marketing greece
Από αριστερά: Η κα Μαρίζα Χατζηλαζάρου, Αντιδήμαρχος Τουρισμού Ρόδου, η κα Μαριέττα Παπαβασιλείου, Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Ν. Αιγαίου, ο κος Θανάσης Νέλλας, Διευθυντής Business Center Ρόδου της Eurobank, η κα Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece και ο κος Γιώργος Ματσίγκος, Πρόεδρος Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείου Ρόδου.

Rhodes Loading | Digital Marketing για τουριστικές επιχειρήσεις

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Πραγματοποιήθηκε την Τρίτη, 23 Οκτωβρίου 2018, στη Ρόδο η εκπαιδευτική ημερίδα “Rhodes Loading |Digital Marketing για τουριστικές επιχειρήσεις”, που διοργάνωσε η Marketing Greece με τον στρατηγικό της εταίρο, Eurobank, την τράπεζα που διαχρονικά στηρίζει τον τουρισμό, και την Διεύθυνση Εκπαίδευσης του Ινστιτούτου ΣΕΤΕ (ΙΝΣΕΤΕ).

Προσεγγίζοντας ολιστικά το digital marketing, περισσότεροι από 150 συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τις σύγχρονες τάσεις του digital marketing. Τεχνικές, εργαλεία, αναλύσεις για τον τρόπο λειτουργίας των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, αξιοποίηση των data και της τμηματοποίησης του κοινού, tips για την πλατφόρμα TripAdvisor, ανάδειξη της αξίας του content αλλά και προβολή του ρόλου του Digital PR, ήταν μερικά από τα σημεία που εστίασε η ημερίδα.

marketing greeceΗ Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Νοτίου Αιγαίου, κα Μαριέττα Παπαβασιλείου παρευρέθηκε στην ημερίδα όπου κατά τον χαιρετισμό της δήλωσε: «Για μία πολυνησιακή Περιφέρεια όπως αυτή του Νοτίου Αιγαίου, το digital marketing αποτελεί επαναστατικό εργαλείο, παρέχοντας τις ίδιες δυνατότητες προώθησης του κάθε προορισμό ξεχωριστά. Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, εστιάζοντας στη διαδικτυακή προβολή στο πλαίσιο της εφαρμογής του Στρατηγικού Σχεδίου Τουριστικής Ανάπτυξης που σχεδίασε σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και τη Marketing Greece, κατάφερε να αφήσει ισχυρό το αποτύπωμά της στις διεθνείς αγορές. Μέσα από τα κανάλια του διαδικτύου, κατορθώσαμε να κάνουμε ευρύτερα γνωστό το νησιωτικό σύμπλεγμα του Νοτίου Αιγαίου, σαν ένα ενιαίο σύνολο ξεχωριστών και μοναδικών προορισμών, με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που καθορίζουν την τουριστική ταυτότητα του καθενός. Η ραγδαία ανερχόμενη δυναμική του digital marketing, οι νέες μέθοδοι και τεχνικές απαιτούν προσαρμογή στα επίκαιρα δεδομένα. Γι’ αυτό και τέτοιες ημερίδες από τους πλέον ειδικούς όπως η Marketing Greece, είναι αναγκαίες καθώς συμβάλουν στην ανάδειξη των αμέτρητων δυνατοτήτων που υπάρχουν στη συναρπαστική ψηφιακή εποχή που διανύουμε».

 «Στόχος της ημερίδας είναι να προσφέρουμε τεχνογνωσία στις τουριστικές επιχειρήσεις ώστε να γίνουν πιο εξωστρεφείς και να μιλήσουν απευθείας στον ταξιδιώτη με στοχευμένα μηνύματα και αξιοποιώντας τα σύγχρονα εργαλεία που υπάρχουν σήμερα διαθέσιμα. Η Marketing Greece αποτελώντας την συμμαχία για τον ελληνικό τουρισμό έχει ως βασικό της στόχο να αναπτύσσει συνέργειες και συνεργασίες το αποτέλεσμα των οποίων να φθάνει σε όλους, υποστηρίζοντας έμπρακτα όχι μόνο το τουριστικό προϊόν αλλά και τους ανθρώπους που βρίσκονται πίσω από αυτό» τόνισε η Διευθύνουσα Σύμβουλος της Marketing Greece, κα Ιωάννα Δρέττα.

«H Eurobank συμμετέχει ενεργά στην εθνική στρατηγική για την προβολή του ελληνικού τουρισμού και έχει θέσει ψηλά στις επιχειρησιακές της προτεραιότητες τη στήριξη των υγιών, ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων. Η Ρόδος διαθέτει ισχυρές προοπτικές και σε αυτόν τον τομέα, με ένα καταξιωμένο διεθνές brand name και μια ανταγωνιστική επιχειρηματική κοινότητα ικανή να ανταποκριθεί στις σύγχρονες προκλήσεις. Στηρίζουμε τις πρωτοβουλίες της Marketing Greece που αξιοποιεί όλα τα διαθέσιμα σύγχρονα μέσα και την τεχνογνωσία της για την αναβάθμιση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος» δήλωσε σχετικά ο κ. Θανάσης Νέλλας, Διευθυντής Business Center Ρόδου της Eurobank.

Επιπλέον, ο κ. Γιώργος Ματσίγκος, Πρόεδρος του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου, υπό την αιγίδα του οποίου τελούσε η ημερίδα, δήλωσε: «Πόσο σημαντικές είναι οι συνεργασίες φορέων. Xαίρομαι ιδιαίτερα για την οργάνωση της ημερίδας από την Marketing Greece και την Eurobank, αναγνωρίζοντας την ανάγκη της συνεχούς ενημέρωσης – επιμόρφωσης – εκσυγχρονισμού και προσαρμογής στα νέα δεδομένα καθώς και της χρήσης του διαδικτύου. Πρέπει λοιπόν να αξιοποιήσουμε τις απεριόριστες δυνατότητες του διαδικτύου, στοχεύοντας πάντα στην ποιότητα, για να ανταγωνιστούμε τους άλλους τουριστικούς προορισμούς, προβάλλοντας ταυτόχρονα τις δυνατότητες του προορισμού με τον πιο γρήγορο και αποτελεσματικό τρόπο». 

Εκ μέρους της Eurobank χαιρετισμό απηύθυναν οι κύριοι Θανάσης Νέλλας, Διευθυντής Business Center Ρόδου και Βαγγέλης Μαργκέλης, Διευθυντής Περιφερειακής Αγοράς Δωδεκανήσου.

Ομιλητές της ημερίδας ήταν οι κύριοι Κ. Καπόπουλος (Co Founder & CEO, W2Strategy), Κ. Καμπάκης (Managing Director, ForestView), Κ. Φρόνιμος (CEO, Global Media), Ν. Διαμαντόπουλος (Web & Digital Marketing Director, Marketing Greece), Ι. Τριανταφυλλίδης (Performance Marketing Manager, Forestview),  Γ. Γιαννόπουλος (Founder & Managing Partner, FinDigital), Χάρης Μπρουσαλιάν (Sales & Marketing Manager, Greek Travel Pages) και Θ. Πετρόπουλος (PR & Communication Consultant, Marketing Greece).

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *