Photo by Torsten Dettlaff on Pexels

“Αναθερμάνθηκαν” οι πωλήσεις αεροπορικών εισιτηρίων στις ΗΠΑ το 2021

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ενίσχυση των πωλήσεων αεροπορικών εισιτηρίων ταξιδιωτικών πρακτορείων, που είναι διαπιστευμένα από την Airlines Reporting Corp. (ARC), δείχνουν τα τελευταία στοιχεία της ARC.

Ειδικότερα, οι πωλήσεις αεροπορικών εισιτηρίων ταξιδιωτικών πρακτορείων ανήλθαν συνολικά σε 39,8 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021, καταγράφοντας αύξηση 69%, από τα συνολικά 23 δισεκατομμύρια δολάρια το 2020. Ο αριθμός των επιβατών το 2021 αυξήθηκε κατά 50% ετησίως, φτάνοντας συνολικά τα 174 εκατομμύρια, έναντι 116 εκατομμυρίων το 2020.

Τα αποτελέσματα του Δεκέμβριο του 2021, σε σύγκριση με τον Δεκέμβριο του 2020 έδειξαν:

-Οι πωλήσεις ανήλθαν συνολικά στα 3,1 δισεκατομμύρια δολάρια τον Δεκέμβριο του 2021, σημειώνοντας αύξηση 196%, σε ετήσια βάση.
-Τα συνολικά ταξίδια επιβατών αυξήθηκαν κατά 103% σε ετήσια βάση, από 6,5 εκατομμύρια σε 13,2 εκατομμύρια.
-Τα ταξίδια επιβατών εσωτερικού στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 116% στα 9,2 εκατομμύρια, ενώ τα ταξίδια διεθνών επιβατών αυξήθηκαν κατά 79% στα 4,1 εκατομμύρια.
-Η μέση τιμή εισιτηρίου μετ’ επιστροφής στις ΗΠΑ ήταν 460 $, αύξηση 37% από 336 $ τον Δεκέμβριο του 2020. Η τιμή του Δεκεμβρίου 2021 μειώθηκε κατά 4%, από τα επίπεδα πριν από την πανδημία τον ίδιο μήνα. Αυτή είναι η πλησιέστερη μέση τιμή των εισιτηρίων στα επίπεδα του 2019, από τον Φεβρουάριο του 2020.

Παρά τις τάσεις ανάπτυξης από έτος σε έτος, τα αποτελέσματα του Δεκεμβρίου σημείωσαν μείωση από μήνα σε μήνα, σε σύγκριση με τον Νοέμβριο του 2021. Πιο αναλυτικά:

-Οι συνολικές πωλήσεις μειώθηκαν κατά 30%.
-Οι συνολικές μετακινήσεις επιβατών μειώθηκαν κατά 21%.
-Τα ταξίδια εσωτερικού στις ΗΠΑ μειώθηκαν κατά 20%.
-Τα διεθνή ταξίδια μειώθηκαν κατά 24%.

“Η μείωση στο τέλος του έτους που παρατηρούμε συνήθως στις πωλήσεις και τα ταξίδια ήταν πιο έντονη φέτος, με τους καταναλωτές να ανησυχούν για την παραλλαγή Omicron”, δήλωσε ο Steve Solomon, αντιπρόεδρος παγκόσμιων πωλήσεων, μάρκετινγκ, λειτουργίας και εμπειρίας πελάτη στην ARC. Και πρόσθεσε: “Οι συνολικές πωλήσεις παρουσίασαν παρόμοια μείωση στα τέλη του καλοκαιριού, καθώς αυξήθηκαν οι αριθμοί των κρουσμάτων του κορωνοϊού. Αναμένουμε μια συνεχή ανάκαμψη στα αεροπορικά ταξίδια το 2022, με τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία να ανακάμπτουν στα προ-πανδημικά επίπεδα αυτή την άνοιξη, καθώς οι καταναλωτές συνεχίζουν να τροφοδοτούν την ανάκαμψη”.

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *