“Παθιασμένοι” με τα ταξίδια και fun της παραλίας οι Έλληνες | Σημείο αναφοράς η σχέση ποιότητας-τιμής

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Fun της παραλίας δηλώνουν οι Έλληνες, οι οποίες στην πλειοψηφία τους επιλέγουν για τις διακοπές τους παραθαλάσσιους προορισμούς, με τη σχέση ποιότητας – τιμής να αποτελεί σημείο αναφοράς στην επιλογή διακοπών.

Σύμφωνα με τα ευρήματα έρευνας που διεξήχθη διαδικτυακά από τη Focus Bari, συνεργάτη της YouGov, στην πλειονότητά τους (53%) οι Έλληνες εμφανίζονται λάτρεις των διακοπών στην παραλία. Ενώ, στη δεύτερη θέση ακολουθούν οι σύντομες διακοπές σε μια άλλη πόλη (39%), κι αμέσως μετά στην τρίτη θέση (36%) η επίσκεψη σε φίλους/οικογένεια. Στην τέταρτη θέση έπονται οι εκδρομές σε αξιοθέατα  (17%) και στην πέμπτη οι διακοπές για πεζοπορία στην εξοχή (15%).

Βασικό κριτήριο για την επιλογή διακοπών είναι η σχέση ποιότητας-τιμής, η οποία βρίσκεται στο επίκεντρο για το 61% των Ελλήνων που έχουν προγραμματίσει διακοπές τη φετινή χρονιά.

Άλλοι παράγοντες, οι οποίοι λαμβάνονται σοβαρά υπόψη είναι η φυσική ομορφιά του προορισμού (50%) και το χαμηλό κόστος (εισιτήρια, ξενοδοχεία κ.λπ.) (42%). Με αρκετή διαφορά ακολουθούν ο πολιτισμικός πλούτος και τα αξιοθέατα της περιοχής (29%) και η ύπαρξη φίλων ή συγγενών (25%) σε αυτή.

Η τεχνολογία συντροφεύει τους Έλληνες και κατά τη διάρκεια των διακοπών τους, αφού αγαπημένο “αξεσουάρ” για το 79% των συμμετεχόντων στην έρευνα είναι το τηλέφωνο ή tablet, το οποίο, όπως δηλώνουν, μπορεί να βελτιώσει την ταξιδιωτική τους εμπειρία. Ενώ, για το 62% αποτελεί προϋπόθεση προκειμένου να συνεχίζουν να είναι σε επαφή με τους αγαπημένους τους και τα κοινωνικά δίκτυα. Βεβαίως, υπάρχει και ένα ποσοστό 19% για το οποίο η τεχνολογία αποτελεί τροχοπέδη, καθώς δηλώνει ότι το εμποδίζει να απολαύσει τις διακοπές του.

Τα ταξίδια σε κοσμοπολίτικα μέρη και αξιοθέατα είναι πολύ ακριβά για την τσέπη των Ελλήνων, όπως δηλώνει το 53%. Ενώ, σε ποσοστό 42% οι Έλληνες υποστηρίζουν πως τηρούν αυστηρά τον προϋπολογισμό που έχουν θέσει για τις διακοπές τους.

Στα ταξίδια τους οι Έλληνες, στη συντριπτική πλειοψηφία τους (74%), αναζητούν κάτι καινούργιο, σε ποσοστό 69% επιλέγουν να χαλαρώνουν, ενώ δεν λείπουν κι εκείνοι (43%) που επιθυμούν μόνο να τρώνε, να πίνουν και να κάνουν ηλιοθεραπεία.

Οι Έλληνες εμφανίζονται “παθιασμένοι” με τα ταξίδια στην πλειοψηφία τους (53%), ενώ, σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, δεν φαίνονται να είναι ακριβώς της “τελευταίας στιγμή”, αφού μόνο σε ποσοστό 20% αναζητούν last minute προσφορές διακοπών.

Η έρευνα, η οποία διεξάγεται σε 25 χώρες και στις 5 Ηπείρους, στην Ελλάδα διενεργήθηκε σε δείγμα 9.477 ατόμων, ηλικίας 18-64 χρόνων.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *