© ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

“Συννεφιασμένος” Δεκέμβρης για τα γερμανικά τουριστικά γραφεία | Σε χαμηλά επίπεδα οι πωλήσεις

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΕΛΕΤΕΣ
Η εμφάνιση της παραλλαγής Omicron του κορωνοϊού και η ραγδαία εξάπλωσή της δεν αφήνει ανεπηρέαστο τον κλάδο των τουριστικών γραφείων, ο οποίος “βλέπει” τη ζήτηση να κατρακυλάει μέρα με την ημέρα, γεγονός από το οποίο δεν θα μπορούσαν να ξεφύγουν τα τουριστικά γραφεία στη Γερμανία, που κάνουν λόγο για “συννεφιασμένο” Δεκέμβρη.
Με βάση των δείκτη κλίματος πωλήσεων των fvw|TravelTalk και Dr. Fried & Partner, μόλις το 3% των ταξιδιωτικών γραφείων περιγράφει την τρέχουσα κατάσταση στις πωλήσεις  ως καλή, με το αντίστοιχο ποσοστό τον Νοέμβριο να ανέρχεται στο 10%.

Το ποσοστό των γραφείων που περιγράφουν την τρέχουσα κατάστασή τους ως ικανοποιητική έχει, επίσης, μειωθεί απότομα, από 56,7% τον Νοέμβριο σε 13% τον Δεκέμβριο.

Την ίδια στιγμή, το 84% χαρακτηρίζει κακή τη σημερινή κατάσταση στις ταξιδιωτικές πωλήσεις, σημειώνοντας αύξηση σχεδόν 51% μονάδων.

Όσο οι χώρες “κοκκινίζουν”, η ζήτηση για ταξίδια μειώνεται
Παράλληλα με την επέκταση των χωρών που η γερμανική κυβέρνηση ταξινόμησε ως χώρες “υψηλού κινδύνου”, περιορίζονται οι ελπίδες για αύξηση των πωλήσεων ταξιδιωτικών πακέτων, τους επόμενους μήνες.
Έτσι, οι μελλοντικές προσδοκίες μειώνονται: Μόνο το 36,6% των πρακτορείων αναμένει τώρα ότι η ζήτηση θα αυξηθεί τους επόμενους έξι μήνες, σε σύγκριση με σχεδόν 63% τον Νοέμβριο. Το 45,5% αναμένει τώρα ότι η ζήτηση θα παραμείνει η ίδια και το 17,8% των γραφείων αναμένει ότι θα συνεχίσει να μειώνεται.
Δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι οι προσδοκίες για κέρδη από τις πωλήσεις έχουν, επίσης, μειωθεί. Σύμφωνα με τον δείκτη κλίματος πωλήσεων, μόνο το ένα τέταρτο των ταξιδιωτικών γραφείων αναμένει βελτίωση των κερδών του τους επόμενους έξι μήνες. Τον Νοέμβριο, το ποσοστό αυτό ήταν σχεδόν στο 50%. Το 45,5% των ταξιδιωτικών γραφείων αναμένει ότι τα κέρδη θα παραμείνουν αμετάβλητα (μάλλον μέτρια) στις αρχές του καλοκαιριού, ενώ το 29,7% αναμένει ότι θα επιδεινωθούν, με το ποσοστό αυτό να διπλασιάζεται από τα μέσα Νοεμβρίου.
Λαμβάνοντας υπόψη αυτές τις εκτιμήσεις και τις υποτονικές επιχειρηματικές προσδοκίες για τους επόμενους μήνες, ο δείκτης κλίματος πωλήσεων υποχωρεί σημαντικά, στο 88,1 τον Δεκέμβριο, μετά από 114,8 μονάδες που ήταν τέσσερις εβδομάδες νωρίτερα. Την ίδια στιγμή, ο δείκτης πωλήσεων υποχωρεί όσον αφορά τις μελλοντικές προσδοκίες, από το 124,8 στο 100,7.
Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *