδια, θα δίδεται προτεραιότητα στο check-in και την επιβίβαση, ενώ την ίδια στιγμή η κατηγορία Light θα προσφέρει τον «κλασσικό» χώρο για τα πόδια, χωρίς τη δυνατότητα επιλογής καθίσματος.

Όλες οι κατηγορίες ναύλων θα περιλαμβάνουν υπηρεσίες ψυχαγωγίας, φαγητού, αλλά και χειραποσκευές, κουβέρτες, ακουστικά και φορτιστές USB.

Η κίνηση της Virgin ακολούθησε την ανακοίνωση της British Airways σχετικά με τους βασικούς διατλαντικούς ναύλους, αποκλείοντας τις αποσκευές ή τη δυνατότητα επιλογής καθίσματος. Από την πλευρά του οι αμερικανικές αεροπορικές εταιρίες Finnair και Iberia, έχουν επίσης δρομολογήσει αντίστοιχους ναύλους.

Σχολιάζοντας τις εξελίξεις αυτές, ο Richard Dixon, διευθυντής της εταιρίας Holidaysplease, δήλωσε: «Οι πελάτες θέλουν value for money και όχι ευτελισμό του προϊόντος. Η νέα αυτή κατάσταση θα προκαλέσει στους ταξιδιωτικούς πράκτορες μεγάλο “πονοκέφαλο” στην προσπάθειά τους να εξηγήσουν στους πελάτες τι συμβαίνει. Θα προκληθεί σύγχυση, που θα οδηγήσει σε δυσαρέσκεια».

Από την πλευρά του ο εκπρόσωπος του ταξιδιωτικού πράκτορα TravelTime World, Ashley Quint , είπε: «Βλέπω τη δυνατότητα να προσφέρουμε μια επιλογή χαμηλού κόστους, αλλά οι τρεις αυτοί οικονομικοί ναύλοι είναι πολύ συγκεχυμένοι».

Πρότεινε οι αεροπορικές εταιρίες να προχωρήσουν ένα βήμα και αντί του «πακέτου» των οικονομικών ναύλων, να προσφέρουν τη δυνατότητα πρόσθετων, προαιρετικών υπηρεσιών και επιλογών -συμπεριλαμβανομένων των γευμάτων- επί πληρωμή.

Από την πλευρά του ο γενικός διευθυντής της Virgin Atlantic, Craig Kreeger, πρόσθεσε ότι, «οι αλλαγές “εκδημοκρατικοποίησαν” την εμπειρία πτήσης, αφού στο σύνολό τους οι οικονομικοί ναύλοι προβλέπουν την προσφορά ίδιων υπηρεσιών».

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *