money tourism copyright photo
© ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

“Νεφελώδη” χειμερινή τουριστική περίοδο “βλέπουν” οι Γερμανοί tour operators

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Απαισιόδοξοι εμφανίζονται οι Γερμανοί tour operators κι εκπρόσωποι ταξιδιωτικών γραφείων για την πορεία των κρατήσεων την επερχόμενη χειμερινή περίοδο, κάνοντας λόγο για μια “συννεφιασμένη” σεζόν, σύμφωνα με νέα έρευνα.

Ειδικότερα, σε έρευνα του Reise-vor9, στην οποία συμμετείχαν περίπου 550 επαγγελματίες του τουρισμού, το 69% του προσωπικού και των προϊσταμένων των ταξιδιωτικών γραφείων δήλωσαν ότι αναμένουν σχετικά χαμηλούς όγκους κρατήσεων για τον φετινό χειμώνα. Ενώ, το 69% του ανθρώπινου δυναμικού των tour operators υποθέτουν επίσης ότι η ζήτηση θα είναι μάλλον ασθενής. Σε ποσοστό 12% οι επαγγελματίες ταξιδιωτικοί πράκτορες και το 6% των tour operators πιστεύουν ότι οι εξελίξεις θα μπορούσαν να χειροτερέψουν.

Από την άλλη, οι προοπτικές για το καλοκαίρι του 2023 φαίνονται λίγο καλύτερες. Εξάλλου, το 44% των υπαλλήλων των ταξιδιωτικών και το 60% των εργαζομένων του δυναμικού των tour operators προβλέπουν πολύ ισχυρές ή ισχυρές κρατήσεις.

Λιγότερα και μικρότερης διάρκειας τα ταξίδια

Συνολικά, η πλειονότητα των ερωτηθέντων πιστεύει ότι οι πελάτες θα ταξιδεύουν λιγότερο και θα πραγματοποιούν μικρότερης διάρκειας ταξίδια το επόμενο έτος. Εκτιμούν, επίσης, ότι άνοδο θα σημειώσουν οι πιο  φθηνοί προορισμοί. Το 55% υποθέτει ότι τα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων θα αποτελέσουν τον “μεγάλο χαμένο” εξαιτίας των τρεχουσών εξελίξεων. Στην αντίπερα, περίπου το ένα τρίτο των συμμετεχόντων στην έρευνα υποθέτουν ότι ο εσωτερικός τουρισμός θα ωφεληθεί.

Σε σχόλια, πολλοί επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στη βιομηχανία των ταξιδιών εκφράζουν την ανησυχία ότι ο συνδυασμός των μαζικά αυξανόμενων τιμών της ενέργειας, του υψηλού πληθωρισμού, της αύξησης των τιμών των ταξιδιών και του κορωνοϊού θα έχει σοβαρό αντίκτυπο στη ζήτηση.

Οι τεράστιες αυξήσεις τιμών για πτήσεις προς προορισμούς μεγάλων αποστάσεων, όπως η Ασία, αποτελούν επίσης πρόβλημα. Ωστόσο, οι ερευνητές υποθέτουν ότι όλοι οι προαναφερόμενοι παράγοντες δεν μπορούν να βλάψουν την επιθυμία των ανθρώπων για ταξίδια.

Εν τω μεταξύ, η ταξιδιωτική ζήτηση φαίνεται να πλήττεται σημαντικά από τον “εκφοβισμό” των μέσων ενημέρωσης, με την κατάσταση των κρατήσεων να επιδεινώνεται κατά τη διάρκεια του χειμώνα εξαιτίας των “συνεχών αρνητικών αναφορών από όλα τα μέσα ενημέρωσης”, εκτιμούν οι συγγραφείς της έρευνας.

Tagged

1 σχόλιο στο ““Νεφελώδη” χειμερινή τουριστική περίοδο “βλέπουν” οι Γερμανοί tour operators

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *