Photo by Kaboompics.com on Pexels

Post Office: “Εκτοξεύτηκαν” οι πωλήσεις ταξιδιωτικής ασφάλισης | Ξεπέρασαν τα προ Covid επίπεδα

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Oι πωλήσεις ταξιδιωτικής ασφάλισης έχουν ξεπεράσει τα επίπεδα πριν από την πανδημία στο Ηνωμένο Βασίλειο, για πρώτη φορά από την έναρξη της πανδημικής κρίσης, όπως ανακοίνωσε το Post Office, αντικατοπτρίζοντας, κυρίως, τη χαλάρωση των ταξιδιωτικών περιορισμών από τον Μάιο κι έπειτα. Η Ευρώπη, όπως ήταν αναμενόμενο, πρωτοστατεί στις πωλήσεις συμβολαίων.

Στις τρεις εβδομάδες έως τις 7 Νοεμβρίου, το Post Office πούλησε σχεδόν 5% περισσότερα συμβόλαια, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2019, πριν από την έναρξη της πανδημίας. Οι πωλήσεις συμβολαίων -μέσω υποκαταστήματος, τηλεφωνικού κέντρου ή διαδικτυακά, αυξήθηκαν επίσης κατά 651% την ίδια περίοδο πέρυσι. Αυτό έπεται της ισχυρής ανάπτυξης μετά τη λήξη των ταξιδιωτικών περιορισμών και την εισαγωγή του συστήματος φωτεινού σηματοδότη για τα διεθνή ταξίδια της βρετανικής κυβέρνησης, στις 17 Μαΐου, καθώς και των επακόλουθων αλλαγών.

Σε σύγκριση με τον Μάιο του τρέχοντος έτους, οι πωλήσεις συμβολαίων τον Σεπτέμβριο αυξήθηκαν κατά 612%, ενώ τον Οκτώβριο αυξήθηκαν κατά 560%. Τα στοιχεία είναι ακόμη πιο εντυπωσιακά, καθώς οι πωλήσεις ταξιδιωτικής ασφάλισης αρχίζουν να μειώνονται στα τέλη του καλοκαιριού και για το υπόλοιπο του έτους

Οι πιο δημοφιλείς περιοχές για ταξιδιωτική ασφάλιση παρέμειναν σταθερές τα τελευταία τρία χρόνια, με τα ταξίδια στην Ευρώπη να αντιπροσωπεύουν περίπου το 36% των συμβολαίων που πωλήθηκαν, ακολουθούμενα από περίπου 35% για τον υπόλοιπο κόσμο και 28% για το Ηνωμένο Βασίλειο.

Η Δευτέρα παραμένει η πιο δημοφιλής ημέρα για την αγορά ταξιδιωτικής ασφάλισης, αντιπροσωπεύοντας λίγο λιγότερο από το 17% των ασφαλιστηρίων συμβολαίων που πωλήθηκαν μέχρι στιγμής, αυτό το οικονομικό έτος. Η λιγότερο δημοφιλής ημέρα για την αγορά ταξιδιωτικής ασφάλισης είναι το Σάββατο, αντιπροσωπεύοντας λίγο περισσότερο από το 11%.

Σχολιάζοντας τα στοιχεία αυτά, ο Ed Dutton, διευθυντής Χαρτοφυλακίου Προϊόντων Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών στο Post Office, είπε: “Είμαστε πραγματικά χαρούμενοι που βλέπουμε τις πωλήσεις ταξιδιωτικής ασφάλισης να επιστρέφουν στα προ πανδημίας επίπεδα, μετά την αξιοσημείωτη ανάπτυξη που σημείωσαν από τη στιγμή που η κυβέρνηση χαλάρωσε τους περιορισμούς στα ταξίδια στο εξωτερικό. Ειδικά, είδαμε αύξηση των πωλήσεων αργότερα το καλοκαίρι. Συνήθως, πέφτουν σε αυτό το σημείο,  επειδή όλο και περισσότεροι άνθρωποι έχουν ήδη απολαύσει τις καλοκαιρινές τους διακοπές. Ωστόσο, η αδρανής ζήτηση, η εξαιρετικά αναγνωρισμένη επωνυμία μας και τα ελκυστικά χαρακτηριστικά του προϊόντος φαίνεται να έχουν προσδώσει στην ισχυρή  δυναμική καθ’ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού, με τις ισχυρές πωλήσεις να συνεχίζονται και το φθινόπωρο. Συνιστούμε στους ανθρώπους να προβαίνουν σε ταξιδιωτική ασφάλιση αμέσως μόλις κάνουν κράτηση για οποιοδήποτε ταξίδι, για να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο σε περίπτωση απρόβλεπτων γεγονότων, πριν και κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού, συμπεριλαμβανομένης της ασθένειας από τον κορωνοϊό”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *