Ryanair
Αεροσκάφος της Ryanair

Ryanair: Στο 90% οι αποζημιώσεις των ακυρωμένων πτήσεων έως τα τέλη Ιουλίου

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Η Ryanair αναμένεται να έχει “ξεμπερδέψει” έως τα τέλη Ιουλίου με το 90% των αποζημιώσεων που προκύπτουν από τις ακυρώσεις πτήσεων λόγω Κορωνοϊού.

Η αεροπορική εταιρία δηλώνει πως εκπαιδεύει επιπλέον προσωπικό προκείμενου να αντιμετωπιστεί ο τεράστιος όγκος των αιτημάτων για αποζημίωση ύστερα από την επανέναρξη της λειτουργίας των κεντρικών της στο Δουβλίνο.

Υπολογίζεται πως έχουν ολοκληρωθεί όλες οι αποζημιώσεις για τα αιτήματα του Μαρτίου, ενώ έως τα τέλη του Ιουνίου είχε “ξεκαθαριστεί” το 50% των αποζημιώσεων του Ιουνίου. Τα αιτήματα ακυρώσεων του Μαΐου και του Ιουνίου θα είναι έτοιμα έως τα τέλη του τρέχοντος μήνα. Τα στοιχεία αυτά συμπεριλαμβάνουν και τους πελάτες που έχουν δεχθεί voucher έναντι αποζημίωσης.

Η Ryanair καλεί τους OTA να παρέχουν ακριβείς λεπτομέρειες σχετικά με τις “μη εξουσιοδοτημένες” κρατήσεις τους προκειμένου να γίνει επεξεργασία των σχετικών αιτημάτων αποζημίωσης. Η ιρλανδική αεροπορική εταιρία επισημαίνει ότι μία “μειοψηφία” των αποζημιώσεων “μπλοκάρονται” καθώς οι “OTAs χρησιμοποιούν ψεύτικες διευθύνσεις email και εικονικές πιστωτικές κάρτες κατά τη διάρκεια της πραγματοποίησης της κράτησης, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει δυνατότητα επικοινωνίας με τον πελάτη”.

Η Ryanair ζητά από τους πελάτες που δεν έχουν λάβει ακόμα αποζημίωση να επικοινωνήσουν με τους OTAs για να διασφαλιστεί το γεγονός πως οι εταιρίες “έχουν δράσει βάσει των ειδοποιήσεων της Ryanair μέσω email και συνεργάζονται μαζί της έτσι ώστε να γίνει να επεξεργασία των αιτημάτων”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *