taraslias

Πρόγραμμα διαμόρφωσης τουριστικής εμπειρίας και προβολής του Δήμου Ρόδου

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Το ετήσιο πρόγραμμα διαμόρφωσης τουριστικής εμπειρίας και προβολής του Δήμου Ρόδου αναμένεται να συζητηθεί στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, ώστε να εγκριθεί και να κατατεθεί στη συνέχεια στον ΕΟΤ, προκειμένου να λάβει τις τελικές εγκρίσεις και να τεθεί σε εφαρμογή.

Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα προβολής και διαμόρφωσης της τουριστικής εμπειρίας, το οποίο δίνει έμφαση στις νέες τεχνολογίες, στο διαδίκτυο, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά πρωτίστως στις συνέργειες. Όπως δήλωσε στη «δ» ο αντιδήμαρχος Τουρισμού, Κ. Ταρασλιάς, όλες οι δράσεις προβολής έχουν αναπροσαρμοστεί λόγω του Covid-19.
“Ως Δήμος έχουμε υποχρέωση να καταθέσουμε και να εφαρμόσουμε ένα στρατηγικό πλάνο επιχειρησιακής πολιτικής στον τουρισμό, ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα διαμόρφωσης τουριστικής εμπειρίας, ένα πρόγραμμα που μας εισάγει στην ψηφιακή εποχή και αναπροσαρμόζει όλες τις δράσεις μας εξαιτίας του Covid-19.
Προσπαθούμε πλέον μέσα από συνέργειες με τοπικούς φορείς (stakeholders), με την υποστήριξη εξειδικευμένων φορέων (επιστημονικά ιδρύματα ή ένα μελλοντικό Εθνικό Παρατηρητήριο Τουρισμού) ή φυσικών προσώπων (εταιρίες μάρκετινγκ) να στηρίξουμε το τουριστικό προϊόν της Ρόδου.
Απαιτείται πλέον εξειδίκευση και έμφαση στις εμπειρίες (experiences) που βιώνει ο τουρίστας στο νησί μας, εμπειρίες που καθιστούν το προσφερόμενο τουριστικό μας προϊόν ανταγωνιστικό”, είπε ο κ. Ταρασλιάς και συμπλήρωσε: «Στόχος πρέπει να είναι, για την νέα δύσκολη χρονιά αλλά και για τα επόμενα τέσσερα χρόνια, η προσαρμογή στα νέα δεδομένα που θα διαμορφωθούν από την όποια εξέλιξη της πανδημίας και που σίγουρα θα αναδιαρθρώσουν την παγκόσμια τουριστική αγορά».
ksd Δήμου Ρόδου
adv

O άξονας της ανάπτυξης τουριστικής εμπειρίας του Δήμου Ρόδου περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τη δημιουργία Ε-Tourist Kiosk, την εφαρμογή περιήγησης για έξυπνες συσκευές, την εφαρμογή ανακάλυψης προορισμού – Treasure Hunt, την ίδρυση & λειτουργία Conventions Bureau, την ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού, την έρευνα, μελέτη & σχεδιασμό τουριστικού προϊόντος, τον προσβάσιμο τουρισμό (Accessible Tourism), τη θεσμική πιστοποίηση της Ρόδου ως Πράσινου Προορισμού, τη διοργάνωση αθλητικών events (Kitesurfing / WindSurfing), τη σύσταση γραφείου Wedding Tourism, τα μονοπάτια και τις περιηγητικές – ποδηλατικές διαδρομές, περιπατητικές περιηγήσεις στην πόλη της Ρόδου.

Ο δεύτερος άξονας της τουριστικής προβολής και επικοινωνίας, περιλαμβάνει συνολικά 20 στοχευμένες δράσεις και μεταξύ αυτών το τουριστικό Branding, Marketing & Destination Planning, τις εξειδικευμένες προσφερόμενες υπηρεσίες και ειδικές δράσεις προβολής, τις δημόσιες σχέσεις και επικοινωνία, τις διαφημιστικές καταχωρήσεις σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα τουρισμού, τη διοργάνωση press και fam trips, Social Media Marketing και Video Marketing, καμπάνιες Pay Per Click (PPC) και Pay Per View (PPV), την επέκταση Καμπάνιας #WhatILoveAboutRhodes, τη δημιουργία λογοτύπου & Εταιρικής Ταυτότητας, τη δημιουργία Τουριστικού Portal για τη Ρόδο, τη συμμετοχή σε Τουριστικές Εκθέσεις, την παραγωγή δημιουργικού υλικού για τον προορισμό (brand content), τη στήριξη διεθνών τουρνουά και μεγάλων αθλητικών εκδηλώσεων.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *