Στην 1η ημερίδα για την Αειφορία και τον Εναλλακτικό Τουρισμό στη Ζάκυνθο το «We do local»

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ιδιαίτερα ενεργό παραμένει το ενδιαφέρον για τις παρουσιάσεις της εταιρίας «Τοπική Παραγωγή & Φιλοξενία Α.Ε.» και την προώθηση του νέου προτύπου πιστοποίησης τουριστικών καταλυμάτων & πλοίων «We do local», που δημιουργήθηκε για τη διαφοροποίηση του τοπικού τουριστικού προϊόντος.

Κατόπιν προσκλήσεως, το πρότυπο πιστοποίησης «We do local» έδωσε το παρόν στην 1η ημερίδα με θέμα «Αειφορία και εναλλακτικός τουρισμός», που πραγματοποιήθηκε με ιδιαίτερη επιτυχία από την Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής του Δήμου Ζακύνθου, φιλοδοξώντας να είναι η αρχή μιας σειράς δραστηριοτήτων για την προώθηση του αειφόρου τουρισμού, μέσω της ενσωμάτωσης και της πιστοποίησης των επιχειρήσεων σε δράσεις που στόχο έχουν τη βελτίωση του τουριστικού προϊόντος και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.

Ήταν μία ευκαιρία οι επαγγελματίες του νησιού να γνωρίσουν τη δυνατότητα βελτίωσης της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών τους, μέσω της πιστοποίησης με το πρότυπο πιστοποίησης τουριστικών καταλυμάτων και πλοίων «We do local» και το πως αυτό συμβάλει στην επανατοποθέτηση του εθνικού τουριστικού προϊόντος, την ανάδειξη της ιδιαίτερης τοπικής φιλοξενίας και την στήριξη της τοπικής παραγωγής και οικονομίας μέσω της αλληλεπίδρασης με τον πολιτισμό, τον αγροδιατροφικό τομέα και τις τοπικές κοινωνίες.

Στη συντονισμένη προσπάθεια για να γνωρίσουν οι επαγγελματίες του τουρισμού στη Ζάκυνθο μία σειρά από εφαρμοσμένα πρότυπα, που έχουν να κάνουν με σύγχρονες μορφές αειφόρου τουρισμού, τα οποία μπορούν σήμερα να βρουν τον δρόμο τους στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, αναφέρθηκε ο αντιπρόεδρος της Επιτροπής Τουρισμού, Αντώνης Νικολουδάκης. «Αυτά είναι πρότυπα τα οποία ήδη ισχύουν στην υπόλοιπη Ελλάδα από πολλές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Καλούμε τους επαγγελματίες να τα γνωρίσουν, να τα εισάγουν σαν πρακτικές επιτυχημένες στις επιχειρήσεις τους και με τον τρόπο αυτό να βοηθήσουμε όλοι μαζί στη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών, στην προσέλκυση εναλλακτικών πελατών αυξημένης εισοδηματικής δύναμης και ποιοτικών επισκεπτών που θέλουν να γνωρίσουν όχι μόνο τα βασικά στοιχεία του νησιού, που είναι το υπέροχο κλίμα, αλλά και τον πολιτισμό και τη γαστρονομία», είπε ο κ. Νικολουδάκης.

Σχετικά με το We do local, είναι ένα εγχείρημα το οποίο δημιουργήθηκε από δεκαπέντε σημαντικούς παράγοντες της τουριστικής βιομηχανίας όλης της Κρήτης και δύο της Χαλκιδικής, που σε συνεργασία με τους φορείς πιστοποίησης Cosmocert, TUV Austria Hellas, TUV Hellas & Letrina SA και τη Local Food Experts sce, στόχο έχουν στην επανατοποθέτηση του εθνικού τουριστικού προϊόντος, την ανάδειξη της ιδιαίτερης τοπικής φιλοξενίας και τη στήριξη της τοπικής παραγωγής και οικονομίας.

Το We do local, έως σήμερα, διαθέτει 34 Πιστοποιημένα Μέλη, 29 ξενοδοχειακές μονάδες και 5 πλοία.

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *