rev

Προτεραιότητα στην τεχνολογική επένδυση, στον τομέα των ταξιδιών και της φιλοξενίας

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η επένδυση στην τεχνολογία συνιστά κορυφαία προτεραιότητα για τη βιομηχανία των ταξιδιών και του τουρισμού. Προτεραιότητα, την οποία ανέδειξε η πανδημική κρίση του τελευταία ενάμιση χρόνου, η οποία δημιούργησε νέες συνθήκες, ανάγκες και αλλαγές σε ολόκληρο το φάσμα της τουριστικής-ταξιδιωτικής αγοράς, σε παγκόσμιο επίπεδο.

Στο πλαίσιο της νέας κανονικότητας που επέφερε η πανδημία Covid-19, η αυτοματοποίηση των επιχειρήσεων, που δραστηριοποιούνται στον τομέα της Φιλοξενίας αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα τα επόμενα τρία χρόνια, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα. Η έρευνα, στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 200 πάροχοι φιλοξενίας, αποκάλυψε ότι, το 86% των παρόχων ανέδειξαν την αυτοματοποίηση σε νούμερο 1 προτεραιότητα.

Σύμφωνα με την έρευνα, αυτή η επένδυση μπορεί να αποφέρει καρπούς με διάφορους τρόπους, αλλά ένα πράγμα είναι σίγουρο: Ποτέ δεν ήταν πιο σημαντικό να μετατραπούν τεχνολογικά οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τομέα των ταξιδιών και του τουρισμού από ό,τι σήμερα, που η πανδημική κρίση έχει επιφέρει μια σειρά αλλαγών στον τομέα, σε παγκόσμιο επίπεδο.

Συνολικά, οι τεχνολογικές πρωτοβουλίες πρέπει να οδηγούν στην ανοικοδόμηση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών στα ταξίδια και τον τουρισμό, σε όλο το εύρος τους. Οι εταιρείες πρέπει να είναι σε θέση να “αγκαλιάσουν” την ευελιξία, την προσαρμογή και την εξατομίκευση, προσφέροντας επιλογές όπως για παράδειγμα ανέπαφο check-in και checkout . Η απλοποίηση των διαδικασιών και η άνεση των επισκεπτών είναι υψίστης σημασίας στη “νέα  κανονικότητα”.

Η νέα πραγματικότητα άλλαξε αυτό που οι πελάτες αναζητούν, ακόμη και όταν ταξιδεύουν. Τα ξενοδοχεία για παρατεταμένη διαμονή έχουν ξεπεράσει τα παραδοσιακά. Η απομακρυσμένη εργασία και η εξ αποστάσεως μάθηση έχουν επεκτείνει δραματικά την ευελιξία των προγραμμάτων διακοπών των ανθρώπων. Τα μικρής διάρκεια, τοπικά ταξίδια έχουν γίνει ευκολότερα και πιο “εύγευστα” από τα μεγάλης διάρκειας και εκτεταμένα.

Με τους πελάτες πιο πρόθυμους από ποτέ να μοιραστούν τα δεδομένα τους με επωνυμίες που εμπιστεύονται -μια πρόσφατη έρευνα SAP διαπίστωσε ότι το 83% των millennials είναι χαρούμενοι που οι ταξιδιωτικές μάρκες παρακολουθούν τα ψηφιακά τους μοτίβα, εάν αυτό σημαίνει μια πιο εξατομικευμένη εμπειρία- είναι καιρός οι εταιρίες να χρησιμοποιούν πληροφορίες από τα δεδομένα των πελατών για τη δημιουργία προγραμμάτων και προσφορών, που ενθαρρύνουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη και πίστη. Οι προηγμένες τεχνολογίες cloud μπορούν να τους δείξουν την πορεία προς τα εμπρός και να τους βοηθήσουν να φτάσουν εκεί.

Είναι γεγονός ότι, τα ξενοδοχεία θα χρειάζονται πάντα συστήματα διαχείρισης ακινήτων. Μια πρόσφατη έρευνα διαπίστωσε ότι, το 49% των ξενοδόχων δίνουν προτεραιότητα σε αναβαθμίσεις σε λογισμικό, που σχετίζεται με τα έσοδα (30%) και σε λογισμικό που βελτιώνει τις λειτουργίες (19%), το 2021. Αυτό υποδηλώνει ότι τώρα εγκαταλείπουν τα παλαιότερα συστήματα που βασίζονται σε διακομιστές υπέρ των καινοτόμων και ευέλικτων συστημάτων στο cloud, που τους επιτρέπουν να μετατραπούν ψηφιακά -και να αρχίσουμε να βλέπουν τα πραγματικά “δεδομένα” ως περισσότερο από ένα περιουσιακό στοιχείο, παρά ως μια λέξη-κλειδί.

Στην ουσία, οι λειτουργίες cloud μπορούν να αφαιρέσουν τις πολυπλοκότητες πληροφορικής σε ολόκληρο τον κλάδο των ταξιδιών και της φιλοξενίας, επιτρέποντας στο προσωπικό να επικεντρωθεί κυρίως στους επισκέπτες και να είναι πιο αποτελεσματικό. Δίνουν επίσης στις εταιρείες ταξιδιών και φιλοξενίας τη δυνατότητα να βλέπουν γρήγορα και διαισθητικά τι συμβαίνει σε όλα τα σημεία επαφής της επιχείρησης, είτε αφορούν την τροφοδοσία, είτε χώρους εκδηλώσεων, αναψυχής, κ.ο.κ.. Με δεδομένα διασκορπισμένα σε αμέτρητα ,διαφορετικά συστήματα, αυτή η εργασία θα ήταν πολύ πιο δύσκολη. Οι σύγχρονες λύσεις μπορούν να προσφέρουν μια απρόσκοπτη εμπειρία, που επιτρέπει γρήγορη προσαρμογή στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς και στις ανάγκες των επισκεπτών.

Τα lockdowns και οι περιορισμοί στα ταξίδια, που υπομείναμε και υιοθετήσαμε το 2020, επηρέασαν, πέρα από τη βιομηχανία των ταξιδιών και του τουρισμού, το περιβάλλον, παγκοσμίως. Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία, οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα μειώθηκαν κατά 6,4% σε ετήσια βάση, ή περίπου 2,3 δισεκατομμύρια τόνους, σε παγκόσμια κλίμακα. Ωστόσο, οι ειδικοί λένε ότι αυτό δεν είναι ακόμη αρκετό προκειμένου να αρχίσουμε να περιορίζουμε τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής. Γι’ αυτό δεν είναι τυχαίο ότι οι αεροπορικές εταιρείες δεσμεύτηκαν πρόσφατα για μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα σε ολόκληρη τη βιομηχανία έως το 2050.

ksd PRIMAGEL
adv
Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *