Η Ρόδος ως διεθνής τουριστικός προορισμός, σε ημερίδα της ANKO

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Η ανάγκη δημιουργίας ενός φορέα διαχείρισης της Ρόδου ως τουριστικού προορισμού, τονίστηκε στο πλαίσιο της Ημερίδας που διοργάνωσε η Σχολή Τουριστικών Επαγγελμάτων Anko, με θέμα: «Ρόδος – Destination Marketing».

Ο κ. Γιώργος Μπαρμπούτης, διευθυντής Marketing & Δημοσίων Σχέσεων του Rodos Palace, ο υφυπουργός Τουρισμού, κ. Μάνος Κόνσολας και η διευθύντρια της Anko Ρόδου, κα. Στεργία Έψιμου.

«Η Ρόδος μπορεί να αποτελέσει διεθνή τουριστικό προορισμό, αναδεικνύοντας την ιστορία, τον πολιτισμό, την τοπική γαστρονομία και τις φυσικές της ομορφιές», σημείωσε ο υφυπουργός Τουρισμού, κ. Μάνος Κόνσολας, ενώ η διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece, κα. Ιωάννα Δρέττα, ανέδειξε τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να επιτευχθεί αυτό, μέσα από συγκεκριμένα επιτυχημένα παραδείγματα σε ολόκληρο τον κόσμο.

«Αν είχαν εφαρμοστεί λίγα έστω από αυτά που αναδείχθηκαν στην Ημερίδα, τότε αυτήν την περίοδο θα έπρεπε να είμαστε όλοι στα ξενοδοχεία μας και να δουλεύουμε», παρατήρησε από την πλευρά του ο κ. Γιώργος Ματσίγκος, πρόεδρος του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου, δηλώνοντας την αποφασιστικότητα των επαγγελματιών του κλάδου να στηρίξουν ενεργά αυτήν την προσπάθεια, με διαφάνεια, ανοικτές διαδικασίες και συνεισφορά όλων.

Ο δημοσιογράφος του Alpha, κ. Σταύρος Μονεμβασιώτης, συντονιστής και παρουσιαστής της ημερίδας.

Ο διευθυντής της Νovus Mind Business Consultants, κ. Ιωάννης Φώτης, αναφέρθηκε στις ευκαιρίες που δημιουργούν τα social media σε μια οργανωμένη προσπάθεια προώθησης ενός προορισμού, ενώ ο επικεφαλής της εταιρίας Nelios, κ. Δημήτρης Σερίφης, αναφέρθηκε στις δυνατότητες μεγέθυνσης του οφέλους για τον ξενοδοχειακό κλάδο, από την ανάπτυξη των απευθείας πωλήσεων/κρατήσεων, μέσω του διαδικτύου.

Στιγμιότυπο από την ημερίδα, την οποία παρακολούθησε από τις πρώτες θέσεις ο κ. Αθηναγόρας Κωνσταντινίδης, μέλος της διοίκησης των Atrium Hotels, του ΔΣ του Ε.Ο.Τ. και της Ε.Ξ.Ρ..

«Δίπλα στο επιτυχημένο τουριστικό προϊόν Ήλιος – Θάλασσα, οφείλουμε να δημιουργήσουμε νέες προτάσεις προς τους επισκέπτες της Ρόδου, αξιοποιώντας την ιστορία, τον πολιτισμό μας, τη λαογραφία μας, τη γαστρονομία του νησιού μας», παρατήρησε με τη σειρά της η διευθύντρια της Anko Ρόδου, κα. Στεργία Έψιμου, ανοίγοντας τις εργασίες της Ημερίδας, που αποτελεί ένα ακόμη βήμα στη συλλογική προσπάθεια δημιουργίας ενός φορέα διαχείρισης προορισμού για το νησί.

Στο βήμα η διευθύντρια της Anko Ρόδου, κα. Στεργία Έψιμου.

Η διοργάνωση της Ημερίδας ήταν αποτέλεσμα της ομαδικής προσπάθειας των σπουδαστών της σχολής. Συνετέλεσαν οι πρεσβευτές των τμημάτων, κυρίες Βαλάντω Ζαχαριά, Δήμητρα Μπάρδου, Εύη Καππίρη, Αντιγόνη Καταρτζή, ενώ το service της εκδήλωσης ανέλαβε το τμήμα Hotel Management, με τους maitre Κώστα Χατζημάρκο, Νίκο Μανίσκα, Θεοδόση Κωβιό. Η προσφορά του καφέ ήταν από το τμήμα Barista της σχολής, με τον καθηγητή, κ. Παναγιώτη Πότσου και την ευγενική χορηγία της εταιρίας Coffee plus, ενώ τα εξαιρετικά εδέσματα από το Β’ έτος Ζαχαροπλαστικής, με τον pastry chef, κ. Βασίλη Μέρα.

Το επιμελητήριο Δωδεκανήσου υπήρξε αρωγός, για μία ακόμα φορά, στην προσπάθεια της ANKO και έρεισμα στην άψογη διοργάνωση και επιτυχία της εκδήλωσης.

Η ζωντάνια με την οποία επιμελήθηκε τον συντονισμό και την παρουσίαση ο δημοσιογράφος, κ. Σταύρος Μονεμβασιώτης, του Alpha TV, και η έντονη διαδραστικότητα, κράτησαν ακλόνητο το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων καθ’ όλη τη διάρκεια της Ημερίδας.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *