“Εκτινάχθηκαν” τα έσοδα της Airbnb το α’ 3μηνο του 2022 | Ιστορικό ρεκόρ για την εταιρία

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ιστορικό υψηλό στο 1,5 δισεκατομμύριο δολάρια κατέγραψαν τα έσοδα της Airbnb την περίοδο Ιανουαρίου-Μαρτίου 2022, για πρώτη φορά στη μέχρι σήμερα πορεία της εταιρίας.

Ο αμερικανικός “γίγαντας” του home-sharing και της εναλλακτικής διαμονής είδε τα έσοδά του να αυξάνονται κατά 70% σε ετήσια βάση και κατά 80% υψηλότερα από το αντίστοιχο τρίμηνο του 2019 (839 εκατ. δολάρια), πριν από την εισαγωγή του στις δημόσιες αγορές.

Το 2020 και το 2021, που σηματοδοτήθηκαν από την πανδημία, η εταιρία, το πρώτο τρίμηνο του οικονομικού έτους σημείωσε έσοδα 842 εκατ. και 887 εκατ. δολαρίων, αντίστοιχα.

Η συνεχιζόμενη στρατηγική της Airbnb για την προσέλκυση ψηφιακών νομάδων και μεγαλύτερης διάρκειας διαμονές στο χαρτοφυλάκιο των ακινήτων της συνεχίζεται, με την αποκάλυψη ότι το 21% των ακαθάριστων διανυκτερεύσεων που κλείστηκαν το πρώτο τρίμηνο του 2022 αφορούσαν διαμονές 28 ή περισσότερων ημερών.

Το ποσοστό αυτό είναι αυξημένο από το 13% το 2019 και ελαφρώς μειωμένο από το 24% το 2021. Σχεδόν οι μισές από το σύνολο των κρατήσεων που πραγματοποιούνται στην πλατφόρμα αφορούν περίοδο τουλάχιστον μίας εβδομάδας.

Συνολικά, περίπου 102,1 εκατομμύρια διανυκτερεύσεις δωματίων κλείστηκαν στην Airbnb το πρώτο τρίμηνο του 2022, αυξημένες κατά 57% σε σχέση με το 2021 και αποφέροντας ακαθάριστη αξία κρατήσεων ύψους 17,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων (αύξηση 67% σε ετήσια βάση).

Η Airbnb αναφέρει ότι πέτυχε την πρώτη κερδοφόρα περίοδο του πρώτου τριμήνου, με προσαρμοσμένο EBITDA στα 229 εκατομμύρια δολάρια (έναντι ζημιών το 2019 και το 2021). Οι καθαρές ζημίες ανήλθαν σε 19 εκατ. δολάρια για το τρίμηνο, σημειώνοντας βελτίωση, σε σχέση με τα 292 εκατ. δολάρια που ήταν το 2019.

Το ισχυρό ξεκίνημα του οικονομικού έτους οφείλεται, εν μέρει, στην τεράστια ζήτηση, παρά τις συνεχιζόμενες ανησυχίες για την πανδημία, τον πόλεμο στην Ουκρανία και τους μακροοικονομικούς αντίθετους “ανέμους”, σύμφωνα με την εταιρία.

Σε όλες τις περιοχές παγκοσμίως με εξαίρεση την Ασία και τον Ειρηνικό, παρατηρούνται ισχυρά ποσοστά ανάκαμψης στις διανυκτερεύσεις και τις εμπειρίες που έχουν κρατηθεί στην πλατφόρμα, με τη Λατινική Αμερική να ξεχωρίζει με 65% υψηλότερο επίπεδο το πρώτο τρίμηνο του 2022, σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2019.

Οι περιορισμοί στα διασυνοριακά ταξίδια στην Ασία-Ειρηνικό (συγκεκριμένα στην Κίνα) εμπόδισαν μια ουσιαστική ανάκαμψη και οι κρατήσεις παρέμειναν “καταθλιπτικές”.

“Ενώ είδαμε τον Covid να διαστρεβλώνει τα ιστορικά πρότυπα εποχικότητας το 2020 και σε μικρότερο βαθμό το πρώτο εξάμηνο του 2021 ως αποτέλεσμα των ταξιδιωτικών περιορισμών και των μεταβαλλόμενων ταξιδιωτικών προτιμήσεων που σχετίζονται με την πανδημία, παρατηρούμε ότι τα προ-πανδημικά πρότυπα εποχικότητας επιστρέφουν το 2022”, αναφέρει η εταιρία.

Tagged

1 σχόλιο στο ““Εκτινάχθηκαν” τα έσοδα της Airbnb το α’ 3μηνο του 2022 | Ιστορικό ρεκόρ για την εταιρία

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *