marketing

Προβολή της Ελλάδας από την Marketing Greece

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Τον απολογισμό Δημοσιότητας & Ενεργειών Δημοσίων Σχέσεων για την περίοδο Ιανουάριος – Μάρτιος 2018, ανακοίνωσε η Marketing Greece.

Από τη δημοσιότητα που έχει προκύψει μέχρι στιγμής ξεχωρίζουν τα ακόλουθα:

  • Ένα αφιέρωμα του γερμανικού πρακτορείο ειδήσεων (DPA) στον Κεραμεικό, το οποίο έχει ήδη αναπαραχθεί σε 100 διαφορετικά μέσα (έντυπα και ηλεκτρονικά)
  • Ένα τηλεοπτικό επεισόδιο του BBC One Northern Ireland και του Ιρλανδικού τηλεοπτικού δικτύου RTE One για τη Ρόδο και τη Σύμη
  • Τρία αφιερώματα του Ισπανικού Conde Nast Traveller (online) στην ηπειρωτική Ελλάδα
  • Ένα 7σέλιδο αφιέρωμα του Elle Βελγίου στην πλούσια γαστρονομική παράδοση της Σίφνου
  • Ένα 2σέλιδο αφιέρωμα της The Guardian στην εξέλιξη της γαστρονομικής σκηνής της Τήνου

 O πλήρης απολογισμός, εδώ.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *