uk

“Άπιστοι” οι Βρετανοί τουρίστες | Thomas Cook, Tui, Booking.com και Expedia τα πιο αξιόπιστα εμπορικά σήματα

ΔΙΕΘΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Περισσότεροι από τους μισούς παραθεριστές του Ηνωμένου Βασιλείου (52%) δεν είναι πιστοί σε κανέναν πάροχο,  σύμφωνα με νέα έρευνα.

Η «απιστία»στα εμπορικά σήματα είναι πιο εμφανής μεταξύ εκείνων που έχουν υψηλότερα εισοδήματα, με σχεδόν τα τρία τέταρτα των ατόμων που κερδίζουν £ 65.000 να λένε, ότι ότι ποτέ δεν θα κάνουν κράτηση με τον ίδιο πάροχο σταθερά.

Το πρακτορείο τεχνολογιών μάρκας Great State έκανε έρευνα σε δείγμα 1.154 καταναλωτών σε ολόκληρο το Ηνωμένο Βασίλειο για να διερευνήσει τις συμπεριφορές και τις συνήθειες τους στον ελεύθερο χρόνο , καθώς και τα ταξίδια τους τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο.

Η Miranda Glover, διευθύτρια επιχειρήσεων στο Great State, δήλωσε με βάση τα εν λόγω στοιχεία, ότι ο κλάδος ήταν κατακερματισμένος.

«Το ερώτημα που θέτουμε είναι πώς μπορούν οι ταξιδιωτικές μάρκες να διατηρήσουν ένα μερίδιο του πορτοφολιού του καταναλωτή», ανέφερε.

Thomas Cook, Tui, Booking.com και Expedia θεωρήθηκαν τα τέσσερα πιο αξιόπιστα εμπορικά σήματα.

Οι ερωτηθέντες καταναλωτές βρήκαν επίσης τις ίδιες τέσσερις μάρκες ως τις πιο αξιόπιστες για να προσφέρουν προϊόντα τα οποία θα παρείχαν «end-to-end experiences».
Αυτό σημαίνει ότι εάν οι καταναλωτές που πραγματοποίησαν κράτηση μέσω Thomas Cook, Tui, Booking.com και Expedia είναι λιγότερο πιθανόν να έχουν ψωνίσει αλλού.
Καθυστερήσεις και ακυρώσεις (53%), αναμονή (36%) και το hidden costs (35%) έχουν αναφερθεί ως οι κορυφαίες απογοητεύσεις που θα αποθάρρυναν τον καταναλωτή από την επαναλαμβανόμενη κράτηση με έναν πάροχο.

Ο Matt Boffey, συνιδρυτής και διευθυντής συμβουλευτικών υπηρεσιών στο Great State, δήλωσε:

«Είναι σαφές από την έρευνά μας ότι οι παραθεριστές είναι πιο απαιτητικοί από ποτέ και δεδομένου ότι πολλά πράγματα δεν πάνε καλά όταν ταξιδεύουν οι άνθρωποι – όπως καθυστερήσεις, χαμένες αποσκευές και χαμένες συνδέσεις –  είναι πολύ εύκολο να απογοητεύσεις τους καταναλωτές και να τους χάσεις σε μια συνεχώς αυξανόμενη ομάδα αντιπάλων. Σε αυτό το πλαίσιο, η πρώτη προτεραιότητα των μαρκών πρέπει να είναι η ανάπτυξη μιας εξαιρετικής εμπειρίας από το τέλος του πελάτη».

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *