Τον “κώδωνα του κινδύνου” κρούει ο διευθύνων σύμβουλος της Γερμανικής Ένωσης Αεροπορίας (BDL), Joachim Lang, υπογραμμίζοντας ότι το υψηλό κόστος τοποθεσίας θα μπορούσε να κοστίσει στον κλάδο των αερομεταφορών στη Γερμανία τέσσερα εκατομμύρια αεροπορικές θέσεις, στο προσεχές, χειμερινό, πρόγραμμα πτήσεων.
Σε συνέντευξή του στη γερμανική εφημερίδα Welt, ο κ. Lang είπε ότι, η αύξηση του φόρου εναέριας κυκλοφορίας από τον Μάιο θα έχει επιπτώσεις στις αερομεταφορές, προκαλώντας ακυρώσεις πτήσεων στα γερμανικά αεροδρόμια. Εκτός από την αύξηση του φόρου, τα τέλη για τους ελέγχους ασφαλείας και τον έλεγχο της εναέριας κυκλοφορίας στη Γερμανία, τα οποία έχουν, επίσης, διπλασιαστεί πρόσφατα, συμβάλλουν σε αυτό. Όπως, μάλιστα, σημείωσε, αυτά τα τέλη είναι σημαντικά χαμηλότερα σε άλλες χώρες. Έτσι, σύμφωνα με τον επικεφαλής της BDL, “οι αεροπορικές εταιρίες αρχίζουν να υπολογίζουν αν εξακολουθεί να έχει οικονομικό νόημα να πετούν στη Γερμανία”.
Ο νεοφερμένος διευθύνων σύμβουλος της BDL -από τις αρχές Ιουλίου- ζήτησε από τη γερμανική κυβέρνηση να χρησιμοποιήσει τα έσοδα από τον αυξημένο φόρο αερομεταφορών για την προώθηση εναλλακτικών αεροπορικών καυσίμων, όπως προέβλεπε αρχικά η συμφωνία του κυβερνητικού συνασπισμού. “Το ποσό των δύο δισεκατομμυρίων ευρώ θα ήταν αρκετό για την απαλλαγή ενός ολόκληρου τομέα από τον άνθρακα”, είπε.
Υπενθυμίζεται ότι, η γερμανική κυβέρνηση είχε αυξήσει τον φόρο επί των εισιτηρίων λόγω της δημοσιονομικής κρίσης, γεγονός που επηρεάζει όλες τις επιβατικές πτήσεις από τα γερμανικά αεροδρόμια.