Photo by Christina Morillo on Pexels

“Συννεφιασμένες” οι τουριστικές πωλήσεις στη Γερμανία τον Ιούλιο

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Πτωτικά διαμορφώθηκαν οι πωλήσεις των τουριστικών γραφείων για τον Ιούλιο, οι οποίες καταστάλαξαν στο επίπεδο του Φεβρουαρίου του 2022, ενώ την ίδια στιγμή οι προσδοκίες για το μέλλον είναι πιο απαισιόδοξες από ό,τι τους προηγούμενους μήνες.

Σύμφωνα με τον δείκτη κλίματος πωλήσεων της εταιρίας συμβούλων επιχειρήσεων Dr. Fried & Partner, μετά το άλμα στην αποτίμηση της τρέχουσας κατάστασης τον περασμένο μήνα, η τάση τον Ιούλιο επανέρχεται σε πτωτικά “μονοπάτια” (Ιούλιος: 55%, Ιούνιος: 65%).

Αν και η τρέχουσα κατάσταση στη διανομή ταξιδιωτικών υπηρεσιών εξακολουθεί να αξιολογείται ως καλή από την πλειοψηφία, το ποσοστό των συμμετεχόντων ταξιδιωτικών γραφείων που αξιολογούν την κατάσταση ως απλώς ικανοποιητική αυξήθηκε και πάλι στο 39%, έναντι 28% τον προηγούμενο μήνα.

Οι πωλήσεις ταξιδιωτικών υπηρεσιών, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος αξιολογούνται επίσης ελαφρώς πιο αρνητικά και πάλι τον Ιούλιο. Η μεγαλύτερη διαφορά σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα παρατηρείται στην εκτίμηση της ζήτησης ταξιδιωτικών υπηρεσιών για το επόμενο εξάμηνο. Μόνο λίγο κάτω από το ήμισυ των συμμετεχόντων ταξιδιωτικών γραφείων δηλώνουν ότι η ζήτηση θα αυξηθεί τους επόμενους έξι μήνες, ενώ το ποσοστό αυτό ήταν 75% τον προηγούμενο μήνας. Το 38% αναμένει ότι η ζήτηση θα παραμείνει η ίδια, ποσοστό αυξημένο κατά 14 ποσοστιαίες μονάδες περισσότερο, σε σύγκριση με τον Ιούνιο. Σημαντική είναι επίσης η αύξηση μεταξύ εκείνων που αναμένουν μείωση της ζήτησης, με το ποσοστό α ανέρχεται στο 13%, έναντι μόλις 2% τον προηγούμενο μήνα.

Σε επίπεδο κερδοφορίας των τουριστικών γραφείων, οι προσδοκίες για τους επόμενους έξι μήνες είχαν ήδη μειωθεί τον προηγούμενο μήνα, τάση η οποία συνεχίστηκε και τον Ιούλιο.

Μόνο λίγο κάτω από τους μισούς συμμετέχοντες (47%) αναμένουν βελτίωση της κερδοφορίας, έναντι ποσοστού 65% τον προηγούμενο μήνα, με το ποσοστό εκείνων που αναμένουν επιδείνωση ή ίδια πορεία κερδοφορίας να αυξάνεται κατά 8 ποσοστιαίες μονάδες και 11 ποσοστιαίες μονάδες, αντίστοιχα.

Στην έρευνα Ιουλίου της εταιρίας Dr. Fried & Partnerον συμμετείχαν 113 ταξιδιωτικά γραφεία.

 

Tagged

1 σχόλιο στο ““Συννεφιασμένες” οι τουριστικές πωλήσεις στη Γερμανία τον Ιούλιο

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *