emirates

“Πονοκέφαλος” για τις αεροπορικές εταιρίες το όριο των ημερήσιων επιβατών στο Heathrow | Ανένδοτη η Emirates

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Ξεκίνησαν τα… παρατράγουδα μετά το πρωτοφανές όριο των 100.000 ημερήσιων επιβατών που επέβαλε το αεροδρόμιο Heathrow, στο Λονδίνο, με τις πρώτες, έντονες αντιδράσεις να έρχονται από την Emirates.

Η αεροπορική εταιρία απέρριψε τo αίτημα του λονδρέζικου αεροδρομίου να περικόψει τις πτήσεις της, λέγοντας ότι είναι “εντελώς παράλογο και απαράδεκτο”.

Σε μια ανακοίνωση, που ασκεί έντονη κριτική στη διοίκηση του αεροδρομίου, η Emirates κατηγόρησε το Heathrow ότι επέλεξε “να μην ενεργήσει, να μην σχεδιάσει, να μην επενδύσει” και είπε ότι το νέο όριο για τους επιβάτες φαίνεται να “ξεπηδά από τον αέρα”.

“Επιθυμούν να αναγκάσουν την Emirates να αρνηθεί θέσεις σε δεκάδες χιλιάδες ταξιδιώτες, που έχουν πληρώσει και κλείσει μήνες πριν τις πολυαναμενόμενες, οργανωμένες διακοπές τους ή τα ταξίδια τους για να δουν τους αγαπημένους τους”, δήλωσε η αεροπορική εταιρία. Και πρόσθεσε ότι σκοπεύει να εκτελέσει τις πτήσεις από και προς το αεροδρόμιο σύμφωνα με το πρόγραμμά της.

Η απάντηση του Heathrow

Απαντώντας στη δριμύ κριτική της Emirates, εκπρόσωπος του Heathrow δήλωσε ότι το αεροδρόμιο προσπάθησε να είναι όσο το δυνατόν πιο υποστηρικτικό προς τις αεροπορικές εταιρίες, λέγοντας ότι το ανώτατο όριο των επιβατών του ήταν υψηλότερο από το όριο των 64.000 επιβατών του Schiphol στο Άμστερνταμ.

“Θα ήταν απογοητευτικό αν αντί να συνεργαστεί, οποιαδήποτε αεροπορική εταιρία θα ήθελε να βάλει το κέρδος πάνω από ένα ασφαλές και αξιόπιστο ταξίδι των επιβατών”, ανέφερε, προσθέτοντας πως “η αεροπορία είναι ένα πολύπλοκο δίκτυο και κανείς δεν μπορεί να λειτουργεί απομονωμένος”.

Το αεροδρόμιο ανέφερε ότι ένα πρόβλημα που προκάλεσε αναστάτωση ήταν η έλλειψη ομάδων επίγειας εξυπηρέτησης των αεροπορικών εταιριών, οι οποίες, όπως υποστήριξε, “διέθεταν πόρους μόνο μέχρι το 70% της δυναμικότητας για την εξυπηρέτηση της ζήτησης επιβατών, η οποία έχει επιστρέψει στο 80-85% των προ-πανδημικών επιπέδων”.

Μειώνει περαιτέρω τις πτήσεις η BA

Η British Airways προχωράει στην περικοπή επιπλέον έξι πτήσεων την ημέρα ως απάντηση στην κίνηση του Heathrow και στους πελάτες θα προσφερθούν επιλογές όπως η επανακράτηση ή η επιστροφή χρημάτων.

Σε επιστολή που απέστειλε στους ταξιδιωτικούς πράκτορες είπε ότι θα ακυρώσει “ένα μικρό αριθμό πρόσθετων πτήσεων”, μετά το ανώτατο όριο του αεροδρομίου στους καλοκαιρινούς αριθμούς επιβατών.

O αερομεταφορέας έκανε λόγο για απογοητευτικά νέα για τους πελάτες, που έρχονται σε μια στιγμή που, ήδη, έχουν ληφθεί υπεύθυνα μέτρα για την περαιτέρω μείωση του καλοκαιρινού της προγράμματος.

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *