Photo by Proxyclick on Unsplash

Ψηφιακό μόλις το 16% των ισπανικών ξενοδοχείων

ΜΕΛΕΤΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Η τεχνολογία έχει διεισδύσει τα τελευταία χρόνια στον κλάδο της φιλοξενίας, με την ψηφιοποίηση των ξενοδοχείων να υλοποιείται για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών και την αποτελεσματικότητα της εργασίας, όπως συμβαίνει με τη διαχείριση των κρατήσεων. Όμως, σε ποιο βαθμό είναι ψηφιοποιημένα τα ξενοδοχεία;

Η BCC Innovation και η Delectatech πραγματοποίησαν σχετική μελέτη όπου κατέγραψαν την ικανότητα ψηφιακής ωριμότητας του ισπανικού ξενοδοχειακού τομέα και τα αποτελέσματα ήταν συγκλονιστικά. Μόνο το 15,93% των ισπανικών ξενοδοχειακών μονάδων είναι ψηφιοποιημένες σε μεγάλο βαθμό, ενώ το 32,41% βρίσκεται στον δρόμο προς αυτό.

Η εν λόγω μελέτη αποκάλυψε επίσης ότι το 42,8% των επιχειρήσεων διαθέτουν δικτυακό τόπο. Το 33,6% αυτών που είναι στο Google ή στο Tripadvisor δεν ελέγχουν ή/και δεν ενημερώνουν τα δεδομένα τους. Επιπλέον, μόνο το 7,3% κάνει χρήση των ψηφιακών κρατήσεων, κάτι που είναι σε μεγάλο βαθμό στην ημερήσια διάταξη, ιδίως μεταξύ των γενεών millennial και Z, οι οποίες είναι οι πιο ψηφιοποιημένες.

Η ψηφιοποίηση στον τομέα των εστιατορίων έχει ως αποτέλεσμα, για παράδειγμα, να μπορούν να διαχειρίζονται τα αποθέματα και αυτό μπορεί να σημαίνει έως και 30% εξοικονόμηση στο κόστος των τροφίμων, όπως δηλώνει η Last app, μια εταιρία εξειδικευμένη στο λογισμικό εστιατορίων.

Επιπλέον, οι εταιρίες στον τομέα της εστίασης έχουν μέσο δείκτη ψηφιακής ωριμότητας (IMD) 29,8% στα 100%. Πρόκειται για το δεύτερο επίπεδο σε μια κλίμακα τεσσάρων επιπέδων ψηφιοποίησης, σύμφωνα με τη μελέτη που διεξήγαγε η SEGITTUR.

Χωρίς αμφιβολία, είτε πρόκειται για εστιατόρια, είτε για ξενοδοχεία, οι ειδικοί δηλώνουν ότι ένα από τα πιο ενδιαφέροντα οφέλη της ψηφιοποίησης είναι η ύπαρξη μιας βάσης δεδομένων στο cloud για πρόσβαση σε αναφορές της επιχείρησης σε πραγματικό χρόνο.

Επιπλέον, με την πάροδο των ετών έχει αρχίσει να διαπιστώνεται ότι οι καταναλωτές είναι όλο και περισσότερο πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για την εξυπηρέτηση της τεχνολογίας των online παραγγελιών και της παράδοσης κατ’ οίκον.

Είναι σαφές, λοιπόν, ότι ο τομέας του τουρισμού χρειάζεται εργαζόμενους με ειδικές δεξιότητες προκειμένου να προσαρμοστεί σε αυτές τις αλλαγές.

Tagged

1 σχόλιο στο “Ψηφιακό μόλις το 16% των ισπανικών ξενοδοχείων

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *