Photo by Pixabay on Pexels

Rate Insight+, η “επανάσταση” στον κλάδο | Δίνει στους ξενοδόχους πλήρη εικόνα του ανταγωνισμού | Συνδυάζει δεδομένα ξενοδοχείων και βραχυχρόνιας μίσθωσης σε μια ενιαία πλατφόρμα

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Ο OTA Insight, ο παγκόσμιος ηγέτης στις επιχειρηματικές πληροφορίες φιλοξενίας που βασίζονται στο cloud, ανακοίνωσε σήμερα το λανσάρισμα του Rate Insight+, της πρώτης στο είδος της λύσης, που δίνει στους ξενοδόχους μια πλήρη εικόνα του ανταγωνιστικού τους τοπίου, συνδυάζοντας δεδομένα ξενοδοχείων και βραχυχρόνιας μίσθωσης σε μια ενιαία πλατφόρμα.

Τα νέα δεδομένα βραχυχρόνιας μίσθωσης θα είναι διαθέσιμα ως αναβάθμιση του βασικού προϊόντος Rate Insight.

Το Rate Insight+ προσφέρει στους ξενοδόχους μια ολοκληρωμένη εικόνα των ανταγωνιστικών τιμών βραχυχρόνιας μίσθωσης και ξενοδοχείων στη συγκεκριμένη αγορά τους, παρέχοντας κρίσιμα δεδομένα για τη λήψη καλύτερων αποφάσεων τιμολόγησης με βάση τη ζήτηση, την πληρότητα και τις τιμές στην αγορά τους.

Με την προσθήκη των δεδομένων βραχυχρόνιας μίσθωσης, το Rate Insight+ εξοικονομεί επίσης χρόνο και προσπάθεια, παρέχοντας μια ενιαία πηγή πληροφοριών -οι ξενοδόχοι έχουν πλέον στη διάθεσή τους, τόσο τα δεδομένα ξενοδοχείων, όσο και τα δεδομένα βραχυχρόνιας μίσθωσης που χρειάζονται, σε ένα απλό κι εύχρηστο εργαλείο.

Καθώς ο κλάδος της βραχυχρόνιας μίσθωσης συνεχίζει να αναπτύσσεται ραγδαία, να γίνεται επαγγελματικός και να αυξάνει το μερίδιο αγοράς, οι ξενοδόχοι αντιμετωπίζουν μια σειρά από νέες προκλήσεις. Οι βραχυχρόνιες μισθώσεις αποτελούν πλέον έναν κυρίαρχο ανταγωνιστή των ξενοδοχείων: Το 46% όσων πλήρωσαν για διαμονή το 2021 επέλεξαν κατάλυμα βραχυχρόνιας μίσθωσης τουλάχιστον μία φορά.

Οι δυνητικοί επισκέπτες συγκρίνουν παράγοντες όπως η τιμή, η αξία και η εμπειρία που προσφέρουν, τόσο οι βραχυχρόνιες μισθώσεις, όσο και τα ξενοδοχεία κατά την κράτηση δωματίων. Αλλά μέχρι τώρα, οι ξενοδόχοι δεν είχαν μια λύση για να κατανοήσουν πραγματικά αυτόν τον νέο ανταγωνιστή της βραχυχρόνιας μίσθωσης, με αποτέλεσμα να υπάρχει ένα σημαντικό τυφλό σημείο στο ανταγωνιστικό τους τοπίο.

“Με την πλειονότητα των ιστότοπων κρατήσεων να προσφέρουν τόσο ξενοδοχεία όσο και καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης, η σύγκλιση της αγοράς επιταχύνεται και οι συνήθειες των ταξιδιωτών αλλάζουν”, δήλωσε ο Sean Fitzpatrick, διευθύνων σύμβουλος του OTA Insight”.

“Η ομάδα μας που ασχολείται με την Επιστήμη Δεδομένων έφερε στην επιφάνεια ορισμένες ισχυρές πληροφορίες που βοηθούν τους ξενοδόχους να κατανοήσουν τον αντίκτυπο των καταλυμάτων βραχυχρόνιας μίσθωσης στην αγορά τους στην εμπορική τους στρατηγική. Είμαστε ενθουσιασμένοι που παρουσιάζουμε το Rate Insight+, την πρώτη λύση του είδους της στον κλάδο. Το Rate Insight+ δίνει τη δυνατότητα στους ξενοδόχους να ακολουθήσουν μια ολοκληρωμένη προσέγγιση για να αναλύσουν την αγορά τους, να κατανοήσουν τον αντίκτυπο της προσφοράς βραχυχρόνιας μίσθωσης και να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα”, πρόσθεσε.

Για πάνω από δέκα χρόνια, δεκάδες χιλιάδες ξενοδόχοι έχουν βασιστεί στον OTA Insight για την παροχή υψηλής ποιότητας δεδομένων αγοράς σε πραγματικό χρόνο για την καταγραφή της ζήτησης στη βέλτιστη τιμή. Νικητής της κατηγορίας Rate Shopping and Marketing Intelligence του Hotel Tech Report για τρία συνεχόμενα έτη, ο OTA Insight είναι αποδεδειγμένα καινοτόμος.

Το νέο Rate Insight+ θα βοηθήσει τους ξενοδόχους να αποκτήσουν μια πολύ πιο πλούσια εικόνα των αγορών τους, επιτρέποντάς τους να τιμολογούν με αυτοπεποίθηση μπροστά σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο ανταγωνιστικό τοπίο.

Tagged

1 σχόλιο στο “Rate Insight+, η “επανάσταση” στον κλάδο | Δίνει στους ξενοδόχους πλήρη εικόνα του ανταγωνισμού | Συνδυάζει δεδομένα ξενοδοχείων και βραχυχρόνιας μίσθωσης σε μια ενιαία πλατφόρμα

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *