Instagram

Πως επηρεάζουν τα social media την επιλογή των ταξιδιών-διακοπών;

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης κατακτούν συνεχώς όλο και μια πιο σημαντική θέση στη ζωή μας, αναφορικά με την επιλογή των ταξιδιών, επισημαίνει έρευνα της δημοφιλούς πλατφόρμας αεροπορικών και ξενοδοχειακών κρατήσεων eDreams.net. 

Για την έρευνα

Η μελέτη αποκαλύπτει ότι το 52% των Αμερικανών ταξιδιωτών κάνουν κράτηση στις διακοπές τους με βάση το «insta-worthiness» (προορισμοί που είναι αρκετά όμορφοι για να τους δημοσιεύσουν στο Instagram) και έρχονται στην τρίτη θέση της κατάταξης.

Οι Ισπανοί φτάνουν στο (55%) και οι Ιταλοί στο (58%). Αντιθέτως, μόνο το 14% των Βρετανών παραθεριστών νοιάζεται για τα κοινωνικα μέσα.

Όταν πρόκειται για την ανταλλαγή φωτογραφιών διακοπών στα κοινωνικά μέσα, οι Αμερικανοί ταξιδιώτες είναι οι πιο εθισμένοι, με το 51% να παραδέχονται, ότι χρησιμοποιούν επεξεργασία πριν από την αποστολή των φωτογραφιών των διακοπών τους.

Οι Γάλλοι και Ιταλοί ταξιδιώτες κατέλαβαν τη δεύτερη και την τρίτη θέση με 49% και 47% αντίστοιχα, ενώ μόνο 1 στους 5 Βρετανούς παραδέχτηκε την επεξεργασία των εικόνων των διακοπών τους.

Επιπρόσθετα, οι Αμερικανοί ταξιδιώτες, με ποσοστό 52% πιστεύουν, ότι περνούν καλύτερα με το ανέβασμα φωτογραφιών, που αυτό έρχεται σε αντίθεση με το 40% των Βρετανών ταξιδιωτών, που πιστεύουν ότι  αυτό συνιστά αναταραχή στις διακοπές.

Η επιλογή των ταξιδιών

Στην πραγματικότητα, μόνο 1 στις 10 Αμερικανούς παραδέχονται ότι έχουν κάνει κράτηση για διακοπές σε προορισμό που εμφανίστηκε στο Instagram, παρόμοια και οι Ιταλοί ταξιδιώτες (με 11%). Αυτό μειώνεται ακόμη περισσότερο για τα άλλα έθνη που ερωτήθηκαν με το 5% των Βρετανών και των Ισπανών, το 6% των Γερμανών και των Πορτογάλων και το 8% των Γάλλων παραθεριστών.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *