Photo by Asad Photo Maldives on Pexels

“Ουσιαστικές” διακοπές αναζητούν οι ταξιδιώτες

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Μια ουσιαστική εμπειρία διακοπών με την καθοδήγηση ενός ενημερωμένου τουριστικού πράκτορα αναζητούν οι ταξιδιώτες, σύμφωνα με την επικαιροποιημένη πενταετή στρατηγική βιωσιμότητας τoυ ταξιδιωτικού κολοσσού The Travel Corporation.

Η πρώτη επίσημη έκθεση αντικτύπου του ομίλου παρουσιάζει λεπτομερώς την πρόοδο σε σχέση με 11 στόχους βιωσιμότητας που δρομολογήθηκαν τον Σεπτέμβριο του 2020.

Ειδικότερα, η ανασκόπηση “How We Tread Right” καλύπτει την πρόοδο που έχουν σημειώσει τα 41 εμπορικά σήματα του ομίλου σε 15 μήνες, μέχρι τον Δεκέμβριο του 2021. Επισημαίνει την αθροιστική πρόοδο που έχει σημειωθεί, καθώς η εταιρία επιδιώκει να διαμορφώσει ένα καλύτερο μέλλον για την ταξιδιωτική βιομηχανία, τους ντόπιους κατοίκους και τις κοινότητες που επισκέπτεται, τον πλανήτη και την άγρια φύση.

Σύμφωνα με την TTC, οι ταξιδιώτες σε όλες τις παγκόσμιες αγορές, επιθυμούν κι επιδιώκουν να κάνουν υπεύθυνες επιλογές και να ταξιδεύουν πιο βιώσιμα, συμπεριλαμβανομένης της υποστήριξης των τοπικών κοινοτήτων και της μείωσης των περιβαλλοντικών επιπτώσεων.

Μιλώντας πρώτη επίσημη έκθεση αντικτύπου του ομίλου, η επικεφαλής βιωσιμότητας, Shannon Guihan, δήλωσε: “Αυτή η πρώτη, και οι μελλοντικές εκθέσεις αντικτύπου, μας επιτρέπουν να αξιολογήσουμε την πρόοδο που σημειώνουμε ως εταιρία, καθώς και τις επιμέρους εμπορικές επωνυμίες, ώστε να μπορούμε να παρακολουθούμε τα αυξανόμενα επιτεύγματά μας και να αναγνωρίζουμε τους τομείς που χρειάζονται περισσότερη δουλειά. Η στρατηγική μας για τη βιωσιμότητα σχεδιάστηκε προσεκτικά ώστε να επιτρέπει ουσιαστικές μετρήσεις, με ξεκάθαρη στόχευση. Εστιάζουμε αποκλειστικά στην επιτυχία αυτών των δράσεων στα ζητήματα που στοχεύουμε να αντιμετωπίσουμε και αναγνωρίζουμε ότι ο αντίκτυπός μας μπορεί να γίνει κατανοητός μόνο μέσω της αξιολόγησης και της διαφάνειας”.

Από την πλευρά του ο πρόεδρος του TTC, Brett Tollman, πρόσθεσε: “Με την επικείμενη διεθνή περιβαλλοντική διάσκεψη στη Στοκχόλμη, που συγκαλείται από τη Γενική Συνέλευση των Ηνωμένων Εθνών, θέματα όπως η κλιματική αλλαγή, η βιώσιμη παραγωγή τροφίμων και η καλή διαβίωση των ζώων αποτελούν παγκόσμια ζητήματα που απαιτούν επείγουσα δράση. Κοινοποιώντας το σχέδιό μας, ελπίζουμε να κινητοποιήσουμε τον κλάδο μας να συμμετάσχει στον αγώνα κατά αυτών των κρίσιμων για τον πλανήτη προκλήσεων, καθώς μόνο αν συνεργαστούμε με σαφή βούληση μπορούμε πραγματικά να κάνουμε τα ταξίδια μια δύναμη για το καλό και να διαφυλάξουμε τον πλανήτη μας για τους μελλοντικούς ταξιδιώτες.

Η συνολική πρόοδος σε σχέση με τους 11 στόχους βιωσιμότητας του ομίλου TTC περιλαμβάνει:

-Ανάπτυξη στόχων “καθαρού μηδενός”, ευθυγραμμισμένων με μια πρωτοβουλία επιστημονικά τεκμηριωμένων στόχων, η οποία βρίσκεται υπό εξέταση και θα κοινοποιηθεί αργότερα το 2022.
-Την ανακοίνωση τον Ιανουάριο ταξιδιών με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα από τέσσερις επωνυμίες, συμπεριλαμβανομένης της Contiki.
-Προμήθεια του 28% των παγκόσμιων αναγκών σε ηλεκτρική ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές.
-Μετάβαση εννέα επιπλέον ακινήτων σε 100% ανανεώσιμη ηλεκτρική ενέργεια.
-Μείωση των αποβλήτων τροφίμων κατά 39% σε 12 ξενοδοχεία της Red Carnation.
-Εισαγωγή συστημάτων διαχείρισης αποβλήτων τροφίμων στο 30% των ξενοδοχείων και των πλοίων της Uniworld.
-Μείωση των έντυπων φυλλαδίων κατά 88% από το 2019.
-Εισαγωγή συνολικά 554 εμπειριών Make Travel Matters σε όλα τα δρομολόγια της TTC.
-Το 51% όλων των δρομολογίων της TTC είχε τουλάχιστον μία εμπειρία Make Travel Matters, ξεπερνώντας τον στόχο που είχε τεθεί για την επίτευξη του 50% έως το 2025.
-Προσφορά 65 ταξιδιωτικών δρομολογίων που επισκέπτονται 110 αναπτυσσόμενες περιοχές.
-Αξιολόγηση περισσότερων από 400 εμπειρίες άγριας ζωής, για να διασφαλιστεί η πλήρης συμμόρφωση με την πολιτική του ομίλου για την ευημερία των ζώων.

Tagged

1 σχόλιο στο ““Ουσιαστικές” διακοπές αναζητούν οι ταξιδιώτες

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *