"την ανάληψη δράσης για την ανατροπή της αρνη…

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

"την ανάληψη δράσης για την ανατροπή της αρνητικής εικόνας της Ελλάδας στις διεθνείς τουριστικές αγορές". τι μου θύμισε αυτή η πρόταση!!!!
Κάλιο αργά παρά ποτέ, λέει μια παροιμία μας αλλά δυστυχώς μία άλλη λέει των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν.
Δεκέμβριος (αν θυμάμαι καλά) και στην περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος πραγματοποιήθηκε σύσκεψη με τον ΓΓ του ΕΟΤ, τους φορείς και τους συλλόγους της περιφέρειας.
Σαν πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων & λοιπών τουριστικών καταλυμάτων του Δήμου Δυτικής Αχαΐας, συμμετείχα σ’ αυτήν την σύσκεψη.
Όταν έθεσα το θέμα των ενεργειών της πολιτείας για την αντιστροφή του αρνητικού κλίματος που υπήρχε στο εξωτερικό για την Ελλάδα και που το γνώριζα από την συνεχή επαφή μου με πελάτες από Γερμανία, Γαλλία και Ολλανδία δέχθηκα τους χαρακτηρισμούς ότι ήμουν ανημέρωτος.
Δυστυχώς αποδείχτηκε ότι δεν ήμουν καθόλου ανημέρωτος. Την αδράνεια της Ελληνικής πολιτείας την διαπίστωσαν με τα ίδια τους τα μάτια ο υφυπουργός Τουρισμού και ο ΓΓ του ΕΟΤ στις διάφορες εκθέσεις τουρισμού που επισκέφτηκαν.
Δυστυχώς τώρα είναι πολύ αργά για να αντιστραφεί το κλίμα. Η χρονιά φαίνεται όχι μόνο χαμένη αλλά και καταστροφική για την Ελληνική οικονομία.
Το πρόβλημα ξεκινάει από την εγκληματική ενέργεια κάποιων να μην ενημερώνουν σωστά τους αρμόδιους για το τι συμβαίνει στο εξωτερικό, από το να τους κολακεύουμε για να φανούμε καλοί, από το να τους εξαίρουμε το έργο τους και στην ουσία να τους αποπροσανατολίζουμε και να γινόμαστε συμμέτοχοι στην καταστροφή.
Λύση υπάρχει ; ΝΑΙ.
Άμεση ; Για το χρονικό περιθώριο που μας απομένει ΙΣΩΣ.
Θα πρέπει η Ελληνική πολιτεία να:
1. Να συμμαχήσει με δημοσιογράφους των μεγάλων ΜΜΕ του εξωτερικού έτσι ώστε να γράψουν έναν καλό λόγο. Τον πώς το ξέρουμε όλοι, τον χρησιμοποιούν όλες οι αντίπαλες με μας τουριστικές αγορές.
2. Δραστηριοποίηση των γραφείων του ΕΟΤ στο εξωτερικό έτσι ώστε να χρησιμοποιήσουν σαν μπροστάρηδες τους φιλέλληνες και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
3. Διαφήμιση, διαφήμιση, διαφήμιση. Δεν πουλιέται σήμερα ένα προϊόν όσο γνωστό και αν είναι αν δεν το προβάλεις. Κάποιος άλλο τουριστικό προϊόν που σε πολιορκεί με συνεχόμενες διαφημίσεις θα σε κερδίσει. Ποιος δεν γνωρίζει την coca-cola, την Δέλτα, την Algida την Heineken . Πιστεύετε ότι είναι τόσο ηλίθιοι αυτοί που τις διοικούν και που χαλούν κάθε χρόνο ένα σεβαστό ποσόν για διαφήμιση;
Πιστεύω να ξυπνήσουμε γρήγορα.
Θα πρέπει να απαιτήσουμε να γίνουν τα παραπάνω και ΟΧΙ να επαιτούμε γι’ αυτά.
Ντεμίρης Κώστας