temes
Στιγμιότυπο από την εκδήλωση. Εικονίζονται, από αριστερά, ο Προϊστάμενος της Υπηρεσίας ΕΟΤ Κίνας, κ. Πλεξουσάκης, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΕΜΕΣ ΑΕ, κ. Θεοδωρίδης, ο Πρέσβης της Ελλάδος στην Κίνα, κ. Ροκάνας, η Chief Editor του περιοδικού Luxury Times, κα Fang, και η Marketing & Business Development Director της ΤΕΜΕΣ ΑΕ, κα Παπατσώνη.

Προώθηση της Πελοποννήσου και της Μεσσηνίας στην Κίνα

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Προωθητική B2B εκδήλωση για την προβολή της Πελοποννήσου και ειδικότερα της Μεσσηνίας, καθώς και την ανάδειξη του τουρισμού πολυτελείας και του αθλητικού τουρισμού (γκολφ) στο κινεζικό κοινό, διοργάνωσε την προηγούμενη εβδομάδα η Υπηρεσία ΕΟΤ Κίνας, με τη συνεργασία του Costa Navarino, σε πολυτελές ξενοδοχείο του Πεκίνου.

Πρόκειται για δράση που εντάσσεται στην εθνική τουριστική πολιτική του Υπουργείου Τουρισμού, την οποία υλοποιεί διεθνώς ο ΕΟΤ, για τη διαρκή ανάπτυξη και βελτίωση των ποιοτικών χαρακτηριστικών του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και την προσέλκυση ταξιδιωτικού κοινού αυξημένων απαιτήσεων και εισοδηματικών κριτηρίων.

Messinia Pro-AmΣτην εκδήλωση συμμετείχαν επαγγελματίες της κινέζικης τουριστικής αγοράς, εκπρόσωποι μέσων μαζικής ενημέρωσης, όπως η Chief Editor του περιοδικού Travel & Leisure, καθώς και ο General Manager της αεροπορικής εταιρείας Air China.

Από ελληνικής πλευράς, συμμετείχαν ο Πρέσβης της Ελλάδος στην Κίνα, κ. Λεωνίδας Ροκάνας, ο Προϊστάμενος της Υπηρεσίας ΕΟΤ Κίνας, κ. Ιωάννης Πλεξουσάκης, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΕΜΕΣ ΑΕ, κ. Στέφανος Θεοδωρίδης, η Marketing & Business Development Director της ΤΕΜΕΣ ΑΕ, κα. Μαρίνα Παπατσώνη, καθώς και στελέχη της Ελληνικής Πρεσβείας στο Πεκίνο.

gnto
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΕΜΕΣ ΑΕ, κ. Θεοδωρίδης απευθύνεται στους προσκεκλημένους, κατά τη διάρκεια της προωθητικής B2B εκδήλωσης για την προβολή της Πελοποννήσου και της Μεσσηνίας στην Κίνα.
Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *