© ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Προβλέψεις για εισερχόμενες ταξιδιωτικές δαπάνες ρεκόρ στο Ην. Βασίλειο το 2023

ΜΟΝΕΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Περί τα 29,5 δισεκατομμύρια λίρες αναμένει το VisitBritain να δαπανήσουν οι διεθνείς επισκέπτες στο Ηνωμένο Βασίλειο το επόμενο έτος, ποσό αυξημένο κατά 4%, σε σχέση με το ιστορικό υψηλό των 28,4 δισεκατομμυρίων λιρών του 2019. Στο πλαίσιο αυτό, ο βρετανικός οργανισμός τουρισμού σχεδιάζει μια νέα εκστρατεία μάρκετινγκ στο εξωτερικό, για να αξιοποιήσει την ισχυρή ανάκαμψη του εισερχόμενου τουρισμού.

Ο αριθμός των επισκέψεων στο Ην. Βασίλειο αναμένεται να ανέλθει σε 35,1 εκατομμύρια -στο 86% του αριθμού των 40,9 εκατομμυρίων το 2019.

Τα στοιχεία αυτά δείχνουν πώς οι δαπάνες προβλέπεται να αυξηθούν ταχύτερα από τον αριθμό των επισκεπτών, με υψηλότερες δαπάνες να προβλέπονται επίσης ανά ταξίδι.

Σχολιάζοντας τα ευρήματα αυτά, ο υπουργός Τουρισμού της Βρετανίας, Stuart Andrew, δήλωσε: “Είναι φανταστικό να βλέπουμε ότι ο τουρισμός συνεχίζει να ανακάμπτει δυναμικά μετά τη σημαντική κυβερνητική στήριξη που έλαβε ο τομέας κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Αυτή η προβλεπόμενη αύξηση των δαπανών των επισκεπτών θα δώσει περαιτέρω ώθηση στον κλάδο, συμβάλλοντας στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας και στην προώθηση της οικονομικής ανάπτυξης σε ολόκληρη τη χώρα”.

Από την πλευρά της η διευθύνουσα σύμβουλος του VisitBritain, Patricia Yates, πρόσθεσε: “Ο τουρισμός είναι επίσης μια εξαιρετικά ανταγωνιστική παγκόσμια βιομηχανία. Θα βγούμε με μια νέα εκστρατεία στις αρχές του επόμενου έτους, ανταγωνιζόμενοι σκληρά στις αγορές όπου βλέπουμε ισχυρή ανάπτυξη. Αυτό περιλαμβάνει τις ΗΠΑ, την πιο πολύτιμη εισερχόμενη αγορά μας, με αύξηση των δαπανών κατά 15% μέχρι στιγμής φέτος, καθώς και τις χώρες του Κόλπου και τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές μας”.

Η νέα εκστρατεία μάρκετινγκ “GREAT Britain” θα ξεκινήσει στις αρχές του 2023 στην Ευρώπη, στις χώρες του Συμβουλίου Συνεργασίας του Κόλπου (GCC) και στις ΗΠΑ. Στόχος της είναι να εμπνεύσει τους επισκέπτες να “δουν τα πράγματα διαφορετικά”, προωθώντας μηνύματα θερμής υποδοχής και αναδεικνύοντας τη Βρετανία ως έναν δυναμικό, περιπετειώδη και χωρίς αποκλεισμούς προορισμό.

Η καμπάνια θα καταγράψει επίσης σημαντικά γεγονότα του 2023, όπως η στέψη του βασιλιά Καρόλου Γ’, τον Μάιο, με την ανακοίνωση μιας επιπλέον τραπεζικής αργίας, και η φιλοξενία από το Λίβερπουλ του διαγωνισμού τραγουδιού της Eurovision, εκ μέρους της Ουκρανίας, επίσης τον Μάιο.

Το VisitBritain αναβάθμισε επίσης την πρόβλεψή του για το τέλος του 2022 σε 29,7 εκατομμύρια εισερχόμενες επισκέψεις στο Ηνωμένο Βασίλειο, νούμερο που αντιστοιχεί στο 73% του 2019, και δαπάνες ύψους 25,9 δισεκατομμυρίων λιρών -91% του 2019.

Η αύξηση των δαπανών των επισκεπτών από το εξωτερικό στο Ηνωμένο Βασίλειο φέτος, είναι αποτέλεσμα των υψηλότερων δαπανών ανά επίσκεψη και της μεγαλύτερης διάρκειας παραμονής, με βάση τα τελευταία στοιχεία.

Ο εισερχόμενος τουρισμός είχε αξία άνω των 28 δισεκατομμυρίων λιρών για την οικονομία του Ηνωμένου Βασιλείου το 2019, την τρίτη μεγαλύτερη εξαγωγή υπηρεσιών και σημαντικό μέρος του βρετανικού εμπορίου.

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *