Ryanair
Αεροσκάφος της Ryanair

Ryanair: Αλλαγή πολιτικής αποζημιώσεων, στροφή προς την παροχή voucher

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΔΙΕΘΝΗ

Και η Ryanair ξεκίνησε να προτρέπει τους πελάτες της να δεχθούν πιστωτικό έναντι αποζημίωσης για τις ακυρωμένες πτήσεις, αναφέροντας ότι θα χρειαστεί να περιμένουν τουλάχιστον μέχρι τη λήξη της πανδημίας, για να λάβουν χρηματικά ποσά, ενώ τα πιστωτικά μπορούν να εκδοθούν άμεσα.

Όπως αναφέρει το πρωτογενές ρεπορτάζ των Irish Times η ιρλανδική αεροπορική αποτελούσε παράδειγμα προς μίμηση κατά τις πρώτες εβδομάδες της κρίσης του Κορωνοϊού, καθώς ακολουθούσε κατά γράμμα τις ευρωπαϊκές οδηγίες και προχωρούσε σε άμεσες αποζημιώσεις.

Τις τελευταίες μέρες, ωστόσο, η στάση της έχει αλλάξει, καθώς αναγνώστες των Irish Times αναφέρουν, ότι έχουν λάβει email από τη Ryanair, τα οποία επισημαίνουν ότι οι αποζημιώσεις θα δοθούν ύστερα από το τέλος της πανδημίας και ότι το καλύτερο που μπορούν να κάνουν αυτή τη στιγμή είναι να λάβουν voucher 12μηνης διάρκειας.

Η ιστοσελίδα καταναλωτικών ερευνών Which? στη Βρετανία υπενθυμίζει για άλλη μια φορά στους ταξιδιώτες, ότι η ευρωπαϊκή οδηγία επιβάλλει την καταβολή των αποζημιώσεων εντός 14 ημερών από την ακύρωση.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *