hotel

Πως τα Google Analytics βελτιώνουν το μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σας

ΜΕΛΕΤΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Το «Google Analytics για ιστοσελίδες ξενοδοχείων» είναι ένα θέμα που μας ζήτησαν οι αναγνώστες να καλύψουμε εδώ στο trivago Business Blog.

Eίναι γνωστό πόσο σημαντικό μπορεί να είναι το Google Analytics για ένα ξενοδοχειακό κατάλυμα. Παρέχει τα απαραίτητα δεδομένα για την απόδοση της ιστοσελίδας του καταλύματός σας, καθώς και πληροφορίες για τη βελτίωση του μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σας μέσω καλύτερης στόχευσης, βελτιστοποιημένων καμπανιών και νέων δραστηριοτήτων.

Αλλά, πριν μπούμε σε λεπτομέρειες, ας ξεκινήσουμε από τα βασικά. Δημιουργήστε αμέσως έναν λογαριασμό στο Google Analytics για την ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας, αν δεν έχετε ήδη έναν. Αυτή η σελίδα υποστήριξης της Google σάς εξηγεί τα βήματα ένα προς ένα.

Μόλις ολοκληρώσετε τον λογαριασμό σας στο Google Analytics για την ιστοσελίδα σας, μπορείτε να ξεκινήσετε τη βελτίωση του μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σας με τους παρακάτω εύκολους τρόπους:

1. Παρακολουθήστε τη συνολική απόδοση της ιστοσελίδας του καταλύματός σας

Είναι σημαντικό να καταλαβαίνετε απόλυτα την απόδοση της ιστοσελίδας σας και να την παρακολουθείτε τακτικά.

Με αυτόν τον τρόπο θα λαμβάνετε πολύτιμες πληροφορίες για το πόσο αποδοτικό είναι το μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σας όσον αφορά την προσέλκυση κίνησης στη σελίδα σας, η οποία είναι πολύ σημαντική, αν θέλετε να βελτιώσετε το μάρκετινγκ του καταλύματός σας και να παρακολουθείτε τα αποτελέσματα των δραστηριοτήτων σας και των καμπανιών σας.

Επίσης, θα σας δώσει μια ιδέα για το πόσο αποδοτική είναι η σελίδα σας όσον αφορά τη διατήρηση του ενδιαφέροντος των ταξιδιωτών στις προσφορές σας και πόσο αποδοτική είναι ολόκληρη η διαδικασία κράτησης για τη μετατροπή των πιθανών πελατών σε επιβεβαιωμένους πελάτες. Και τα δύο είναι εξίσου σημαντικά, αν θέλετε η συνολική στρατηγική σας μάρκετινγκ να είναι επιτυχημένη.

Υπάρχουν τρία βασικά στοιχεία που θα σας ενδιέφερε να δείτε:

Στοιχεία απόκτησης, όπως οι περίοδοι λειτουργίας, τα οποία μετρούν πώς οι ταξιδιώτες καταλήγουν στην ιστοσελίδα του καταλύματός σας.

Στοιχεία συμπεριφοράς, όπως το ποσοστό εγκατάλειψης, τα οποία μετρούν πώς οι ταξιδιώτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα του καταλύματός σας.

Στοιχεία μετατροπής σε κρατήσεις, όπως ο στόχος του ποσοστού μετατροπής, ο οποίος μετρά πώς οι ταξιδιώτες ολοκληρώνουν μια ενέργεια στην ιστοσελίδα του καταλύματός σας.

2. Μάθετε ποιος επισκέπτεται την ιστοσελίδα του καταλύματός σας

Εκτός από την παρακολούθηση της συνολικής απόδοσης της ιστοσελίδας σας, μπορείτε επίσης να αποκτήσετε πρόσβαση σε πολύτιμα στοιχεία για το online κοινό σας στο Google Analytics.

Για να μάθετε πού βρίσκονται οι επισκέπτες της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου σας:

  1. Κάντε κλικ στο «Κοινό» στα αριστερά
  2. Στη συνέχεια, κάντε κλικ στην «Επισκόπηση» στα αριστερά
  3. Σε αυτήν τη σελίδα κάτω από την ενότητα «Δημογραφικά στοιχεία», στη συνέχεια κάντε κλικ στη «Χώρα»

Εκεί θα δείτε από πού προέρχονται οι ταξιδιώτες που ενδιαφέρονται για το κατάλυμά σας και τις αγορές τις οποίες ίσως να θέλετε να συμπεριλάβετε στις τρέχουσες καμπάνιες μάρκετινγκ. Αυτό το στοιχείο ίσως επίσης να σας βοηθήσει να αποφασίσετε σε ποιες γλώσσες να μεταφράσετε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας.

Για να βρείτε σε ποια ηλικιακή ομάδα ανήκουν οι επισκέπτες της σελίδας του ξενοδοχείου σας:

  1. Κάντε κλικ στο «Κοινό» στα αριστερά
  2. Στη συνέχεια, κάντε κλικ στα «Δημογραφικά στοιχεία» στα αριστερά
  3. Τέλος, κάντε κλικ στην «Επισκόπηση» στα αριστερά

Εκεί θα δείτε αναλυτικά στοιχεία για τους επισκέπτες στην ιστοσελίδα σας ανά ηλικία. Βάσει αυτών των στοιχείων, θα ξέρετε, για παράδειγμα, πόσο καλά τα πάτε στην προσέλκυση των millennial, αν θα πρέπει να κάνετε περισσότερα, για να προσελκύσετε αυτήν την προσοδοφόρα ομάδα ταξιδιωτών που έχει μεγάλη επιρροή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και άλλες τακτικές.

Μια ακόμη συμβουλή: Μπορείτε να ανακαλύψετε ποιος επισκέπτεται την καταχώριση του καταλύματός σας στην trivago χρησιμοποιώντας το Προφίλ επισκεπτών. Μάθετε εδώ πώς να το αποκτήσετε.

3. Δείτε ποια κανάλια προσελκύουν ταξιδιώτες στην ιστοσελίδα του καταλύματός σας.

Ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο, όπως το Google Analytics, μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί, για να εντοπίσετε τα κύρια κανάλια σας για την προσέλκυση ταξιδιωτών στην ιστοσελίδα του καταλύματός σας. Αυτά τα κανάλια ίσως να περιλαμβάνουν τα ακόλουθα: Οργανικές αναζητήσεις (από τις SEO δραστηριότητές σας), Μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media), Παραπομπές (απευθείας σύνδεσμοι στην ιστοσελίδα σας) και Άμεση κίνηση (σε περίπτωση που δεν υπάρχουν δεδομένα παρακολούθησης).

Αν θέλετε να παρακολουθήσετε την κίνηση στην ιστοσελίδα σας ανά κανάλι, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

  1. Κάντε κλικ στην «Απόκτηση» στα αριστερά
  2. Κάντε κλικ στην «Επισκόπηση» στα αριστερά

Εκεί θα δείτε πόσο αποδοτικό είναι το μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σας σε διάφορα ψηφιακά κανάλια και ποια θα πρέπει να βελτιώσετε.

Για παράδειγμα, αν η Οργανική κίνησή σας είναι χαμηλή, θα μπορούσατε να δημιουργήσετε μια ισχυρότερη στρατηγική SEO για το κατάλυμά σας.

Αν υπάρχει λίγη ή καθόλου κίνηση μέσω email, μπορείτε να ξεκινήσετε μερικές καμπάνιες email μάρκετιγνκ για ξενοδοχεία.

Ένας τρόπος, για να βελτιώσετε την κίνησή σας από παραπομπές, είναι να διασφαλίσετε ότι η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας είναι διαθέσιμη στις πιο σημαντικές online σελίδες στο διαδίκτυο. Για να είναι ο επίσημος σύνδεσμος της ιστοσελίδας σας διαθέσιμος στο προφίλ σας στην trivago, δημοσιεύστε μια Ειδική προσφοράΜάθετε περισσότερα εδώ .

Τέλος, αν θέλετε να αυξήσετε την κίνησή σας από τα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενισχύστε το μάρκετινγκ σε αυτά τα μέσα δημιουργώντας μια ενεργή και ενδιαφέρουσα επαγγελματική σελίδα στο Facebook. Επίσης, μπορείτε να δημιουργήσετε έναν ελκυστικό λογαριασμό του καταλύματός σας στο ολοένα και πιο δημοφιλές Instagram.

businessblog.trivago.com

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *