Πρεμιέρα για τη νέα διαφήμιση του Thomas Cook

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Tο ντεμπούτο της έκανε η νέα διαφήμιση του Thomas Cook για την καμπάνια του οργανισμού για το καλοκαίρι του 2016 στο Ηνωμένο Βασίλειο. 
Η διαφήμιση προβλήθηκε για πρώτη φορά στις κινηματογραφικές αίθουσες σε όλη τη Βρετανία λίγο μετά τα μεσάνυχτα, πριν από τις πρώτες προβολές της πολυαναμενόμενης ταινίας Star Wars: The Force Awakens. 
Η εκστρατεία για το καλοκαίρι του 2016 θα «τρέξει» στην τηλεόραση, τον κινηματογράφο, το ραδιόφωνο, το διαδίκτυο και τα social media… 
Η πρώτη τηλεοπτική διαφήμιση θα κάνει πρεμιέρα την Παρασκευή, κατά τη διάρκεια show με φιλανθρωπικό σκοπό που θα προβάλλει το ITV. Πέρυσι, οι τηλεοπτικές διαφημίσεις ξεκίνησαν τη δεύτερη μέρα των Χριστουγέννων.


Η πολλών εκατομμυρίων λιρών εκστρατεία του τρέχοντος έτους του τουριστικού κολοσσού, βασίστηκε σε έρευνα που διαπίστωσε ότι οι πελάτες «βλέπουν» μικρή διαφορά μεταξύ των εταιριών διακοπών.
Οι διαφημίσεις με σλόγκαν «να είσαι ένα μεγάλο παιδί», «να είσαι τολμηρός», «να είσαι άπληστος» και «να μην κάνεις τίποτα», είναι σχεδιασμένες για να δείξουν πώς κατά τη διάρκεια των διακοπών μας μπορούμε να αφήνουμε στην άκρη τα «πρέπει» και να είμαστε ανέμελοι, κάτι που προωθεί ο Thomas Cook.
Το κεντρικό σύνθημα της καμπάνιας είναι «Αφήστε το πάνω μας. Είστε σε διακοπές».