Porto Carras

Porto Carras: Ανοίγει μόνο το ένα ξενοδοχείο, και χωρίς καμία ανακαίνιση | Copy paste το περυσινό δελτίο Τύπου

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Στις 21 Απριλίου και με ένα μόνο ξενοδοχείο, θα ξεκινήσει την λειτουργία του για την εφετινή περίοδο το Porto Carras Grand Resort, στην Σιθωνία Χαλκιδικής.

Σύμφωνα με την εταιρία “Φέτος, θα λειτουργήσει το ξενοδοχείο Meliton 5*, το οποίο προσφέρει 324 ευρύχωρα δωμάτια και 155 πολυτελείς σουίτες με μοναδική θέα στο απέραντο γαλάζιο του Τορωναίου κόλπου, στη Μαρίνα και στο γήπεδο γκολφ”, ενώ ουδεμία αναφορά υπάρχει έστω και σε στοιχειώδη ανακαίνιση.

Την περυσινή τουριστική περίοδο στην ανακοίνωση του ανοίγματος -πάλι μόνο για το Meliton-, γινόταν αναφορά στην ανακαίνιση των … 4 εστιατορίων. Σημειώνεται ότι τα ξενοδοχεία του συγκροτήματος, που αποτέλεσε σημείο αναφοράς για τον Τουρισμό τις προηγούμενες δεκαετίες, δεν έχουν ανακαινισθεί για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα, ενώ την περίοδο αυτή, υπάρχουν εκτενείς αναφορές στα ελληνικά μέσα ενημέρωσης για την ιδιοκτησία του, λόγω των σχέσεων με την Ρωσία.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρίας, “Τα τέσσερα εστιατόρια και τα διαφορετικά μπαρ στην θάλασσα, τις πισίνες ή με θέα την Μαρίνα, είναι έτοιμα να προσφέρουν την απόλυτη γαστρονομική εμπειρία. Μια πληθώρα φρέσκων, βιολογικά παραγόμενων προϊόντων μαζί με την επαγγελματική προσήλωση στην αυθεντική δημιουργική κουζίνα, εξασφαλίζουν στιγμές γευστικής απόλαυσης σε ολόκληρο το θέρετρο”, φράση η οποία είναι αντιγραφή από το περυσινό δελτίο Τύπου

Ενδεικτικό της κατάστασης του συγκροτήματος είναι σχόλια στο TripAdvisor, όπως “Κακό στρώμα σε σουίτα 400 ευρώ, ελλιπή μέτρα, όποιος ήθελε φορούσε μάσκα, τρία ασανσέρ για χιλιάδες κόσμο, φαγητό στο Athos, όπου έπεφταν σαν τις ακρίδες οι ένοικοι και αν προλάβαινες έπαιρνες αυτό που ήθελες
Αναγκαστικά πήγαινες στο News café, όπου οι τιμές ήταν στα ύψη κ ο σεφ ανίδεος από ψήσιμο φιλέτου
Το παλιό και έμπειρο προσωπικό στην πλειοψηφία του καλό, αλλά δεν φέρνει ένας κούκος την άνοιξη
Πρέπει να γίνει ανακαίνιση, να αλλάξουν πολλά, ακόμα και ο φθαρμένος ιματισμός
Δηλαδή είναι γελοίο να θέλει να είναι πεντάστερο και να έχει φθαρμένες πετσέτες και μπουρνούζια
Πραγματικά δεν υπάρχει καλή σχέση value for money”, από πέρυσι το Καλοκαίρι, με τον γενικό διευθυντή του συγκροτήματος να απαντά, υποσχόμενος ανακαίνιση ως εξής: “Αγαπητή κυρία Εύη,
θα ήθελα να σας ευχαριστήσω που επιλέξατε το ξενοδοχείο μας για τις πολύτιμες διακοπές σας. Λυπούμαστε που η εμπειρία σας, μαζί μας δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες σας. Θέλουμε να παρέχουμε υψηλού επιπέδου εμπειριών σε όλους τους πελάτες μας. Τα σχόλιά σας εκτιμώνται ιδιαίτερα και βελτιωτικές δράσεις λαμβάνονται συνεχώς με επίκεντρο τον πελάτη και μια ολιστική ανθρωποκεντρική προσέγγιση. Σε κάθε περίπτωση προσπαθούμε να εξυπηρετήσουμε τους πελάτες μας και να επιλύσουμε άμεσα κάθε επισήμανση τους εφόσον, μας αναφέρουν κάποιο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν μέσα στο ξενοδοχείο. Πιστεύουμε ακράδαντα ότι η φιλοξενία χρειάζεται ευγένεια, χαμόγελο, αποτελεσματική εξυπηρέτηση και σεβασμό. Δουλεύουμε επάνω σε σχέδια σχετικά με την πλήρη ανακαίνιση του ξενοδοχείου και όποιες προτάσεις σας είναι καλοδεχούμενες. Ελπίζω πραγματικά να έχουμε την ευκαιρία να σας καλωσορίσουμε ξανά στο Porto Carras, ώστε να σας προσφέρουμε την εξαιρετική εμπειρία με συνέπεια και πολλές όμορφες στιγμές ξενοιασιάς και ηρεμίας”, πλην όμως ουδεμία ανακαίνιση έγινε.

Αντίστοιχες επισημάνσεις έχουν κάνει πλήθος τουριστών. Ενδεικτική είναι και η ακόλουθη: “Δυστυχώς,η σημερινή εικόνα δεν έχει καμμία σχέση με το παρελθόν του ξενοδοχείου αυτού,το οποίο έχουμε επισκεφτεί σε διάφορες εποχές .Πρώτον,δεν έχει καμία σχέση με resort 5 αστέρων.
Και μερική και άσχημη ανακαίνιση, με τις παλιές μοκέτες που μυρίζουν μούχλα,με ελλείψεις στα δωμάτια και δυσλειτουργίες,με φτηνά υλικά πολύ φτηνά όμως ,σε βαθμό που να αναρωτιέσαι αν το ξέρουν και είναι έτσι η είναι η φιλοσοφία τους δλδ,μια μονάδα ανατολικού μπλοκ περασμένης εποχής. Η τοποθεσία και το φυσικό περιβάλλον παραμένουν μαγευτικά,αλλά δεν λειτουργεί σχεδόν τίποτε από όσα ήταν φημισμένο το ξενοδοχείο συνολικά. Το πρωινό για μαζικό τουρισμό,αλλά εξ αντικειμένου μέτριο ,το σέρβις απο τους υπαλλήλους φιλότιμο αλλά μακρυά από ένα αντίστοιχο ξενοδοχείο. Και το πιο σημαντικό,η πολιτική τιμών και προσέλκυση κόσμου είναι άνιση,που λόγω της επιλογής αυτής,αποτέλεσμα έχει,οποίος σαν και εμάς πλήρωσε ακριβά,να νοιώθει ότι είναι σε ένα σταθμό τραίνου η σε πλοίο της γραμμής. Θέλει πολύ δουλειά,στην ολοκλήρωση της ανακαίνισης,για να γίνει resort και όχι πανσιόν για μαζικό τουρισμό. Λόγω μεγέθους το βλέπω προς την πλευρά της πανσιόν παρά σε ένα σοβαρό ακριβό και με κύρος resort”.

Είναι δε αρκούντως δηλωτικό της κατάστασης του συγκροτήματος, ότι στα τελευταία από πλευρά χρόνου, σχόλια των τουριστών υπερτερούν τα αρνητικά, ενώ στο παρελθόν η εικόνα ήταν απολύτως διαφορετική.

 

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *