Το ετήσιο πρόγραμμα διαμόρφωσης τουριστικής εμπειρίας και προβολής του Δήμου Ρόδου αναμένεται να συζητηθεί στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, ώστε να εγκριθεί και να κατατεθεί στη συνέχεια στον ΕΟΤ, προκειμένου να λάβει τις τελικές εγκρίσεις και να τεθεί σε εφαρμογή.
O άξονας της ανάπτυξης τουριστικής εμπειρίας του Δήμου Ρόδου περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τη δημιουργία Ε-Tourist Kiosk, την εφαρμογή περιήγησης για έξυπνες συσκευές, την εφαρμογή ανακάλυψης προορισμού – Treasure Hunt, την ίδρυση & λειτουργία Conventions Bureau, την ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού, την έρευνα, μελέτη & σχεδιασμό τουριστικού προϊόντος, τον προσβάσιμο τουρισμό (Accessible Tourism), τη θεσμική πιστοποίηση της Ρόδου ως Πράσινου Προορισμού, τη διοργάνωση αθλητικών events (Kitesurfing / WindSurfing), τη σύσταση γραφείου Wedding Tourism, τα μονοπάτια και τις περιηγητικές – ποδηλατικές διαδρομές, περιπατητικές περιηγήσεις στην πόλη της Ρόδου.
Ο δεύτερος άξονας της τουριστικής προβολής και επικοινωνίας, περιλαμβάνει συνολικά 20 στοχευμένες δράσεις και μεταξύ αυτών το τουριστικό Branding, Marketing & Destination Planning, τις εξειδικευμένες προσφερόμενες υπηρεσίες και ειδικές δράσεις προβολής, τις δημόσιες σχέσεις και επικοινωνία, τις διαφημιστικές καταχωρήσεις σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα τουρισμού, τη διοργάνωση press και fam trips, Social Media Marketing και Video Marketing, καμπάνιες Pay Per Click (PPC) και Pay Per View (PPV), την επέκταση Καμπάνιας #WhatILoveAboutRhodes, τη δημιουργία λογοτύπου & Εταιρικής Ταυτότητας, τη δημιουργία Τουριστικού Portal για τη Ρόδο, τη συμμετοχή σε Τουριστικές Εκθέσεις, την παραγωγή δημιουργικού υλικού για τον προορισμό (brand content), τη στήριξη διεθνών τουρνουά και μεγάλων αθλητικών εκδηλώσεων.