Ryanair,
Αεροσκάφος της Ryanair

Q&A : Καθυστερήσεις πτήσεων της Ryanair

Q & A ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Από την αναγνώστριά μας κα. Α.Σ., λάβαμε την ακόλουθη ερώτηση:
“Στις 12.1.2018, πετούσαμε από Θεσσαλονίκη για Ρώμη στις 9.50 το πρωί.
Επρόκειτο στις 10.30 -ώρα Ιταλίας- να προσγειωθούμε στη Ρώμη.
Στις 12.45 θα πετούσαμε από Ρώμη για Σανταντέρ [Ισπανία]. Ώρα άφιξης στο Σανταντέρ 15.15.
Λόγω ομίχλης στη Θεσσαλονικη, πετάξαμε στις 14.30 από Καβάλα για Ρώμη.
Όταν φτάσαμε ,η πτήση μας είχε φυσικά χαθεί. Πτήση για Σανταντερ είχε μετά από 2 μερες. Έτσι, πήγαμε Μαδρίτη, δίνοντας 320 ευρώ, άλλα 80 για διανυκτέρευση εκεί…..

Tην επόμενη μέρα, πήραμε  λεωφορείο και πήγαμε μετά από 5 ώρες στο Μπιλμπαο. Δώσαμε άλλα 60 ευρώ οι δυο μας.

Όλες οι πτήσεις ήταν με την Ryanair.

Τι μπορώ να κάνω για να αποζημιωθώ;

Πιστεύετε πως έχουμε κάποια ευθύνη;

Λογικά όχι….

Θα σας παρακαλούσα να με συμβουλεύσετε…

Είναι πολλά τα χρήματα που δώσαμε χωρίς να φταίμε !!!!!!!”.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Προφανώς και εσείς δεν έχετε καμία ευθύνη.
Βέβαια το θέμα των καιρικών συνθηκών, είναι ανωτέρα βία, πλην όμως θα έπρεπε να φροντίσουν για την προώθησή σας με άλλες πτήσεις, ακόμη και άλλων εταιριών και να μην ταλαιπωρηθείτε με αυτό τον τρόπο και προφανώς να μην υποβληθείτε σε τόσα έξοδα.
Για το αν δικαιούστε αποζημίωση και πως μπορείτε να την διεκδικήσετε, μπορείτε να απευθυνθείτε στην Airhelp.

Η AirHelp είναι μια νεοσύστατη εταιρεία, με φιλόδοξα σχέδια και  με επενδυτές όπως η Y Combinator που βοηθά ταξιδιώτες να διεκδικήσουν τα νόμιμα δικαιώματα τους και να ξεκινήσουν διαδικασία αιτήματος αποζημίωσης λόγω των προβλημάτων με πτήσεις, σύμφωνα με τα νόμιμα δικαιώματα των επιβατών.

Από την ίδρυσή της το 2013, η εταιρία έχει εξασφαλίσει αποζημιώσεις ύψους €160 εκατομμυρίων λόγω καθυστέρησης, ακύρωσης ή υπερκράτης σε πτήσεις σε όλο τον κόσμο. Μέχρι σήμερα έχουν λάβει τη βοήθεια της περισσότεροι από 2 εκατομμύρια επιβάτες.  Τώρα πλέον και στην Ελλάδα.

Ο Κανονισμός ΕΚ 26

Σύμφωνα με τον Κανονισμός ΕΚ 26, οι επιβάτες είναι προστατευμένοι σε περίπτωση που η πτήση τους έχει καθυστέρηση, εάν ακυρωθεί ή έχουν υπερκράτηση της θέσης τους, και εάν αυτά δεν έχουν αιτία τους “έκτακτες περιστάσεις”. ” Δικαιούνται ως και  €600 αποζημιώσεις:

  • Η πτήση σας είχε καθυστέρηση για πάνω από 3 ώρες
  • Η πτήση έχει ακυρωθεί, και δεν έχετε φτάσει στον τελικό προορισμό σας μέσα στις επόμενες 2 ώρες από όταν ήταν αρχικά προγραμματισμένο
  • Έχετε άρνηση επιβίβασης λόγω υπερκράτηση της θέσης σας, που έχει ως αποτέλεσμα την αργοπορία προς τον τελικό σας προορισμό για περισσότερο από 3 ώρες

Όλες οι πτήσεις από αεροδρόμια εντός Ευρωπαϊκή Ένωσης είναι προστατευμένες από τον νόμο, όπως και όλες οι πτήσεις με ευρωπαϊκό αερομεταφορέα από ή προς αεροδρόμια εντός ΕΕ έχουν επίσης την ίδια προστασία από τον νόμο. Επιβάτες που ταξιδεύουν από οποιοδήποτε αεροδρόμιο εντός ΕΕ προς προορισμούς εκτός ΕΕ είναι εξίσου προστατευμένες, ασχέτως εάν πετούν με ευρωπαϊκή ή μη αεροπορική εταιρία.

Παράδειγμα “Έκτακτων περιστάσεων” είναι η κακοκαιρία, απειλές για την ασφάλεια, απεργίες στα αεροδρόμια, κ.λπ..

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *