Photo by Mikhail Nilov on Pexels

“Εγχειρίδιο” για πιο ελκυστικά ξενοδοχεία για τους Gen Zers από την Booking.com

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με το τι αναζητούν οι επισκέπτες της γενιάς Z σε ένα ξενοδοχείο προσφέρει η Booking.com στο πλαίσιο της έρευνας για τις Ταξιδιωτικές Τάσεις του 2024.

Οι ταξιδιώτες της γενιάς Z, ηλικίας από 18 έως και 27 ετών, αποτελούν πλέον μεγάλο μέρος της ταξιδιωτικής ζήτησης, οπότε η προσέλκυση αυτού του δημογραφικού κοινού είναι σημαντική, δεδομένου δε ότι η αγοραστική τους δύναμη συνεχίζει να αυξάνεται.

Στην έρευνα που διεξήχθη σε 6.457 ερωτηθέντες της Gen Z, σε 32 αγορές, προέκυψε ότι οι νεαροί ταξιδιώτες πιο πιθανό να μείνουν σε ξενοδοχείο από ό,τι σε οποιοδήποτε άλλο είδος καταλύματος, οπότε οι ξενοδόχοι είναι χρήσιμο να γνωρίζουν τι αναζητούν αυτοί οι επισκέπτες.

Σύμφωνα με τα ευρήματα οι Gen Zers αναζητούν σε ένα ξενοδοχείο:

– Kλιματισμό και το check-in όλο το 24ωρο
Όταν πρόκειται για ανέσεις, η δροσιά αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα για τους επισκέπτες της γενιάς Z. Το 68% των ταξιδιωτών μεταξύ 18 και 27 ετών χαρακτήρισαν τον κλιματισμό ως το πρώτο στοιχείο που αναζητούν σε ένα ξενοδοχείο κατά την κράτηση, τόσο όσον αφορά το κατάλυμα στο σύνολό του, όσο και στα δωμάτια ξεχωριστά. Εάν τα δωμάτια διαθέτουν κλιματισμό, οι ξενοδόχοι θα πρέπει να το κάνουν σαφές στο διαφημιστικό τους υλικό  και στην καταχώριση του καταλύματος.

Η δεύτερη μεγαλύτερη προτεραιότητα για τους επισκέπτες της γενιάς Z όταν φτάσουν σε ένα ξενοδοχείο είναι η ευελιξία ως προς την άφιξη. Στη σημερινή κοινωνία του 24/7, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το 61% των ερωτηθέντων αυτής της ηλικιακής κατηγορίας αναμένουν να λειτουργεί 24ωρη υπηρεσία check-in. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να υπάρχει ένα μέλος του προσωπικού στη ρεσεψιόν ανά πάσα στιγμή. Αλλά αυτοματοποιημένη διαδικασία check-in, με τη χρήση θυρίδας με κλειδί ή έξυπνες κλειδαριές που λειτουργούν με μια εφαρμογή smartphone, ειδικά για τους επισκέπτες που φτάνουν αργά το βράδυ ή τις πρώτες πρωινές ώρες.

– Πρωινό και εγκαταστάσεις spa
Επίσης, οι ξενοδόχοι πρέπει να γνωρίζουν ότι υπάρχουν αρκετές ανέσεις και υπηρεσίες για τις οποίες οι εν λόγω επισκέπτες είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν επιπλέον. Η υπηρεσία για την οποία οι οι Gen Zers είναι πιο πρόθυμοι να πληρώσουν επιπλέον (46%) είναι το πρωινό, κι ακολουθούν σπα και σάουνα (31%). Λίγη περιποίηση είναι πολύ σημαντική για τους νεότερους ταξιδιώτες, οπότε η προσθήκη σάουνας, υδρομασάζ ή άλλων θεραπειών σπα στο ξενοδοχείο θα μπορούσε να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για την προσέλκυση περισσότερων επισκεπτών της Gen Z. Εάν δεν διαθέτει το κατάλυμα τέτοιου είδους εγκαταστάσεις, μπορεί να συνεργαστεί με τοπικούς μασέρ και αισθητικούς, οι οποίοι θα μπορούν να παρέχουν τις υπηρεσίες τους στους πελάτες του ξενοδοχείου.

– Οι επισκέπτες της γενιάς Z αναζητούν έμπνευση για ταξίδια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Έμπνευση για ταξίδια οι νεαροί ταξιδιώτες φαίνεται να αντλούν από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (58%), ενώ ακολουθούν οι φίλοι/οικογένεια και οι ιστότοποι ταξιδιωτικών κρατήσεων όπως η Booking.com. Έτσι, οι  ιδιοκτήτες καταλυμάτων έχουν την ευκαιρία να προσελκύσουν περισσότερους ταξιδιώτες της Gen Z, διαφημίζοντας το κατάλυμά τους σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης όπως το Instagram και το TikTok και βελτιστοποιώντας το προφίλ του καταλύματος στην Booking.com και σε άλλους ιστότοπους.

– Σημείο αναφοράς οι υπηρεσίες/εγκαταστάσεις ψυχαγωγίας για όλη την οικογένεια
Όταν πρόκειται να επιλέξουν παρέα για τα ταξίδια τους οι Gen Zers προτιμούν την οικογένεια. Σύμφωνα με την έρευνα, προτιμούν να πάνε διακοπές με μέλη της οικογένειας (58%), τους γονείς (47%) και τους συντρόφους (41%), ενώ ακολουθούν με μικρή διαφορά οι φίλοι και τα αδέλφια. Οι ξενοδόχοι μπορούν να μετατρέψουν αυτό προς όφελός τους, διαφημίζοντας εγκαταστάσεις, εκδρομές και δραστηριότητες που απευθύνονται σε μια οικογενειακή δυναμική. Για παράδειγμα, θα μπορούσαν να συνεργαστούν με τοπικές επιχειρήσεις που προσφέρουν ενοικίαση ποδηλάτων, αθλητικές εγκαταστάσεις, γαστρονομικές εμπειρίες ή οτιδήποτε άλλο θα έδινε την ευκαιρία στους επισκέπτες της γενιάς Z και την παρέα τους τη δυνατότητα να δημιουργήσουν ξεχωριστές αναμνήσεις.

– Μοναδικές περιπέτειες και αγορές
Παρόλο που οι τρεις κορυφαίοι τύποι διακοπών για τους Gen Zers είναι τα ταξίδια στην παραλία, την πόλη και τη φύση, η συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα ταξιδιωτών αγαπά τη διασκέδαση που ανεβάζει την αδρεναλίνη, όπως και οι Millennials, με το 24% να επιθυμεί να επισκεφθεί ένα θεματικό πάρκο και το 23% να σχεδιάζει ένα ταξίδι με δραστηριότητες όπως πεζοπορία, σκι ή ψάρεμα.

Όσον αφορά τις προγραμματισμένες δραστηριότητες, οι επισκέπτες της Gen Z λατρεύουν να πηγαίνουν για ψώνια, με το 43% να τα αναφέρει ως κορυφαία προτεραιότητά του, πάνω από οποιαδήποτε άλλη ηλικιακή ομάδα. Τα ξενοδοχεία παρέχοντας πληροφορίες σχετικά με τα τοπικά εμπορικά κέντρα και μπουτίκ θα μπορούσαν να προσελκύσουν τους επισκέπτες αυτούς που ενδιαφέρονται για shopping και να βελτιώσουν την εμπειρία τους.

 

 

 

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *