Αρχική > ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ > “Μπηχτές” του Steve Heapy κατά της TUI για τις καθυστερήσεις πληρωμών ξενοδοχείων
steve

“Μπηχτές” του Steve Heapy κατά της TUI για τις καθυστερήσεις πληρωμών ξενοδοχείων

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ο επικεφαλής της Jet2 Steve Heapy, άφησε αιχμές κατά των tour operators που παρακρατούν τα χρήματα και καθυστερούν τις πληρωμές ξενοδοχείων στο εξωτερικό που συνεργάζονται μαζί τους, λέγοντας ότι μια τέτοια πρακτική «δεν είναι σωστή».

Μιλώντας σε μια διαδικτυακή εκπομπή Travel Weekly, ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Jet2 είπε: «Γνωρίζουμε ότι υπάρχουν κάποιοι ταξιδιωτικοί πράκτορες που δεν πληρώνουν τους συνεργάτες τους ξενοδόχους ή θα τους πληρώσουν στα μέσα του επόμενου έτους και δεν νομίζω ότι είναι σωστό”.

Ο κ. Heapy δεν κατονόμασε την TUI, αλλά είναι σαφές και ξεκάθαρο ότι αυτήν εννοούσε.

Και συμπλήρωσε: «Εμείς πληρώνουμε στους συνεργάτες μας ξενοδόχους όλα όσα τους οφείλουμε. Επιστρέφουμε τα χρήματα στους πελάτες μας, επειδή είναι τα χρήματά τους και πληρώνουμε τους συνεργάτες μας, ξενοδόχους, επειδή έχουμε συμβόλαια με καθορισμένους όρους πληρωμής και εμμένουμε να τηρούμε τους συμβατικούς όρους πληρωμής και να πληρώνουμε τους συνεργάτες μας. Επομένως, βασικά αντιμετωπίζουμε τους συνεργάτες μας με σεβασμό. Μπορώ να μιλήσω μόνο για αυτό που κάνουμε. Άλλοι μπορεί να μην το κάνουν αυτό, αλλά οι συνεργάτες μας ξενοδόχοι, έχουν επιχειρήσεις που τρέχουν και πρέπει να πληρώνουν τους προμηθευτές τους και τις υποχρεώσεις τους εν γένει.”

Αναφερόμενος σε νέες συνεργασίες είπε: «Πολλά ξενοδοχεία, που μέχρι τώρα είχαν αποκλειστικές συνεργασίες, μας προσέγγισαν αναζητώντας έναν νέο συνεργάτη που θα συνεργάζεται μαζί τους σε win-win βάση. Εξετάσαμε το χαρτοφυλάκιο ξενοδοχείων μας, διασφαλίζοντας ότι είναι το σωστό για το πρόγραμμά μας. Έτσι, είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι για το χαρτοφυλάκιο ξενοδοχείων μας για το καλοκαίρι 21 και πιστεύω ότι οι πελάτες μας θα το βρουν επίσης. Είμαστε αρκετά σίγουροι». Σχολίασε δε για τις αποκλειστικότητες: “Ορισμένα ξενοδοχεία είναι δεσμευμένα σε αποκλειστικές συνεργασίες, αλλά αυτά τα συμβόλαια δεν θα ισχύουν για πάντα και πολλοί ξενοδοχειακοί συνεργάτες δεν δεσμεύονται με αποκλειστικές συμφωνίες και απευθύνονται στην ανοιχτή αγορά. Αυτό θα γίνεται όλο και πιο δημοφιλές. Νομίζω ότι μπορεί να γίνει μια τάση, οι ξενοδόχοι να απομακρύνονται από τις αποκλειστικές συνεργασίες, επειδή όταν έχουν μια αποκλειστική συμφωνία με έναν ταξιδιωτικό πράκτορα, έχουν βασικά έναν πελάτη. Δεν είναι η σωστή συνταγή, καθώς απαιτείται ένα διαφοροποιημένο χαρτοφυλάκιο”.

Και κατέληξε ρωτώντας ρητορικά: «Γιατί να έχετε μόνο έναν πελάτη ταξιδιωτικό πράκτορα, όταν μπορείτε να έχετε πολλούς πελάτες; Εάν δεν είστε συνδεδεμένοι με αυτόν, νομίζω ότι τα ξενοδοχεία συνειδητοποιούν ότι όσο περισσότερους πελάτες έχουν, τόσο ευρύτερη πελατειακή βάση έχουν και τόσο ισχυρότερο είναι το επιχειρηματικό τους μοντέλο”.

ksd Heapy
adv
Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *