Ryanair
Αεροσκάφος της Ryanair

Η Ryanair αρνείται αποζημιώσεις για τις ακυρωμένες πτήσεις

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΔΙΕΘΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας του Ηνωμένου Βασιλείου έχει ξεκινήσει την εφαρμογή μέτρων επιβολής κυρώσεων κατά της Ryanair προκειμένου η αεροπορική εταιρεία να καταβάλει αποζημίωση στους επιβάτες της για τις καθυστερήσεις των πτήσεων, που προκλήθηκαν από τις απεργίες του προσωπικού της.

Παρά τις προειδοποιήσεις της CAA, η Ryanair αρνήθηκε τις αξιώσεις των επιβατών της, υποστηρίζοντας ότι οι απεργίες ήταν «ιδιαίτερες περιστάσεις».

Οι εμπλεκόμενοι επιβάτες έχουν αναγκαστεί να κλιμακώσουν τις καταγγελίες τους στην AviationADR, οργανισμό που έχει εγκριθεί από την CAA και βοηθά στην επίλυση των διαφορών.

Όμως η Ryanair έχει ενημερώσει τώρα τη CAA, ότι έχει τερματίσει τη συμφωνία της με την AviationADR.

Η CAA επιμένει ότι οι απεργίες του προσωπικού της Ryanair δεν θεωρούνται ως «ιδιαίτερες περιστάσεις» και ως εκ τούτου δεν εξαιρούνται από τον κανονισμό EC261 / 2004.

Οι επιβάτες με την  υπάρχουσα απαίτηση θα πρέπει τώρα να περιμένουν το αποτέλεσμα της δράσης επιβολής της CAA.

Η CAA δήλωσε, ότι οι επιβάτες με νέες αξιώσεις που δεν είναι ικανοποιημένοι με το αποτέλεσμα ή που δεν έχουν λάβει απάντηση από την αεροπορική εταιρεία εντός οκτώ εβδομάδων, θα πρέπει να επικοινωνήσουν με την ομάδα συμβούλων επιβατών της CAA (PACT).

Ένας εκπρόσωπος της Ryanair δήλωσε σε απάντηση της ανακοίνωσης της CAA σήμερα το πρωί:

«Τα δικαστήρια στη Γερμανία, την Ισπανία και την Ιταλία έχουν ήδη αποφανθεί ότι οι απεργίες αποτελούν μια« κατ’εξαίρεσην περίσταση »και ότι η αποζημίωση EU261 δεν ισχύει. Αναμένουμε ότι η CAA και τα δικαστήρια του Ηνωμένου Βασιλείου θα ακολουθήσουν αυτό το προηγούμενο».

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως η Ryanair υποστήριξε νωρίτερα ότι δεν ελήφθησαν μέτρα επιβολής κατά της British Airways, όταν οι πελάτες της επλήγησαν από απεργίες προσωπικού το περασμένο έτος.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *