Ο όμιλος TUI συνεχίζει το re-branding των τοπικών brand tour operators μετονομάζοντάς τους σε Tui, βάσει της καθιερωμένης στρατηγικής του.
Στις σκανδιναβικές χώρες, το σουηδικό brand Fritidsresor και τα τοπικά του brands Star Tour (σε Δανία και Νορβηγία) και Finnmatkat, έχουν μετονομαστεί σε Tui, ενώ και η Jetair άλλαξε στο Βέλγιο. Όλα τα ευρωπαϊκά brands, συμπεριλαμβανομένων των Thomson στο Ηνωμένο Βασίλειο, πρόκειται να μετονομαστούν σε Tui ως το τέλος του 2017, αν και ορισμένες ονομασίες εξειδικευμένων tour operators, συμπεριλαμβανομένης της βρετανικής First Choice, θα διατηρηθούν.
Ο όμιλος TUI έχει αγοράσει μειοψηφικό ποσοστό 15% στη γερμανική εταιρεία ταξιδιωτικού λογισμικού Peakwork, με στόχο τη δημιουργία ενός νέου παγκόσμιου βιομηχανικού προτύπου για την πώληση τουριστικών προϊόντων. Ο επικεφαλής της Peakwork, Ralf Usbeck, δήλωσε ότι η εταιρεία, της οποίας οι κύριοι πελάτες είναι οι TUI, Thomas Cook, DER Touristik και άλλοι μεγάλοι τουριστικοί πράκτορες, μαζί με διεθνείς παίκτες, όπως οι Google, Kayak και Tripadvisor, αναζητά επίσης κι άλλους επενδυτές για να χρηματοδοτήσουν τα αναπτυξιακά της σχέδια.
Ο διευθυντής στρατηγικής το ομίλου TUI, Frank Rosenberger, δήλωσε: “Η εξαγορά της συμμετοχής στην Ρeakwork σηματοδοτεί την είσοδό μας σε μια καινοτόμο τεχνολογία της πληροφορικής και μια υψηλής επεκτασιμότητας επιχείρηση, με στόχο την περαιτέρω επιτάχυνση του ρυθμού ανάπτυξης της TUI. Για μια συνεχιζόμενη επέκταση του χαρτοφυλακίου μας με διαφοροποιημένα προϊόντα και υπηρεσίες, χρειαζόμαστε τις τεχνολογίες που παρέχουν αυτά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες στους πελάτες μας με ένα γρήγορο, διαφανή και προσαρμοσμένο τρόπο σε όλα τα κανάλια διανομής. Την ίδια στιγμή, έχουμε την ευκαιρία να εξελίξουμε την ψηφιακή ραχοκοκαλιά του τουριστικού τομέα, και το σύνολο του κλάδου θα επωφεληθεί από αυτό”.