TUI

RIU Hotels & Resorts: Εφαρμογή νέων μέτρων ασφάλειας και πρωτοκόλλων για τον κορωνοϊό

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Η ξενοδοχειακή αλυσίδα RIU Hotels & Resorts προχώρησε στην ανακοίνωση μιας σειράς μέτρων και πρωτοκόλλων υγείας για τη διασφάλιση της υγείας των επισκεπτών και των εργαζομένων.

Ο νέος οδηγός των RIU Hotels & Resorts αποτελείται από 17 πρωτόκολλα, τα οποία αφορούν μέτρα που θα εφαρμοστούν στο σύνολο των χώρων κάθε ξενοδοχειακής μονάδας. Με αυτό τον τρόπο η επαναλειτουργία των ξενοδοχείων θα πραγματοποιηθεί με σεβασμό προς μέτρα πρόληψης, όπως η λειτουργία με περιορισμένο ποσοστό πληρότητας και η σωστή δοσολογία ελεγμένων και δοκιμασμένων απολυμαντικών.

Τα νέα αυτά μέτρα έχουν εκπονηθεί σε συνεργασία με τον Όμιλο Preverisk, ο οποίος αποτελεί μια εξειδικευμένη συμβουλευτική εταιρία παγκοσμίου επιπέδου, η οποία ειδικεύεται στην παροχή συμβουλών υγείας και ασφάλειας, τον έλεγχο και την εκπαίδευση στον τουριστικό κλάδο.

Το επόμενο βήμα θα είναι η δημιουργία ενός δικτύου, το οποίο θα αποτελείται από μια ευρεία συμμαχία του κλάδου με στόχο το διαμοιρασμό των πληροφοριών και των δεδομένων για όσους ηγέτες του κλάδου  θέλουν να συμμετέχουν. Οι συμμετέχοντες θα έχουν πρόσβαση σε εκπαιδευτικά προγράμματα από τον Όμιλο Preverisk, τα οποία θα επεξηγούν τα προτεινόμενα μέτρα. Τα πρωτόκολλα αυτά βρίσκονται ήδη στη διάθεση της ισπανικής αλλά και των κυβερνήσεων, διεθνώς, ενώ έχουν δοθεί και στην TUI, προς επίβλεψη.

Η εκπαίδευση του προσωπικού αποτελεί ένα πολύ σημαντικό κομμάτι αυτών των πρωτοκόλλων, καθώς διασφαλίζεται η σωστή εφαρμογή των μέτρων. Άλλο ένα σημαντικό μέρος είναι ο έλεγχος του προσωπικού και η εργασία του μόνο εάν δεν παρουσιάζουν συμπτώματα ή δεν ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες.

Υποδοχή

Τα μέτρα έχουν ως εξής:

  • Περιορισμός πληρότητας στο 50% έως 60% κάθε μονάδας
  • έλεγχος θερμοκρασίας επισκεπτών κατά την άφιξη
  • διαδικτυακό check-in
  • τοποθέτηση επιφανειών προστασίας στα γραφεία υποδοχής
  • Τήρηση αποστάσεων ασφαλείας
  • Χρήση προστατευτικού εξοπλισμού από τους εργαζομένους
  • Απολύμανση επιφανειών και εξοπλισμού στο τέλος κάθε ημέρας
  • Χρήση εφαρμογής κινητών από τους επισκέπτες για την εύρεση πληροφοριών και όχι διάθεση εντύπων
  • Το check-out θα πραγματοποιείται στις 11:00 και το check-out θα πραγματοποιείται έως τις 16:00, έτσι ώστε να εφαρμόζεται η απαραίτητη διαδικασία καθαριότητας στα δωμάτια.
  • Στους χώρους υποδοχής οι οθόνες παροχής πληροφοριών δε θα είναι διαδραστικές, αλλά θα παρουσιάζονται οι πληροφορίες σε επανάληψη.

Δωμάτια και καθαριότητα

  • Όλα τα μη αναγκαία αντικείμενα θα απομακρυνθούν και τα amenities θα περιοριστούν στα απολύτως απαραίτητα, ενώ θα παρέχεται και αντισηπτικό χεριών.
  • Οι εργαζόμενοι θα ακολουθούν ένα πρωτόκολλο για την αποφυγή της μετάδοσης κατά τη διάρκεια καθαρισμού των δωματίων.
  • Θα χρησιμοποιούνται ελεγμένα και δοκιμασμένα αντισηπτικά και απολυμαντικά, ενώ η χρήση προστατευτικού εξοπλισμού θα είναι υποχρεωτική για όλο το προσωπικό.
  • Τα αντικείμενα συχνής καθημερινής χρήσης (πόμολα, τηλέφωνα, τηλεχειριστήρια) θα απολυμαίνονται καθημερινά.
  • Όλες οι επιφάνειες στα δωμάτια θα ψεκάζονται με απολυμαντικά κατά το check-out και το δωμάτιο θα παραμένει άδειο μεταξύ της εξόδου των προηγουμένων και της άφιξης των νέων επισκεπτών.
  • Θα δημιουργηθούν “ειδικές ομάδες απολύμανσης” σε κάθε ξενοδοχείο, οι οποίες θα απολυμαίνουν τα δωμάτια στα οποία έχουν διαμείνει επισκέπτες με συμπτώματα του Κορωνοϊού.
  • Εάν δεν είναι δυνατή η μεταφορά των ασθενών σε νοσοκομείο, θα υπάρχει ειδικός χώρος στο ξενοδοχείο.
Χώροι εστίασης

Ο μπουφές θα λειτουργεί με την εφαρμογή μέτρων προστασίας:

  • Η ταξινόμηση του χώρου θα αναδιαμορφωθεί
  • Οι θέσεις θα μειωθούν
  • Θα είναι υποχρεωτική η απολύμανση χεριών κατά την είσοδο στο χώρο
  • Όλοι οι επισκέπτες θα πρέπει να φορούν μάσκες και γάντια για να πάνε στο μπουφέ, ο οποίος θα περιέχει ατομικές μερίδες, συσκευασμένα προϊόντα και φρεσκομαγειρεμένα γεύματα.
  • Θα πραγματοποιείται έλεγχος θερμοκρασίας, τα μαχαιροπίρουνα θα αλλάζονται πιο συχνά και θα τηρούνται αυστηρά μέτρα απόστασης και υγείας από το προσωπικό.
  • Στα τραπέζια θα υπάρχουν τραπεζομάντιλα μίας χρήσης, τα μαχαιροπίρουνα θα παρέχονται κάθε τραπέζι και μεταξύ των θέσεων θα τηρείται η απαραίτητη απόσταση.
Πισίνες και τεχνικές υπηρεσίες
  • Στις πισίνες θα υπάρχει περιορισμός πληρότητας, θα τηρείται απόσταση μεταξύ των θέσεων και των ομπρελών και δεν θα χρειάζονται κάρτες για την αλλαγή πετσετών μετά το μπάνιο.
  • Η συχνότητα καθαρισμού των πισίνων και των τζακούζι θα αυξηθεί και θα χρησιμοποιούνται τα κατάλληλα απολυμαντικά.
  • Το προσωπικό θα φοράει μάσκες και γάντια.
  • Το προσωπικό συντήρησης θα επιβλέπει τη σωστή λειτουργία και συντήρηση των κλιματιστικών και τα εργαλεία του θα απολυμαίνονται μετά από κάθε χρήση.
Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *