money tourism photo
money tourism copyright photo

“Ακάλυπτες” επιταγές από την Ryanair, αλλά και έξοδα στις “κανονικές”…

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι επιβάτες της Ryanair που έλαβαν αποζημίωση για τις ακυρωμένες και καθυστερημένες πτήσεις, αναγκάστηκαν να πληρώσουν υπέρογκα έξοδα στις τράπεζες, προκειμένου να εισπράξουν τις επιταγές που έλαβαν από την αεροπορική εταιρία χαμηλού κόστους.

Ένας επιβάτης, ο οποίος περίμενε 11 μήνες για αποζημίωση, δήλωσε ότι η τράπεζα πρόσθεσε τέλος 20 ευρώ (£ 17,94), σύμφωνα με το BBC.

Αρκετοί επιβάτες δήλωσαν ότι η τράπεζά τους επέστρεψε τις επιταγές που είχαν λάβει από την αεροπορική εταιρεία επειδή δεν είχαν υπογραφή (!!!).

Η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρία χαμηλού κόστους της Ευρώπης ζήτησε -για μια ακόμη φορά- συγγνώμη και απέδωσε το πρόβλημα σε “διοικητικό σφάλμα”.

Περισσότεροι από ένα εκατομμύριο επιβάτες της Ryanair στην Ευρώπη έχουν καθυστερήσει ή ακυρώθηκαν οι πτήσεις τους από τον Απρίλιο, σύμφωνα με τα στοιχεία της αεροπορικής εταιρείας.

Η τελευταία απεργία των πιλότων μιας ημέρας στις 10 Αυγούστου οδήγησε στην ακύρωση περίπου 400 πτήσεων.

Η Ryanair έχει αποδώσει αρκετές καθυστερήσεις στις κακές καιρικές συνθήκες ή στους  ελέγχους εναέριας κυκλοφορίας.

Το BBC ανέφερε ότι είχε μιλήσει σε περισσότερους από δέκα ανθρώπους που δήλωσαν ότι η αποζημίωση τους από την Ryanair είχε απορριφθεί από τις τράπεζες.

Ο επιχειρηματίας Gordon Fong έλαβε £ 440 αφού η πτήση του από την Ισπανία τον Ιούνιο για πρώτη φορά εκτράπηκε και στη συνέχεια προσγειώθηκε σε διαφορετικό αεροδρόμιο του Ηνωμένου Βασιλείου, αφήνοντάς τον να μετακινηθεί με ταξί σε απόσταση 150 μιλίων, στο σπίτι του, στο Bournemouth.

“Αλλά όταν έλαβα την επιταγή δεν υπήρχε υπογραφή”, είπε.

“Πήρα άδεια από τη δουλειά για να πάω στην τράπεζα, αλλά τελικά δεν μπορούσα να χρησιμοποιήσω την επιταγή. Έπρεπε να επιστρέψω στον ιστότοπο και να ζητήσω την έκδοση νέας επιταγής, αλλά ακόμη δεν έχω λάβει καμία απάντηση”.

Η Ryanair δήλωσε ότι “ένας πολύ μικρός αριθμός επιταγών” που υποβλήθηκαν σε επεξεργασία τον Ιούλιο,εκδόθηκαν χωρίς την απαραίτητη υπογραφή , “λόγω διοικητικού σφάλματος”. Είπε δε ότι οι επιταγές “επανεκδόθηκαν στους πελάτες μαζί με επιστολή εξήγησης” στις 15 Αυγούστου.

“Ζητούμε συγνώμη και πάλι για την ταλαιπωρία που προκλήθηκε στους πελάτες”, πρόσθεσε η αεροπορική εταιρεία.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *