cancun

Πως θα αυξηθούν οι άμεσες κρατήσεις μέσω της τεχνολογίας;

ΜΕΛΕΤΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Η αύξηση της χρήσης του κινητού τηλεφώνου και η σημασία των meta-searchers, αποτελούν μερικές από τις προκλήσεις που πρέπει να αντιμετωπίσει η βιομηχανία ξενοδοχείων, προκειμένου να ενισχύσει τις άμεσες κρατήσεις.

Τα στοιχεία

Αυτό το αποτέλεσμα προέκυψε  σε μια εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο The Pyramid Grand Hotel στο Κανκούν (Μεξικό) και διοργανώθηκε από την Roiback, που έχει ηγετική θέση στη διαχείριση άμεσων πωλήσεων ξενοδοχείων μαζί με την Google και εκπροσώπους της ξενοδοχειακής βιομηχανίας, όπως το Atelier de Hoteles, το Tafer Hotels & Resorts, Axovia και το Odentio.

Η εκδήλωση, η οποία συγκέντρωσε περισσότερους από 100 συμμετέχοντες κυρίως από ξενοδοχεία και εταιρείες του τουριστικού τομέα στο Μεξικό και τη Λατινική Αμερική, ξεκίνησε με την παρουσία του Fernando Cotera της Google, ο οποίος έχει κάνει μια ανάλυση για το πως έχει αλλάξει το σύστημα και τι χρειάζεται να γνωρίζει η ξενοδοχειακή βιομηχανία για να συνεχίσει να ανταποκρίνεται στις νέες ανάγκες ενός νέου χρήστη τεχνολογίας.

Ο χρήστης και η τεχνολογία

«Ο καταναλωτής είναι περίεργος, απαιτητικός και ανυπόμονος: μόνο ένας στους τέσσερις ταξιδιώτες θα κάνει κράτηση με ένα εμπορικό σήμα που έχει μια αργή ιστοσελίδα μέσω του κινητού του και το 92% των ταξιδιωτών που χρησιμοποιούν κινητά θα μεταβούν σε άλλο ιστότοπο ή εφαρμογή εάν οι ιστοσελίδες δεν ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους ».

Ο Cotera πρόσθεσε ότι «κάθε δευτερόλεπτο καθυστέρησης στο χρόνο φόρτωσης σημαίνει 7% λιγότερο στο Conversion rate (μετατροπή) -είναι η επιθυμητή ενέργεια που εκτελεί ένας επισκέπτης πάνω στη σελίδα μας-.

Επίσης, ο Toni Omañas, επικεφαλής των παγκόσμιων πωλήσεων στο Roiback, υπογράμμισε ότι μόνο με την καινοτομία και την τεχνολογία ο τομέας θα μπορέσει να αντιμετωπίσει το σημερινό πλαίσιο.

«Εσείς (ξενοδόχοι) έχετε ήδη στη διάθεσή σας την ίδια τεχνολογία με τους OTAs και έχετε πρόσβαση στις ίδιες γνώσεις με το πλεονέκτημα ότι βρίσκεστε στον προορισμό και διαχειρίζεστε την επιχείρηση που εμπορεύεται», εξήγησε ο Omañas, ο οποίος εισήγαγε μερικά από τα προϊόντα που αναπτύσσει η Roiback, όπως το Mobilis Pro, μία από τις κορυφαίες λύσεις της βιομηχανίας και 100% σχεδιασμένη για άμεσες κρατήσεις.

Ο Omañas έχει επισημάνει ένα γεγονός, που θα μεταμορφώσει τον τομέα, επειδή «σήμερα το 20% των αναζητήσεων κινητής τηλεφωνίας πραγματοποιούνται μέσω φωνητικών αναζητήσεων και αναμένεται ότι το 2020, στις Ηνωμένες Πολιτείες, το ποσοστό αυτό θα φτάσει το 50%».

Τέλος, για να αποδείξει τις δυνατότητες φωνητικών αναζητήσεων, ο Omañas παρουσίασε ένα πραγματικό πρωτότυπο κρατήσεων που ανέπτυξε η Roiback, το οποίο επιτρέπει, μέσω του Google Home, να κάνει πραγματική φωνητική κράτηση.

Tagged

1 σχόλιο στο “Πως θα αυξηθούν οι άμεσες κρατήσεις μέσω της τεχνολογίας;

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *