Photo by Junior Teixeira on Pexels

ΕΡΕΥΝΑ: Κυριαρχούν οι απευθείας κρατήσεις στα ευρωπαϊκά ξενοδοχεία | Αντιπροσωπεύουν πάνω από το 50% των on line κρατήσεων

ΔΙΕΘΝΗ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι απευθείας κρατήσεις αντιπροσωπεύουν πάνω από το 50% των διαδικτυακών κρατήσεων στα ανεξάρτητα ξενοδοχεία, σε όλη την Ευρώπη, όπως αποκαλύπτουν τα ευρήματα νέας έρευνας της RoomRaccoon.

Η έρευνα, η οποία ανέλυσε πάνω από 3,9 εκατομμύρια κρατήσεις, από περισσότερα από 2.000 ξενοδοχεία στην περιοχή BENELUX (Βέλγιο, Ολλανδία και Λουξεμβούργο), στην περιοχή DACH (Γερμανία, Αυστρία και Ελβετία), στην Ισπανία, την Πορτογαλία, την Ιταλία και στο Ηνωμένο Βασίλειο, εντόπισε τις βασικές τάσεις που διαμορφώνουν το τοπίο της διανομής στην Ευρώπη την περίοδο 2022 – 2024.

Ανάμεσα στα ευρήματα είναι και το ότι οι άμεσες κρατήσεις στα ανεξάρτητα, ευρωπαϊκά ξενοδοχεία συνιστούν την κορυφαία “πηγή” κρατήσεων σε τέσσερις από τις έξι αγορές που μελετήθηκαν και κατέλαβαν τη δεύτερη θέση στις υπόλοιπες δύο, με μικρή διαφορά από τον “γίγαντα” των OTA Booking.com.

“Οι απευθείας κρατήσεις εξακολουθούν να αποτελούν σημαντική παράμετρο σε πολλές αγορές, αλλά η επιρροή των OTA αυξάνεται κάθε χρόνο”, είπε ο Tymen van Dyl, CEO και ιδρυτής της RoomRaccoon. Για να προσθέσει: “Για να παραμείνουν ανταγωνιστικά, τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία πρέπει να συνεχίσουν να επενδύουν σε απευθείας κανάλια, όπως οι μηχανές κρατήσεων, οι βελτιστοποιημένοι ιστότοποι, η μετα-αναζήτηση, οι ασφαλείς επιλογές πληρωμής και η τεχνολογία που εστιάζει στη μετατροπή, για να μειώσουν την εξάρτηση από τις κρατήσεις OTA που συνοδεύονται από δαπανηρές προμήθειες”.

Σχολιάζοντας την κατάταξη των Google Hotel Ads ως το 5ο πιο δημοφιλές κανάλι στην Ευρώπη, o κ. Tymen ανέφερε: “Τα ξενοδοχεία συμπεριλαμβάνουν όλο και περισσότερο τις Google Hotel Ads στο μείγμα των καναλιών τους. Αυτή η προσθήκη επιτρέπει στα ξενοδοχεία να ανταγωνίζονται κατά μέτωπο τους OTA, προσφέροντας προβολή σε ελκυστικές τιμές απευθείας κρατήσεων, οδηγώντας την κίνηση απευθείας στον ιστότοπό σας. Οι συνεργάτες των ξενοδοχείων της RoomRaccoon λειτουργούν με ένα οικονομικά αποδοτικό μοντέλο pay-per-stay και πληρώνουν λιγότερη προμήθεια ανά κράτηση από τους OTA”.

Τα 8 κορυφαία κανάλια κρατήσεων ξενοδοχείων της RoomRaccoon στην Ευρώπη, βάσει του συνολικού αριθμού των κρατήσεων που πραγματοποιήθηκαν μέσω της πλατφόρμας της RoomRaccoon ήταν:

Απευθείας
Booking.com
Expedia
Airbnb
Google Hotel Ads
Hotelbeds
Hostelworld
HRS

 

 

 

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *